داستان یک کمد زمستانی

باز هم روزها و هفته‌ها گذشتند و گشتند و سال به ربع آخر خود رسید و زمستان با شکوه بی‌نظیرش نزدیک شد. برای همه ما این فصل دوست‌داشتنی با روزهای کوتاه و نورهای تند و تیز و بازیگوشش یادآور خاطرات و علاقه‌مندی‌های مخصوص به خودمان است. دم‌نوش‌های خوش‌طعم و پیاده‌روی‌های طولانی و گرمای دلپذیر خانه‌هایمان و از همه مهم‌تر لباس‌هایی که همه‌ی سال را منتظر پوشیدنشان بودیم.

داستان جذاب لایه‌ها

ماجرای پوشش‌های زمستانی در چندین و چند لایه خلاصه می‌شود که اگر یاد بگیریم آنها را درست و فکرشده روی هم بپوشیم، می‌شویم همان آدم خوش‌لباسی که در میهمانی و خیابان چشم‌ها را به خود خیره می‌کند. دامن‌ها و جوراب‌ها و بالاپوش‌های رنگارنگ به همراه شال‌ها و دستکش‌ها و البته بوت‌ها، همه و همه می‌توانند یک نگاه باهوش و خاص را نشان بدهند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

روسری‌های بزرگ و خوش‌نقش و نگار

برای ایجاد کنتراست با این فصل نسبتا خاکستری هیچ چیز بهتر از یک روسری بزرگ و رنگارنگ نیست. روسری‌هایی که هم می‌توانید در جمعه بازار پیدایشان کنید و هم در گنجه‌ی مادربزرگتان. آنها را با دقت و زیبا دور گردنتان بپیچید و ببینید که چقدر جذاب و خاص می‌شوید.

بالاپوش‌ها

بر روی همه لایه‌هایی که با دقت انتخاب کرده و روی هم پوشیده‌اید، یک کت خاکستری یا کرم و یا یک پالتوی متفاوت و خوش‌دوخت غوغا خواهد کرد. سعی کنید پالتو یا کتتان را از یک برند معتبر بخرید و یادتان باشد در این مورد خاص هرچه پول بدهید همانقدر آش می‌خورید. چرا که پالتو اگر از جنس خوب و برند معتبری انتخاب شود نه تنها به سرعت گلوله گلوله و مندرس نمی‌شود، بلکه زمستان‌های زیادی را مثل روز اول، شیک و خاص برایتان کار خواهد کرد.

پلیور و بلوز

برای این قسمت می‌توانید هم از بلوزهای ساده و تک‌رنگ استفاده کنید و هم به سراغ طرح‌های اسکاچ و شلوغ‌تر بروید. بعضی وقت‌ها یک پلیور گشاد، حتی دو، سه سایز بزرگ‌تر از خودتان هم به شدت شما را راحت و جذاب نشان خواهد داد. بد نیست برای گرم‌تر نگه داشتن بدن زیر پلیور یک تاپ تابستانی چسبان یا یک شومیز با طرح ساده را امتحان کنید.

ترفند‌هایی برای داشتن استایل زمستانی شیک

داستان یک کمد زمستانی - 1

دامن

دو سه دامن زیبا و خوش‌دوخت با رنگ‌هایی مثل سرخ، قهوه‌ای، سبز یشمی و یا نوک مدادی، به شما کمک می‌کند که همه زمستان را با ست کردن آنها با چند بلوز با رنگی متضاد و بالاپوش‌هایی که ترجیحا کمی از دامنتان کوتاه‌تر باشند، خوش‌تیپ بگذرانید!

جوراب و جوراب‌ شلواری

هیچ‌چیز به اندازه جوراب‌شلواری‌های رنگ‌ به رنگ مرا برای پوشیدن یک سِت جذاب، هیجان‌زده نمی‌کند. جوراب‌شلواری‌هایی به رنگ‌های زرشکی، سبز یشمی و یا قهوه‌ای را با پیراهن یا دامنتان ست کنید و ببینید که چقدر جذاب می‌شوید. اگر پاهای لاغری دارید، می‌توانید یک جوراب با رنگی خیره‌کننده را بر روی شلوار استرچتان بپوشید و آن را تا کمی بالاتر از بوتتان بکشید.

بوت‌ها و نیم‌بوت‌ها

بوت‌ها به جز وظیفه‌ی گرم کردن و نجات دادن پاها از برف و باران، وظیفه‌ی خوش‌تیپ کردن شما را هم دارند. برای انتخاب بوت می‌توانید سری هم به راهنمای تیپ های مختلف بوت ها بزنید و ببینید که با هر استایلی چجور بوتی را بپوشید بهتر است.

دستکش‌ها و شال‌گردن‌ها

حتی یک تیپ کاملا ساده هم با وجود یک جفت دستکش رنگی و یک شال گردن زیبا و نرم و نولوک به راحتی می‌تواند به یک استایل جذاب و متفاوت تبدیل شود. اصلا مگر می‌شود در کمد هر دختر خوش‌پوشی چند سری دستکش و شال‌گردن دوست‌داشتنی و زیبا پیدا نشود؟

 

لیست قیمت انواع لباس زنانه

 

داستان یک کمد زمستانی - 2

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

5 دیدگاه در “داستان یک کمد لباس زمستانی

  1. fatemeh گفت:

    یعنی من تو کف عکسهای خوبی ام که انتخاب می کنید!

  2. مهتاب ذاکری گفت:

    خیلی پشیمونم که این مطلب رو خوندم! الان دیوانه وار دلم میخوادبرم خرید کنم بعد از خوندن این مطلب.

  3. دیانا گفت:

    مرسی خیلی جالب بود. بازم از اینا بنویسین

  4. Anousheh گفت:

    merci merci
    kheyli jaleb minevisin

  5. نسیم اوستایی گفت:

    خیلی جالب بود. مطالب جدیدتون بی نظیره. من صبح به صبح بلاگتونو چک می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *