الیزابت هارمن

احتمالا شما هم در این روزها اسم مینی سریال جدید و پر طرفدار نتفلیکس را شنیده‌اید. گامبی وزیر سریالی است که هرچند به نظر درباره شطرنج است، بیشتر درباره نبوغ، رشد و چالش‌های زندگی شخصیت اول این سریال، الیزابت هارمن، حرف می‌‍زند. این تغییر حالات بیش از هر چیزی بر ظاهر الیزابت اثر داشت. با بررسی استایل‌های الیزابت هارمن در این سریال می‌توان متوجه تغییرات حالات روحی و روند زندگی الیزابت شد.

 

دوران نوجوانی

الیزابت تا وقتی که در یک نوانخانه زندگی می‌کرد، دختری ساده با لباس‌هایی ساده و قدیمی بود که چتری‌هایی کوتاه داشت. مشخص‌ترین مشخصه گذر الیزابت از این دوران تغییر لباس‌هایش بود. بعد از اولین برد الیزابت هارمن در مسابقات می‌توان تغییر استایل و اعتماد به نفس را در تک تک جزئیات رفتار و استایل الیزابت مشاهده کرد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

دستمال سر، پیراهن‌هایی ساده و با طراحی‌های ساده و ترکیب رنگ‌های جسورانه اولین انتخاب‌های الیزابت در این دوران بودند.

الیزابت هارمن - 1

 

مغرور مثل یک شطرنج‌باز

کم کم الیزابت هارمن از آن دختری که از پذیرفته نشدن در جمع دختران مدرسه ناراحت بود گذر کرد و شخصیت مغرور خود را یافت؛ شخصیتی که حالا خود از حضور در جمع آن‌ها طفره می‌رفت و در حضور دیگر شطرنج‌بازان هم اعتماد به نفس و اطمینان خاصی از برتر خود داشت. این اعتماد به نفس در استایل او، انتخاب عینک آفتابی و لباس‌های زیبا و طرح‌های متنوع لباس‌هایش نمود داشت. او حتی در یک قسمت از سریال علاقه خود به دنیای مد و فشن را تایید کرد و در حضور یک مدل فرانسوی از اشتیاق خود برای فعالیت به عنوان یک مدل حرف زد.

الیزابت هارمن - 2

 

طرح‌های هندسی

البته که باید علاقه الیزابت به شطرنج در طراحی لباس او نیز نقش داشته باشد. در بخش‌های مختلف این سریال الیزابت را با لباس‌هایی با طرح شطرنج می‌بینیم. طرح‌های چهارخانه و هندسی در استایل او نقش پررنگی دارند.

الیزابت هارمن - 3

 

ملکه شطرنج

انتخاب لباس الیزابت در صحنه‌های پایانی سریال متناسب با نزدیک شدن او به قهرمانی جهان است. انتخاب آخرین لباس الیزابت هم که پالتو و کلاهی سفید بود، مانند دیگر صحنه‌های فیلم متناسب با رویاها و علائق اوست. استایل موقر، پرقدرت و زیبا که متناسب با رویای ملکه شطرنج بودن است.

الیزابت هارمن - 4

جدیدترین لباس های زنانه

 

استایل بهترین بازیگران زن معروف

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *