شلوار جاگر چیست ؟ شلوار جاگر را چگونه ست کنیم تا جذاب تر باشد ؟

در سال‌های اخیر، صنعت مد و پوشاک به لباس‌های راحتی هم توجه ویژه‌ای داشته است و افراد می‌توانند با استفاده از آن‌ها، راحتی و یک استایل شیک و به‌روز را توامان داشته باشند. یکی از این لباس‌های راحتی ترند شده در سالهای اخیر، شلوارهای جاگر هستند. جاگر به شلوارهای راحتی می‌گویند که همگی در قسمت دم‌پا یا مچ جمع می‌شوند یا حالت کشسانی دارند. این شلوارها از ترندهای روز به‌حساب می‌آیند و اکثر جوانان و نوجوان از طرفدار پروپاقرص آن‌ها هستند. در ادامه با انواع شلوارهای جاگر آشنا می‌شوید و علاوه بر آن نکاتی برای ست کردن آن‌ها و تفاوتشان با شلوارهای اسلش را هم یاد می‌گیرید.

شلوار جاگر زنانه را چگونه ست کنیم ؟

شلوار جاگر در استایل زنانه

شاید برخی به دلیل راحتی جاگر در بین شلوارهای زنانه، تصور کنند که این لباس فقط برای استایل‌های کژوال و غیررسمی مناسب است، درصورتی‌که می‌توانید در یک استایل رسمی و شیک هم از یک شلوار جاگر استفاده کنید. برای ست کردن این شلوار باید برخی نکات کلی و اصول ست کردن لباس را رعایت کنید و به جزئیات هم توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین استایل ممکن را بسازید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

در یک استایل زمستانی یا پاییزی می‌توانید این شلوار را با آیتم‌های مختلفی مانند هودی، سویشرت، کت چرم، کت جین، پافر و … ست کنید. در استایل‌های بهاری و تابستانی هم با تیشرت، مانتو‌های جلوباز، شومیز و تاپ‌های دوبنده این مدل شلوار بسیار جذاب به نظر می‌آید.

نکته: ازآنجایی‌که پارچه‌های چرم یکی از ترندهای زمستانی 1400 هستند، می‌توانید از ترکیب شلوارهای Jogger چرم با ژاکت‌های چرم استفاده کنید و یک استایل خاص برای خودتان بسازید.

شلوار جاگر را با چه کفشی بپوشیم؟

جاگر با کفش پاشنه بلند

با توجه به کاربردهای متفاوت در استایل‌های مختلف زنانه، شلوارهای مدل جاگر با کتانی، کفش تخت، صندل، کفش پاشنه‌بلند، بوت و نیم بوت زنانه ست می‌شوند. انتخاب  بین این آیتم‌ها به نوع استایل و فصل استفاده از آن بستگی دارد.

برای مثال در یک استایل رسمی بهاری، کفش‌های کالج، صندل‌های تخت یا پاشنه و بنددار گزینه‌های مناسبی هستند. در یک استایل پاییزی یا زمستانی هم می‌توان از کتانی‌های مختلف و یا نیم‌بوت‌ها استفاده کرد.

شلوار جاگر مردانه را چگونه ست کنیم؟

جاگر مردانه

برخلاف شلوار‌های جاگر زنانه، جاگرهای مردانه بیش‌تر برای استایل‌های کژوال و غیررسمی مناسب هستند. در یک استایل بهاری و تابستانی شلوار جاگر را با تیشرت و در یک استایل زمستانی جاگر را با هودی، سویشرت، پافر و کت‌های چرم بپوشید. این نوع از شلوارهای مردانه را می‌توان با کتانی‌ و نیم‌بوت ست کرد.

برای استفاده در یک استایل رسمی، می‌توانید این شلوار را با یک تیشرت آستین‌بلند، یک پیراهن مردانه یا بافت به رنگ خنثی همراه با کت تک ست کنید. کفش استفاده‌شده در این استایل باید کتانی تخت، کفش‌ کالج یا نیم‌بوت باشد. دقت کنید که شلوار هم باید جنس کتان نازک داشته باشد.

مدل های شلوار جاگر

شلوار جاگر خط دار

این نوع از شلوارهای زنانه و مردانه که یکی از بهترین آیتم‌ها برای یک استایل خیابانی هستند، تنها در یک مدل تولید نمی‌شوند، بلکه انواع مختلفی دارند. ازجمله مدل‌های مختلف جاگر می‌توان به خط‌دار، اسپرت، جیب‌دار، گت‌دار، بنددار پانکی و زنجیر دار اشاره کرد.

توجه کنید که در یک استایل رسمی مدل‌های براق شلوار Jogger مانند چرم را انتخاب کنید. برای تکمیل کردن استایلتان هم می‌توانید از یک صندل یا نیم‌‌بوت پاشنه‌بلند، تاب بنددار گشاد و کت تک هم‌رنگ شلوار استفاده کنید.

 

خرید شلوار زنانه جدید

 

جنس شلوار جاگر چیست؟

استایل زنانه

این شلوار جنس‌های مختلفی دارد، اما برای دوخت آنها بیش‌تر از پارچه‌های سبک و نازک استفاده می‌شود. دلیل این امر هم جمع شدن شلوار در ناحیه مچ پا و سنگین نشدن آن است. شلوارهای Jogger در جنس‌های مختلف جین، کتان، چرم، پشمی، ابریشمی، لینن، مخمل و … تولید و عرضه می‌شوند.

نکته: به دلیل گشاد بودن این شلوار در ناحیه بالای مچ، چاقی، لاغری و نواقص را می‌پوشاند و برای هر اندامی مناسب است.

شلوار اسلش با شلوار جاگر چه تفاوتی دارد؟

شلوار اسلش

در حالت کلی هر دو مشابهت‌های زیادی به هم دارند و بیش‌تر در  استایل‌های ورزشی و روزمره استفاده می‌شوند، ولی تفاوت این دو شلوار در نحوه دوخت و جنس پارچه است. شلوار جاگر اغلب با پارچه‌های نازک دوخته می‌شود، از بالا گشاد است و در آب‌وهوای گرم و مرطوب هم استفاده می‌شود. این شلوار به دلیل جنس پارچه، بیش‌تر برای فعالیت‌های روزمره، پیاده‌روی و … مناسب است. شلوارهای اسلش اغلب پارچه‌های ضخیم و مقاوم‌تری دارند و از قسمت زانو به پایین تنگ می‌شوند. ضخامت پارچه شلوارهای اسلش باعث شده است تا مناسب فعالیت‌های ورزشی باشند. در حالت کلی هم برای پاییز و زمستان گزینه مناسب‌تری هستند.

شلوار جاگر مناسب برای تمام استایل ها

استایل کژوال

همان‌طور که گفتیم، Jogger از متنوع‌ترین شلوارها است و در هر استایلی استفاده می‌شود. اضافه کردن این شلوار به هر استایلی، باعث جذاب‌تر و به‌روز شدن آن می‌شود. اگر شما هم طرفدار راحتی و لباس‌های اسپرت هستید، بی‌درنگ شلوارهای جاگر برای شما مناسب هستند. مدل‌های مختلف این شلوارها را در رنگ‌های متفاوت تهیه کنید و در استایل‌های روزمره و رسمی خود از آن‌ها استفاده کنید.

 راهنمای خرید لباس اورجینال

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *