خوش‌تیپ‌ترین بازیگران مرد ایرانی

استایل و ظاهر خوش‌تیپ‌ترین بازیگران مرد ایرانی همیشه مورد توجه رسانه‌های داخلی و خارجی است و این موضوع تنها مختص ایران نیست. باید این موضوع را پذیرفت که جذابیت ظاهری در هر حرفه‌ای شانس فرد را برای موفقیت بیشتر می‌کند. بازیگران برنده جوایز، موسیقی‌دانان، نیکوکاران، ورزشکاران، تاجران یا فعالان اجتماعی علاوه بر عملکرد حرفه‌ای‌شان از لحاظ ظاهری هم زیر ذره‌بین هستند و خوش‌پوشی و خوش‌استایلی آنان همیشه به چشم می‌آید. حتی بسیاری از ما زمانی از دیدن یک فیلم یا سریال لذت می‌بریم که آن فیلم هنرپیشگان جذاب و معروفی داشته باشد. این شما و این فهرستی از جذاب‌ترین بازیگران مرد ایرانی که به عقیده بسیاری از افراد جز خوش‌تیپ‌ترین بازیگران مرد ایرانی هستند.

پارسا پیروز یکی بهترین بازیگران تئاتر ایران نیز به شمار می‌رود.

خوش‌تیپ‌ترین بازیگران مرد ایرانی

اگرچه که ازنظر هر فردی معیارهای خوش‌تیپی متفاوت است اما به‌طورکلی و بر اساس نظرسنجی‌های انجام‌شده بعضی از خوش‌تیپ‌ترین بازیگران مرد ایرانی به ترتیب زیر هستند:

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

پارسا پیروزفر

پارسا پیروز از خوش چهره‌ترین بازیگران سینمای ایران

پارسا پیروزفر را می‌توان بی‌شک قدیمی‌ترین از معدود افراد در لیست جذاب‌ترین و خوش‌تیپ‌ترین بازیگران مرد ایرانی معرفی کرد. او از همان سال‌های ورود به دنیای سینما با چهره دل‌نشین و استعداد فوق‌العاده خود به سرعت به یکی از پرطرفدارترین سلبریتی‌ها بدل شد. پارسا پیروزفر متولد ۲۲ شهریور سال ۱۳۵۱ است که بازی در سریال در پناه تو او را به اوج شهرت و محبوبیت رساند. جذابیت این بازیگر  با سپری شدن دوران جوانی نه‌تنها کم نشده بلکه با ظاهر جدیدش در سریال یاغی باری دیگر در صدر خوش‌تیپ‌ترین بازیگران مرد ایرانی قرار گرفته است. چشم‌های رنگی پارسا پیروزفر و انتخاب لباس‌هایی مناسب و اغلب مینیمال و خنثی باعث شده که همیشه متمایز و خوش استایل باشد.

علی شادمان

علی شادمان نفر بعدی در لیست خوش‌تیپ‌ترین بازیگران مرد ایرانی

علی شادمان نفر بعدی در لیست خوش‌تیپ‌ترین بازیگران مرد ایرانی است که در جدیدترین سریال خود به نام یاغی محبوبیت زیادی در بین تماشاگران به‌دست آورده است. او جوان‌ترین بازیگر در این لیست است و متولد 4 آذر سال 1375 است. علی شادمان درخشش خود در بازیگری را در سن 10 سالگی با فیلم میم مثل مادر آغاز کرد.

علی شادمان در سریال محبوب می‌خواهم زنده بمانم

سریالی که باعث شد توجه بسیاری به ظاهر او جلب شود در واقع سریال محبوب می‌خواهم زنده بمانم بود که او در این سریال با ظاهر وینتیج و جذاب خود تحسین‌های زیادی را برانگیخت. این بازیگر با بازی در سریال محبوب یاغی در نقش یک ورزشکار نشان داد علاوه بر چهره جذاب بدن ورزیده و خوش‌تراش او تکمیل کننده استایل مردانه و جذاب او است.

بهرام رادان

بهارم رادان یکی دیگر از خوش‌تیپ ترین بازیگران مرد ایرانی

یکی دیگر از خوش‌تیپ‌ترین بازیگران مرد ایرانی، بهرام رادان است که هر چه سنش بیشتر می‌شود، بیشتر شایستگی این عنوان را کسب می‌کند. بالا رفتن سن این بازیگر مرد ایرانی که متولد ۸ اردیبهشت ۱۳۵۸ نه‌تنها موجب افت ظاهری او نشده است بلکه حتی بر جذابیت او بیش از جوانی‌اش نیز افزوده است. بهرام رادان با بازی در فیلم شور عشق به دنیای بازیگری معرفی شد و نقش‌آفرینی در فیلم گاوخونی او را به بازیگری درجه یک تبدیل کرد. بهرام رادان یکی از جذاب‌ترین و خوش‌تیپ‌ترین بازیگران مرد ایرانی است که معمولاً استایلی رسمی دارد. صورت فتوژنیک بهران رادان با چشم‌هایی سبز آبی جذابیت او را دوچندان کرده است و حتی پای او را به تبلیغات برندهای مد و فشن نیز باز کرده است.

خرید ساعت مچی مردانه لاکچری از برندهای معروف

امیر آقایی

استایل خاص امیر آقایی

برخلاف موارد قبلی لیست ما، امیر آقایی نه چشم‌های رنگی دارد و نه موهایی خوش‌حالت. اما این بازیگر مرد ایرانی متولد سال ۱۳۵۴ بی‌شک یکی از خوش‌پوش‌ترین بازیگران مرد سینمای ایران است. امیر آقایی اولین بار در فیلم ارتفاع پست به دنیای سینما معرفی شد و با استعداد فوق‌العاده خود به‌سرعت پله‌های ترقی را طی کرد. خوش‌پوشی امیر آقایی پای او را به عرضه مدلینگ نیز باز کرده است. چراکه انتخاب لباس‌ و خوش استایلی او زبانزد همه است.

شهاب حسینی

شهاب حسینی یکی از جذاب‌ترین بازیگران مرد ایرانی

سید شهاب‌الدین حسینی متولد 14 بهمن سال 1352 یکی دیگر از خوش‌تیپ ترین بازیگران مرد ایرانی است که اولین تجربه بازیگری او به سال 1379 و سریال پس از باران بازمی‌گردد. شهاب حسینی که علاوه بر بازیگری، دستی در زمینهٔ خوانندگی، گویندگی و اجرا هم دارد، صدا و خنده جذابی دارد که در کنار چهره زیبای مردانه او ترکیبی دوست‌داشتنی برای او به وجود آورده است. جذابیت این بازیگر جذاب ایرانی در سریال شهرزاد حتی باعث شده تا شخصیتی منفی مثل قباد به یکی از محبوب‌ترین کاراکترهای سال‌های اخیر تبدیل شود.

مصطفی زمانی

مصطفی زمانی در سریال شهرزاد

دیدن نام مصطفی زمانی در لیست خوش‌تیپ‌ترین بازیگران مرد ایرانی چندان جای تعجب ندارد چراکه دلیل اصلی ورود او به دنیای تلویزیون و سینما زیبایی چهره‌اش بوده است. او که برای اولین بار با بازی در نقش یوسف پیامبر به شهرت رسید و تن صدای خاص او باعث شد که اثر ماندگاری در ذهن تماشاگران بگذارد. حالت چهره معصومانه، چشمان رنگی و خوش‌پوشی مصطفی زمانی او را به یکی از خوش‌تیپ‌ترین بازیگران مرد ایرانی تبدیل کرده است.

سینا مهراد

سینا مهراد

سینا مهراد که متولد ۱۲ آذر ۱۳۷۰ است یکی از کم سن‌ترین افراد لیست خوش‌تیپ‌ترین بازیگران مرد ایرانی است. او برادر ساعد سهیلی و  فرزند کارگردان قدیمی سینما، سعید سهیلی است و با بازی در فیلم مردی شبیه باران به دنیای سینما معرفی شد. حضور او در سریال آقازاده باعث معروفیت بیشتر این بازیگر خوش قد و بالا شد. سینا مهراد با داشتن چهره‌ای دوست‌داشتنی و شیرین و استایل های جذاب و مد روز به شایستگی لیاقت قرارگیری در لیست خوش‌تیپ‌ترین بازیگران مرد ایرانی را دارد.

مهدی پاک‌دل

مهدی پاک‌دل مدل خانه مد راد

مهدی پاک‌دل متولد 10 تیر سال 1359 است و در سال 1379 برای اولین بار در فیلم آبی دیده شد. او یکی دیگر از خوش‌تیپ‌ترین بازیگران مرد ایرانی است که با بالا رفتن سنش، جذابیت بیشتری پیدا کرده است. موها و ریش جوگندمی او و تیپ و استایل تقریباً همیشه رسمی او در جذابیتش بی‌تأثیر نیست. درواقع مهدی پاک‌دل از آن دسته افرادی است که هر چیزی بپوشد به او می‌آید.

 

مطالب مرتبط

استایل‌ های بهرام رادان در نقش‌های مختلف

استایل های جواد عزتی در نقش های مختلف

استایل‌های شهاب حسینی در نقش‌های مختلف

استایل‌ های نوید محمدزاده در نقش‌های مختلف

داستان عاشقانه پژمان بازغی و همسرش

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *