استایل شاهزاده

استایل خبرساز پرنس کارل فیلیپ شاهزاده جذاب سوئدی

پرنس کارل فیلیپ شاهزاده سوئدی، یکی از خوش لباس‌ترین شاهزاده‌ها به حساب می‌آید. استایل مردانه و تصاویر منتشر شده از این شاهزاده بارها خبرساز شده و در رسانه‌های مرتبط بازتاب پیدا کرده است.

کارل فیلیپ که به داشتن ظاهری جذاب، مردانه و مقتدر شهرت دارد اخیرا با استایل ارتشی خود در هنگام بازدید از نیروی دریایی خبرساز شد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

استایل خبرساز پرنس کارل فیلیپ شاهزاده جذاب سوئدی - 1

او که سرگرد نیروی دریایی سوئد است هرچند وقت یکبار با استایل‌های ارتشی خود، رسانه‌ها و علاقه‌مندان به خاندان سلطنتی سوئد را هیجان‌زده می‌کند.

شاهزاده 41 ساله خاندان سلطنتی سوئد در رشته طراحی گرافیک تحصیل کرده است. شاید به همین دلیل همواره در داشتن استایلی جذاب و متناسب حتی در موقعیت‌های عادی و غیررسمی موفق بوده. انتخاب کت‌وشلوارهای متناسب، استفاده صحیح از رنگ‌ها، پوشیدن پیراهن‌هایی که برای اندام او متناسب هستند و استفاده از اکسسوری‌های مردانه علت جذابیت دائمی ظاهر و استایل پرنس کارل است.

استایل خبرساز پرنس کارل فیلیپ شاهزاده جذاب سوئدی - 2

او از مادری دورگه آلمانی-برزیلی زاده شده است. کارل فیلیپ که تنها پسر خاندان سلطنتی سوئد است در دوران کودکی به عنوان ولیعهد شناخته می‌شد؛ اما با تغییر قانون وراثت از فرزند مذکر به فرزند بزرگ‌تر، در جایگاه سوم و پس از خواهر و خواهرزاده‌اش، برای جانشینی پادشاه قرار گرفت.

کارل فیلیپ علاقه‌مند به انجام فعالیت‌های ورزشی متنوع است و به فوتبال، شنا و اسکی علاقه فراوانی دارد؛ شاید بتوان جوانی و تناسب اندام او را در چهل و یک سالگی‌اش مرتبط با همین موضوع دانست.

 

حراج ویژه لباس های لاکچری

 

پیشنهاد تابستانی پرنسس کیت

⁣ایده‌های خوب برای موقعیت‌های نیمه رسمی کمیاب هستند و استاد ست‌زدن به این سبک هم کیت میدلتون Kate Middleton دوشس کمبریج است که دست روی هر تیپی می‌گذارد، آن را به ترکیبی بی‌نظیر تبدیل می‌کند. ایده پیراهن‌هایی با طرح‌های درهم و ریز سفید و مشکی که آن‌ها را پیچازی نیز می نامیم، این روزها از شیک‌ترین انتخاب‌های خانم‌های کلاسیک‌پوش است. پنج پیراهنی که از برندهای H&M, Zara, Suite Blanco برایتان انتخاب کرده‌ایم، برای خانم‌های خوش‌اندام همچون پرنسس کیت در موقعیت‌های نیمه‌رسمی بسیار برازنده هستند.

پیشنهاد تابستانی پرنسس کیت

 

این پیراهن‌ها را می‌توانید با جستجوی کدی که در تصویر آمده، از سایت مدیسه خریداری‌کنید. پیراهن‌های شماره 2 و 4 از کلکسیون بهار و تابستان 2017 برند سوئدی H&M انتخاب شده‌اند و #ترند داغ همین روزها را به‌نمایش گذاشته‌اند. پیشنهاد می‌کنیم به سبک عروس ملکه انگلستان پیراهن پیچازی‌تان را با اکسسوری‌های قرمز و مشکی ست‌کنید.

 

ساده و شیک به سبک دوشس کمبریج

⁣دوشس سی و پنج ساله کمبریج آنقدر خوش‌سلیقه و خوش‌پوش است که هرچه از او ایده بگیریم، بازهم کم است! در این تصویر عروس ملکه انگلستان را می‌بینیم که چند روز پیش با این تیپ #اسپرت جذاب و ساده میزبان ورزشکاران تیم ملی دو و میدانی انگلستان بود.

Kate Middleton 2

برای خانم‌هایی که به دنبال تیپ‌های ساده و #مینیمال هستند، ترکیب رنگ‌های سرمه‌ای و سفید ایده مناسبی است. پیشنهاد می‌کنیم برای شبیه‌سازی تیپ کیت میدلتون Kate Middlton این بلوز آستین‌بلند نخی جیوردانو Giordano را با شلوار جین اسکینی سرمه‌ای از برند انگلیسی کوئیز Quiz و کفش کژوال سفید دیفکتو DeFacto ست‌کنید. این ست لباس برای گردهمایی‌های نیمه رسمی ظهر و عصر مناسب است.

قوانین طلایی لباس پوشیدن مردان برای جذب خانم ها

تیپ تابستانی دوشس

⁣از آنجا که فصل تابستان علاوه بر زمان مسافرت و تفریح، زمان مهمانی‌های رسمی و تدارکات عروسی هم هست، خانم‌های زیادی به دنبال تیپ‌های رسمی برای شرکت چنین مراسمی هستند. پیشنهاد امروز ما برای این موقعیت‌ها این تیپ جذاب کیت میدلتون Kate Middleton همیشه خوش‌پوش است.

Kate

دوشس کمبریج که در این تصویر در حال عبور از خیابان‌های لندن دیده می‌شود از رنگ‌های سفید و سرمه‌ای که همیشه در فصل تابستان مورد توجه کالکشن‌های ملوانی و دریایی قرار می‌گیرد، استفاده کرده‌است. پیشنهاد ما برای شبیه‌سازی این ست کت سفید زنانه از برند اسپانیایی Suite Blanco به همراه شلوار برمودای رسمی سرمه‌ای از برند سوئدی H&M است. شما می‌توانید در زیر کت یک تاپ ساده سفید از برند انگلیسی Wallis بپوشید و این تیپ جذاب را با کفش‌های کرم رنگ ورنی Charles & Keith تکمیل‌کنید.

 

 

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

1 دیدگاه در “استایل شاهزاده ها خبرساز شد

  1. امی گفت:

    میگه شاهزاده سوئد خیلی خوشتیپه. چون تو گزافیک تحصیل کردم، اصلنم اینطور نیست. هرکسی اگه پول زیاد داشته باشه میتونه خوشتیپ باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *