کیانو ریوز

کیانو ریوز هم از آن دسته از بازیگران جذاب هالیوود است که از نوجوانی حرفه بازیگری را آغاز کرده و از جوانی همواره مورد توجه عکاسان و خبرنگاران بوده است. کیانو  پس از بازی در فیلم  Youngblood در سن 22 سالگی به شهرت رسید و نحوه لباس پوشیدن او تا امروز همواره سوژه داغ رسانه‌ها بوده است. کیانو رییوز جدای از زندگی حرفه‌ای به خاطر ساده‌زیستی در زندگی شخصی نیز همیشه مرود توجه بوده است. او متولد بیروت و بزرگ شده کانادا است و همواره تم شرقی را می‌توانیم در نحوه لباس پوشیدن او تشخیص دهیم؛ از این رو بررسی استایل‌های او با توجه به شخصیت منحصر به فردی که دارد می‌تواند جالب باشد. در این مطلب استایل‌هایی که کیانو ریوز با آن دیده شده را از جوانی تا سال‌های اخیر بررسی می‌کنیم.

عکس استایل و تیپ کیانو ریورز

1988

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

کیانو ریوز را در مراسم عکس‌برداری از عوامل فیلم Bill & Ted’s excellent adventure با این استایل می‌بینیم؛ ترکیب تی‌شرت و شلوارک مشکی با مدل موهای منحصر به فردی که در اولین نگاه توجه‌ها را به خود جلب می‌کند.

عکس استایل و تیپ کیانو ریوز

1992

چهار سال بعد و در مراسمی دیگر که به سری فیلم‌های Bill & Ted مربوط بود کیانو ریوز با استایلی کاملا متفاوت از سال‌های قبل خود دیده شد. در مراسم اکران نخست فیلم Bill & Ted’s Bogus Journey او را با تی‌شرت طوسی و کت قهوه‌ای می‌بینیم. مدل موهای او هم کاملا تغییر کرده است.

عکس استایل و تیپ کیانو ریوز

1996

کیانو ریوز گاهی با کلاه‌های پشمی خاص دیده می‌شود. در واقع او از حدود بیست و هفت یا بیست هشت سالگی در بیشتر استایل‌های کژوال خود از کلاه استفاده کرده است. عکسی که می‌بینید مربوط به پشت صحنه یکی از اجراهای گروه موسیقی کیانو همراه با دوستش بون ژُوی، یکی از اعضای همان بند Dogstar است.

عکس استایل و تیپ کیانو ریوز

جذاب‌ترین بازیگر مرد خارجی چه کسی است؟

2000

بار دیگر کیانو ریوز را با رنگ تی‌شرت مورد علاقه‌اش همراه با کلاهی از دسته همان کلاه‌های خاص می‌بینیم؛ تی‌شرت طوسی با کلاه پشمی که بارها یا آن دیده شده. این تصویر هم مربوط به اجرایی از گروه موسیقی Dogstar در فستیوال موسیقی بریتانیا است.

عکس استایل و تیپ کیانو ریوز

2004

کیانو ریوز در 40 سالگی استایلی منحصر به فرد انتخاب کرده که تا حالا هم گاه و بی‌گاه با آن دیده می‌شود. عکس‌های او پس از ورود به دهه چهارم زندگی نشان از علاقه او به استایل تمام‌مشکی دارد. عکسی که می‌بینید مربوط به اکران نخست فیلم The Matrix Reloaded در کالیفرنیا است.

عکس استایل و تیپ کیانو ریوز

2005

کیانو ریوز را در یکی از آسیایی‌ترین استایل‌هایش ببینید. این عکس در مراسمی که برای دیدار او با طرفدارانش در تگزاس ترتیب داده شده بود گرفته شده است. ترکیبی از رنگ‌های مورد علاقه او؛ تی‌شرت طوسی و کت مشکی با مدل موهایی که ما را یاد جوان‌های دهه 60 در کشور خودمان می‌اندازد.

عکس استایل و تیپ کیانو ریوز

2011

و باز هم کیانو ریوز و استایل‌های تمام‌مشکی معروفش. ترکیب کت و تی‌شرت که از جوانی با او همراه بوده است اما این‌بار به جای تی‌شرت طوسی تی‌شرت مشکی پوشیده و آن را با کت مشکی همراه کرده است.

عکس استایل و تیپ کیانو ریوز

2015

تا کنون باید رنگ‌های مورد علاقه کیانو ریوز را تشخیص داده باشید. به جز رنگ‌های مشکی و طوسی شاید تنها رنگ‌هایی که تا کنون خارج از قاب سینما در تن او دیده‌ایم سرمه‌ای و قهوه‌ای باشد. او معمولا مشکی و طوسی می‌پوشد مگر آنکه خلاف آن ثابت شود! این عکس در مراسم اکران نخست فیلم Generation UM گرفته شده است.

عکس استایل و تیپ کیانو ریوز

2018

همه رنگ‌های مورد علاقه کیانو ریوز را در این عکس که در نیویورک از او گرفته شده است ببینید؛ طوسی، مشکی و قهوه‌ای. البته کلاه قرمز او هم جالب توجه است چرا که نمی‌شود آن را با بقیه اجزای استایلش هم‌خوان دانست. احتمالا کیانو فقط می‌خواسته از نور آفتاب در امان باشد.

عکس استایل و تیپ کیانو ریوز

2019

استایلی قابل پیش‌بینی در سالن تئاتر چینی‌ در کالیفرنیا؛ استایل تمام مشکی مخصوص کیانو ریوز با کراوات سرمه‌ای و کفش‌های قهوه‌ای. در این عکس می‌توانید چکیده‌ای از آنچه کیانو ریوز می‌پوشد را مشاهده کنید!

عکس استایل و تیپ کیانو ریوز

 

خرید پوشاک شیک مردانه

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *