عکس مانتو صورتی رنگ

از آنجا که در فصل بهار امسال رنگ صورتی در کالکشن جدید اکثر برندهای معروف پیدا می‌شود و ترند روز دنیا است، این روزها خیلی از خانم‌ها با انتخاب تونالیته مناسبی از رنگ صورتی که به رنگ پوست و مویشان بیاید درگیر هستند. اکثر خانم‌ها دوست دارند بدانند کدام یک از رنگ‌های صورتی تیره، روشن، هلویی، گلبهی، سرخابی به پوستشان می‌آید و آنها را زیباتر به چشم می‌آورد. در این مطلب برای شما چند راهنمایی کوتاه برای انتخاب یک مانتوی صورتی با تونالیته متناسب با رنگ پوستتان داریم.

  1. پوست سفید

اگر پوستتان روشن است، صورتی‌های ملایم و کمرنگ به شما می‌آید. رنگ صورتی بسیار ملایم گلبرگ شکوفه‌ها، و صورتی-بنفش یاسی مناسب شما است.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

عکس مانتو صورتی رنگ - 9

عکس مانتو صورتی رنگ - 8

  1. پوست سرخ و سفید

اگر پوست نازک، گونه‌های صورتی و چهره سرخ و سفیدی دارید، رنگ گلبهی یا هلویی روشن با ته‌رنگ زرد را برای مانتو انتخاب کنید تا سرخی چهره‌تان را خنثی کند.

عکس مانتو صورتی رنگ - 7

عکس مانتو صورتی رنگ - 5

  1. پوست گندمگون

اگر پوستتان گندمگون یا به اصطلاح عامیانه گندمی است، انواع صورتی و سرخابی با رنگ پوست شما تناسب دارند. برای مانتوی رسمی و لباس فرم اداری می‌توانید صورتی مایل به کرم و برای مانتوی بیرون و مهمانی سرخابی را انتخاب‌کنید. فقط حواستان باشد صورتی‌هایی با ته‌رنگ آبی و بنفش ترکیب جالبی با پوست شما ایجاد نمی‌کنند. صورتی چرک هم رنگ مناسبی برای شما است.

 

خرید جدیدترین مانتو های زنانه

 

عکس مانتو صورتی رنگ - 4

عکس مانتو صورتی رنگ - 3

  1. پوست سبزه

اگر پوست شما تیره است و به اصطلاح سبزه‌رو هستید، انواع صورتی پررنگ، درخشان و سرخابی مناسب شما است. اگر به رنگ‌های جیغ علاقه‌ای ندارید، می‌توانید صورتی‌هایی با ته‌رنگ بنفش را انتخاب‌کنید. فقط حواستان باشد مدل مانتو با صورتی‌های خیلی روشن و صورتی مایل به کرم چهره شما را بی‌حال به‌چشم می‌آورد و برای شما مناسب نیست.

عکس مانتو صورتی رنگ - 2
عکس مانتو صورتی رنگ - 1

کدام شلوار را با کدام مانتو ست کنیم؟

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *