جواد عزتی

وقتی کسی عاشقانه کاری را انجام دهد نگاه کردن به آن هم لذت‌بخش خواهد بود. نگاه کردن به آهنگری که عاشقانه چکش می‌زند، نانوایی که عاشقانه خمیر را شکل می‌دهد و بازیگری که عاشقانه بازی می‌کند. علاقه جواد عزتی به حرفه‌اش را در لحظه به لحظه حضورش جلو دوربین می‌شود لمس کرد. این عشق باعث شده است او در هر نقشی بدرخشد و با ارتباط با مخاطب حس درستی را القا کند و به تکرار نرسد؛ و البته نقش طراحان لباس را نباید در این ارتباط و القای احساس نادیده گرفت. جواد عزتی یک تئاتری تمام عیار است؛ بازیگران معمولا بازی روی صحنه تئاتر را جزئی از افتخاراتشان می‌دانند و از سوابق حضور روی سن اعتبار می‌گیرند. جواد عزتی اما شاید از معدود بازیگرانی باشد که در تئاتر سابقه‌ای طولانی و حقیقی دارد. از تئاتر خیابانی تا سکوهای تئاتر شهر او همه راه‌های ممکن را برای ستاره شدن طی کرده و در نهایت هم موفق شده است. ازدواج او هم یک ازدواج تئاتری است. مه‌لقا باقری بازیگر و کارگردان تئاتر تا کنون چندین بار در جایگاه‌هایی به غیر از همسر در کنار جواد عزتی حاضر شده است؛ در کنار او بازی کرده یا او را روی سن کارگردانی کرده است. در این مطلب استایل‌های جواد عزتی را در نقش‌های مختلف مرور کرده‌ایم.

جواد عزتی - 8

طلا و مس

جواد عزتی در این فیلم در نقش طلبه‌ای دلسوز ظاهر می‌شود که علاوه بر کمک‌رسانی به دوستش که درگیر مشکلات شخصی به خاطر بیماری همسرش است، برای برطرف کردن مشکلات مالی خودش هم کار می‌کند. مرجان گلزار، طراح لباس این فیلم برای شخصیت جواد عزتی پیراهن، شلوار و ژاکت قهوه‌ای را در تنالیته‌های مختلف همراه با انگشتر عقیق در نظر گرفته‌اند. شخصیت جواد عزتی در این فیلم شباهت‌های بسیاری با شخصیت احمد در فیلم «فرشته‌ها با هم می‌آیند» دارد که به گفته خود او این شباهت تعمدی است.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

جواد عزتی - 7

قهوه تلخ

گریم و طراحی لباس جواد عزتی در نقش بابا اتی آنچنان منحصر به فرد بوده است که در خاطر بیشتر مخاطبان مانده است. چهره جواد عزتی را در این استایل تقریبا نمی‌بینیم! فروزان جلیلی‌فر لباس‌هایی درخور زمان وقایع داستان و مربوط به زمان قاجاریه و زندیه انتخاب کرد و با موها و ریش و سبیل‌های سفید و بلند صورت جواد عزتی را طوری پوشاند که به سختی می‌توان تشخیص داد که بازیگر این نقش کیست!

جواد عزتی - 5

خوش‌تیپ ترین بازیگران مرد ایرانی چه کسانی هستند؟

اکسیدان

جواد عزتی در این فیلم در نقش مکانیک جوان ساده‌دلی به نام اصلان ظاهر می‌شود که با خروج نامزدش از ایران می‌خواهد به هر قیمتی شده از کشور خارج شود. کامیاب امین‌عشایری، طراح لباس فیلم اکسیدان کار دشواری برای ساختن استایل‌های جواد عزتی داشته است چرا که او در بخش‌های مختلف فیلم در قالب شخصیت‌های گوناگونی نقش آفرینی می‌کند. از استایل پدر روحانی تا شلوار زرشکی و تی‌شرت با زمینه صورتی، کاپشن چرم و موهای رنگ‌شده.

جواد عزتی - 4

هزارپا

جواد عزتی باز هم در انتخابی متفاوت در نقش کیف‌قاپ جوانی به نام منصور ظاهر می‌شود که برای عملی کردن نقشه‌های دوستش رضا در این راه به او کمک می‌کند. کامیاب امین‌عشایری ک طراحی لباس این فیلم را هم به عهده داشته است این بار برای جواد عزتی مو و ریش حنایی، پیراهن چهارخانه و کت و شلوار کالباسی و هلویی را در نظر گرفته است.

جواد عزتی - 3

زخم کاری

این بار جواد عزتی در نقش جوانی شیک و سرمایه‌دار ظاهر می‌شود که مدیریت شرکتی موفق را به عهده دارد. سفید و مشکی تم رنگی غالب لباس‌های جواد عزتی در نقش مالک مالکی در این سریال است. آرتا ماهان، طراح لباس این سریال در بیشتر صحنه‌ها از شلوار، جلیقه، کت و بند ساعت مشکی همراه با پیراهن سفید برای جواد عزتی استفاده کرده است که اگر ترکیب این رنگ‌ها را خاکستری در نظر بگیریم به شخصیت مالک در روند داستانی نزدیک‌ خواهیم شد.

جواد عزتی - 2

شنای پروانه

جواد عزتی نقش بابا اتی را در کنار این نقش بگذارید؛ اینکه گفته می‌شود او گرفتار تکرار نخواهد شد بی‌دلیل نیست! حجت فرزند خانواده‌ای از طبقه ضعیف جامعه با اینکه همواره از دردسر دوری جسته است برای پیدا کردن مسببین قتل همسر برادرش گرفتار سرنوشت دور از ذهنی می‌شود. سیر تحول شخصیت او را به خوبی می‌توان از لباس‌هایی که غزاله معتمد برایش در نظر گرفته تشخیص داد. از ترکیب سفید، آبی، زرد و سبز به سمت استایلی تماما مشکی.

جواد عزتی - 1

 

خرید لباس مردانه

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *