اگر تنها تجربه خرید آنلاین شما منحصر به خرید از پیج‌های اینستاگرام بوده‌است، به احتمال زیاد نظر چندان مثبتی درباره خرید اینترنتی ندارید. در حالی‌که اگر تا کنون از سایت‌های معتبرخرید اینترنتی کرده باشید، به احتمال زیاد راضی هستید و این کار را بارها تکرار کرده‌اید. در این مطلب قصد داریم تفاوت های خرید از پبج‌های اینستاگرامی را با خرید اینترنتی واقعی مطرح کنیم.

آیا تا کنون از خود پرسیده‌اید که کالاهای پیج‌های اینستاگرامی از کجا می‌آید؟ شخص یا اشخاصی به صورت قاچاق و مسافری، کالاهایی تهیه می‌کنند که بتوانند به خریدار به چند برابر قیمت بفروشند، یا حتی کالا را از بازار و تولیدی‌های داخلی با تگ‌های برندهای معروف و قیمت‌های نازل خریداری می‌کنند و با اضافه کردن درصد قابل توجهی به عنوان مالیات و حق ورودی گمرک و کارمزد و غیره، بعد از 10 تا 20 روز کالاهایی را به دست شما می‌رسانند که با تصویرشان از نظر کیفیت تفاوت‌های فاحشی دارد. آیا این تجربه برایتان آشنا نیست؟ از نبود تنوع در انتخاب و محدودبودن موجودی کالاها که نگوییم.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

پس چه‌چیز باعث شده در چند دهه اخیر در کشورهای پیشرفته خرید از سایت خرید اینترنتی رونق بسیار داشته‌باشد و افراد از طبقه‌های مختلف اجتماعی به‌جای گذراندن ساعت‌ها در ترافیک و مراجعه به فروشگاه‌های فیزیکی، به خرید آنلاین روی بیاورند؟

 shopping-on-line - 3

خرید اینترنتی واقعی چیست؟

خرید اینترنتی واقعی یعنی خرید از سایت یک فروشگاه اینترنتی بزرگ و معتبر. اعتبار فروشگاه اینترنتی را وابستگی مالی و اعتباری آن فروشگاه به گروه‌های تجاری مهم شکل می‌دهد. به طور مثال فروشگاه اینترنتی مدیسه وابسته به گروه تجاری گلستان، تولیدکننده معروف چای، برنج، ادویه‌جات و سایر اقلام شناخته‌شده و محبوب ایرانی‌ها است. دیگر عامل تعیین‌کننده اعتبار یک فروشگاه اینترنتی دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی (e-namad) از وزارت صنعت و معدن است. فروشگاه اینترنتی مدیسه دارنده نماد اعتماد الکترونیکی دوستاره است.

خرید اینترنتی واقعی، آسان و بی‌دردسر اتفاق می‌افتد و به جای دهها پیامک و پی ام فرستادن به فروشنده و پرسیدن این که از هر کالایی چه سایز و رنگی موجود است، به سادگی می‌توان موجودی فروشگاه را در سایت فروشگاه مشاهده کرد. کالاهای موجود قابل سفارش‌دادن است و کالاهایی که ناموجود است را نمی‌توان سفارش‌داد، به همین راحتی. وقتی کار سفارش‌دادن بدون پیامک و تلگرام انجام‌شود، شما در هر فرصتی، حتی نیمه شب و در تخت‌خواب هم می‌توانید به‌راحتی سفارشتان را ثبت‌کنید. از مزایای خرید اینترنتی لباس واقعی این است که کالا موجود و آماده ارسال به شما است. به‌همین دلیل است که مدیسه در تهران 24 ساعته و در شهرستان‌ها 3 روزه سفارش شما را تحویل می‌دهد.

خرید اینستاگرامی - 1

وقتی از فروشگاه های اینترنتی معتبر مثل مدیسه خرید می‌کنید، فروشنده نیازی نمی‌بیند با اصرار کالایی که نمی‌پسندید و یا سایزتان نیست را به شما بفروشد. هدف از خرید اینترنتی سهولت خرید است. آیا می‌دانید فروشگاه اینترنتی مدیسه تنها فروشگاه آنلاینی است که بدون چون و چرا، بدون سوال و جواب و به‌صورت رایگان کالاها را از شما پس می‌گیرد؟ چه بهتر از اینکه مجبور نباشی دروغ بگویی و بهانه‌ای برای ایراد‌ گذاشتن روی سفارشت بیاوری تا آن را از تو پس بگیرند؟ هستند فروشگاه‌های آنلاینی که خریدار را مجبور می‌کنند حضوری برای اثبات ایراد کالا مراجعه‌کند و اگر ایراد مورد نظر را تایید نکنند هزینه خریدار را پس نمی‌دهند! از معضلات پس‌دادن سفارش به فروشندگان اینستاگرامی که نگوییم! تجربه نشان داده است که فروشندگان اینستاگرامی به هیچ عنوان کالاهای فروخته‌شده را پس نمی‌گیرند چون ادعا می‌کنند آن را طبق سفارش شما خریداری کرده‌اند.

 

فروشگاه اینترنتی مدیسه

 

پیشنهاد می‌کنیم اگر از آن دسته افراد هستید که به دلیل تجربه‌های ناخوشایند از پیج‌های اینستاگرامی یا فروشگاه‌های نامعتبر اینترنتی دل خوشی از خرید آنلاین ندارید، حتما یک‌بار دیگر به خودتان فرصت بدهید. پیش‌بینی می‌کنیم تجربه‌تان با مدیسه چنان دلپذیر باشد که راهی به جز تکرار آن نداشته‌باشید.

خرید اینستاگرامی - 2

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

10 دیدگاه در “خرید اینترنتی چه فرقی با خرید اینستاگرامی دارد؟

  1. زینب گفت:

    سلام.. با توضیحاتتون کاملا موافقم.. سایت مدیسه اگه بخوام انصافا در موردش قضاوت کنم.. بسیار عالی هست.. چندین بار خرید داشتم و دوبار مجبور شدم که کالا رو پس بدم… علت پس دادن هم سایز کالا بود که مناسب نبود.. ولی کادر مدیسه بدون هیچ گونه توضیح اضافی و یا برخورد نامناسب مشکل رو حل کردند و کالا رو پس گرفتن.. ممنونم ازتون.. موفق و پایدار باشید

  2. هانا ترکی گفت:

    عالی و مفید

  3. احمد گفت:

    واقعا مزیتهاش خیلی از نکات منفی اش بیشتره.

  4. گلاره م. گفت:

    مدیسه من خیلی از شما راضیم
    فروشگاه *** هم خیلی خوبه ولی من بیشتر خریدامو از مدیسه می کنم

  5. نازنین مخبری گفت:

    خیلی کارتون درسته

  6. مانا گفت:

    کاملا صحیحه دقیقا فرقیه که مدیسه با بقیه داره و من کاملا راضیم
    دست راستتون رو سر بقیه فروشگاها

  7. مهسان گفت:

    واقعا همین طوره من تجربه های خیلی بدی از خرید اینستا دارم

  8. مرتضی گفت:

    ممنون واقعا عالی بود مطلبتون

  9. ali گفت:

    سلام ممنون از مقاله مفیدتون

  10. سعیدی گفت:

    من ترجیح میدم آنلاین از فروشگاه هایی که اینماد دارند خرید کنم دو بار تو خرید اینستاگرامی سرم کلاه رفته که یک بار طرف اصلن برام نفرستاد کالا رو.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *