هفته مد میلان ایتالیا

هفته مد مردانه به میلان رسیده است؛ شهری که خانه اول بزرگترین و ترندسازترین مزون های مردانه است: آرمانی، ورساچه، دولچه اند گابانا و…

پست امروز را به میلان، شهر خوش پوش های رمانتیک، اختصاص داده ایم و نگاهی انداخته ایم به آخرین کالکشن چند برند مشهور که در چند روز گذشته به نمایش درآمده است؛ مجموعه های بهار و تابستان 2020.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

 

هفته مد میلان با حضور برندهای معروف - 1 هفته مد میلان با حضور برندهای معروف - 2 هفته مد میلان با حضور برندهای معروف - 3

Dolce & Gabbana

دومنیکو دولچه و استفانو گابانا کالکشن جدید خود را در یک بهشت استوایی برگزار کردند: فضایی غرق در نور و رنگ، میوه ها و جانوران مختلف و کفپوشی با طرح جانوری. مجموعه بهار 2020 دولچه اند گابانا، شمایل یک مرد جوان سیسیلی است در حال گشت و گذار در آمازون. بارانی های بلند، نقوش جانوری، شلوارک های سافاری و شلوارهای لوز فیت با کمرِ پهن از مشخصه های این کالکشن بود.

 

هفته مد میلان با حضور برندهای معروف - 4

هفته مد میلان با حضور برندهای معروف - 5

هفته مد میلان با حضور برندهای معروف - 6

Versace

شوی ورساچه یکی از زیباترین ها بود. فضایی مملو از گل ها و گیاهان صورتی رنگ و دکوری که با یک اتومبیل لوکس تزئین شده بود زیرا دوناتلا ورساچه معتقد است «وقتی مردها، مرد می شوند اولین چیزی که آرزوی داشتنش را دارند یک اتومبیل است.» کالکشن بهار 2020 ورساچه با الهام از آرشیو این برند، از کت های دورنگ، چرم براق و استایل دهه 90 مردان امریکایی تشکیل شده بود.

 

 

هفته مد میلان با حضور برندهای معروف - 7

8هفته مد میلان با حضور برندهای معروف - 8

هفته مد میلان با حضور برندهای معروف - 9

Etro 

اگر با اترو آشنایی داشته باشید حتما می دانید که این برند قدیمی ایتالیایی با نقش و رنگ درآمیخته است و عناصری از اقلیم های گوناگون را به هم پیوند می زند. مجموعه جدید اترو با عنوان «افسانه بیابان» از پانچوهای رنگارنگ، لباس هایی با تن خور آزاد و صندل های مردانه تشکیل شده است و مانند همیشه انواع پترن های ریز و درشت به زیبایی بر پارچه ها نقش بسته اند.

 

 

هفته مد میلان با حضور برندهای معروف - 10

هفته مد میلان با حضور برندهای معروف - 11هفته مد میلان با حضور برندهای معروف - 12

Emporio Armani 

اگر تصور می کنید دوران اسنیکرهای بدقواره و لباس های گشاد به پایان رسیده است آرمانی مانند شما فکر نمی کند. ویژگی شاخص مجموعه جدید امپوریو آرمانی، لباس هایی شبیه به چتر نجات و تسمه های نظامی بود و در میان رنگ های تیره همیشگی آرمانی، کت های فیت و شلوارهای لوز فیت، توناژهای خیره کننده ای از صورتی و سرخابی نیز به چشم می خورد.

 

لیست قیمت لباس های مارک

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *