دامن هاي بلند براي تابستان

يكي از ويژگي هايي كه دوره هاي مختلف تاريخ مد را از هم متمايز مي كند «قدّ دامن» است. در گذشته زنان گزينه هاي چنداني براي انتخاب دامن نداشتند. اغلب دامن ها بلند و سنگين بود و با زيردامني هاي متعدد شكل مي گرفت. در قرن شانزده ميلادي، معيار زيبايي را داشتن كمر باريك و پوشيدن دامن هاي پفدار حجيم مي دانستند. زنان قرن هفده، دامن هاي بزرگي با سه زيردامني به تن مي كردند و در قرن نوزده، ژپون هاي سنگين را زير دامن هايشان حمل مي كردند.

 

دامن هاي بلند براي تابستان - 1

 

با ورود به قرن بيستم كم كم دامن هايي سبك به وجود آمد كه روي بدن مي نشست و فرم اندام را به خود مي گرفت. اين دامن هاي راسته و بلند در دهه 20 ميلادي به دامن هايي كوتاه و چين دار تبديل شد كه مناسب رقص پر جنب و جوش چارلستون در آن دوران بود.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

 

دامن هاي بلند براي تابستان - 2

در دهه هفتاد، هيپي ها بار ديگر دامن هاي ماكسي را به مد برگرداندند. آن ها دامن هاي بلند رنگارنگ به تن مي كردند كه با سبك زندگي رها و آزادشان در طبيعت كاملا همخواني داشت. در دهه 90 ميلادي دامن هاي كوتاه ميني به جريان اصلي مد وارد شد و يك بار ديگر در سال 2012 دامن هاي ماكسي بلند به ترند محبوب همگان تبديل شد.

 

دامن هاي بلند براي تابستان - 3

براي بانوان ايراني هم اين دامن هاي بلند و پوشيده گزينه اي جذاب است كه مي تواند تابستاني خنك را براي آنها رقم بزند و جزئي از استايل روزمره شان براي پياده روي، سفر جاده اي، گالري گردي، خريد و حضور در مهماني ها باشد.

چند نمونه دامن ماكسي زيبا را از ميان كالاهاي مديسه انتخاب كرده ايم كه مي توانيد آن ها را به راحتي در پوشش روزانه تان جاي دهيد. برای خرید هرکدام از کالاهای زیر، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

دامن هاي بلند براي تابستان - 4

 

خرید دامن زنانه جدید

 

 

دامن هاي بلند براي تابستان - 5

 

ست لباس خنک زنانه برای داغ ترین روزهای تابستان

 

 

دامن هاي بلند براي تابستان - 6

 

 

دامن هاي بلند براي تابستان - 7

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *