بالاخره روزهای انزوا در حال تمام شدن است و با واکسیناسیون سراسری رفته‌رفته به روند زندگی عادی بازمی‌گردیم. این مسئله را می‌توانیم از نگاه کردن به استادیوم‌های فوتبال و برگزاری دوباره مراسم‌های جمعی بعد از وقفه‌ای دو ساله تشخیص داد. از جذاب‌ترین مراسم‌ها برای عکاسان، خبرنگاران و اهالی مد و فشن فستیوال MTV برای انتخاب بهترین موزیک‌ویدیوها، VMA و شب‌نشینی Met Gala است. جالب اینجا است که هر دو مراسم در سال 2021 سیزدهم سپتامبر برگزار شد تا خبرنگاران و عکاسان را مجبور کند یک مراسم را انتخاب کنند. البته برخی سلبریتی‌ها هم به هر دو مراسم دعوت بودند و هر طور شده خود را به هر دو رساندند. VMA مراسمی است که طی آن داوران و متخصصان حوزه موسیقی بهترین موزیک و موزیک‌ویدیو سال را انتخاب می‌کنند و به خواننده‌ها در سبک‌‌های مختلف تندیس و هدیه نقدی اختصاص می‌دهند. Met gala هم شب‌نشینی اهالی مد، فشن و برندها و طراح‌های لباس است که در دعوت‌شدگان با توجه به تم خاصی که برای آن شب تعیین شده لباس می‌پوشند و درآمد حاصل از آن را به برندهای نوظهور و پیشرفت صنعت طراحی و دوخت لباس اختصاص می‌دهند. تم امسال در مراسم Met Gala عبارت «در آمریکا» بود. در این مطلب استایل‌های برخی افراد حاضر در این دو مراسم را بررسی کرده‌ایم.

 

با بازگشت VMA و Met Gala زندگی دوباره عادی می‌شود

دوجا کت

دوجا کت، رپر مشهور آمریکایی شب شلوغ و پردردسری را در مراسم VMA گذراند. او هم مجری مراسم بود و هم برای گرفتن جایزه‌اش روی سن آمد و در مجموع پنج بار لباس‌هایش را عوض کرد تا با پنج استایل متنوع دیده شود. عجیب‌ترین لباسی که در تن او دیده شد پیراهن بلندی است که در تصویر می‌بینید؛ البته اگر بتوانیم بین دامن، بلوز، شومیز و پیراهن نام پیراهن را برای آن انتخاب کنیم! بعد از اینکه او با این استایل برای گرفتن جایزه بهترین همکاری سال روی سن ظاهر شد اندکی طول کشید تا تماشگران چهره او را تشخیص دهند و او با جمله «شبیه کرم‌ها لباس پوشیدم» به این مسئله واکنش نشان داد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

دوجا کت

کیم کارداشیان

کیم کارداشیان این بار روش دیگری را برای جلب کردن توجه‌ها به خود در شب‌نشینی Met Gala انتخاب کرد؛ پوشیده‌تر از همیشه! او لباسی عجیب برای خود انتخاب کرده بود که تا روی صورت او را می‌پوشاند! این لباس عجیبی  که در تن کیم کارداشیان می‌بیند طراحی برند گران و لاکچری بالنسیاکا است!

کیم کارداشیان

پاریس هیلتن

استایل‌های پاریس هیلتن در 40 سالگی هم تفاوت چندانی با استایل‌های بیست سالگی او ندارد! او همچنان به محض وارد شدن روی صحنه همه توجه‌ها را به خود جلب می‌کند. پاریس برای حضور روی صحنه VMA این پیراهن کوتاه یقه‌اسکی آستین بلند را انتخاب کرده بود. حتی توصیف آنچه او پوشیده بود کار دشواری است چرا که مستلزم آوردن کلماتی متناقض کنار هم است اما همین عناصر در تن پاریس هیلتن متناقض به نظر نمی‌آید و او جذاب و خوش‌استایل در نظرها می‌درخشد.

پاریس هیلتن

اریکا بدو

اریکا بدو، خواننده سبک R&B آمریکایی هم جزء کسانی بود که استایلی تمام مشکی برای حاضر شدن در مراسم Met Gala انتخاب کرده بودند. او در این لباس تمام مشکی که توماس براون برای طراحی کرده بود در مراسم حاضر شد و جدای از کلاه و تور روی آن که یادآور لباس‌های عزاداری روسی است کیف طرح سگ او بود که نظرها را به خود جلب می‌کرد.

اریکا بدو

بیلی آیلیش

خواننده جوان آمریکایی محبوب که به خاطر استایل‌های اخیرش در موزیک ویدیوها و مراسم مختلف مورد انتقاد هوادارانش قرار گرفته بود این بار با استایلی متعادل و رنگی ملایم در شب‌نشینی Met Gala حاضر شد. او پیراهنی بلند و صورتی یادآور استایل‌ پرنسس‌های دیزنی پوشیده بود. این پیراهن جذاب را Oscar de la Renta برای او طراحی کرده بود.

بیلی آیلیش

ریانا

استایل مشهور ریانا در مراسم اسکار 2021 را به خاطر می‌آورید؟ پیراهن بلندی که شبیه شنل طراحی شده و کلاهی که یادآور راهبه‌های مسیحی بود. ریانا در مراسم Met gala امسال هم با استایلی در همان سبک و سیاق ظاهر شد. مانتویی بلند همراه با یقه‌ای پهن که بازهم یادآور راهبه‌های لاتین بود با کلاه و گردنبند مروارید.

ریانا

بیلی آیلیش

خیر اشتباه نکرده‌ایم؛ بیلی آیلیش در هر دو مراسم حاضر شده است! هم Met Gala و هم VMA! او در مراسم VMA بیلی آیلیش واقعی بود که هوادارانش همواره انتظارش را داشتند و از همان سبک لباس‌های آزادی را انتخاب کرده بود که در اوایل فعالیت حرفه‌ای‌ خود می‌پوشید. پلیور آستین بلند با ساق و کفش‌های مشکی. هرچند از او به خاطر استایل‌های جدیدش انتقاد می‌شود اما هیچگاه کیفیت کارهای او در موسیقی زیر سوال نرفت. آیلیش در VMA امسال در بیشتر بخش‌ها نامزد دریافت جایزه شد!

آیلیش

 

خرید لباس مجلسی زنانه

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *