خوشپوش‌ترین‌های سینما در 2020

دنیای مد و دنیای سینما به هم پیوستگی زیادی دارند و همواره اثر متقابل فراوانی بر یک می‌گذارند. بعضی از ترندهای دنیای مد از طریق کاراکترهای سینمایی رواج یافت و از طرف دیگر پوشش سلبریتی‌ها در دنیای مد و فشن بازتاب‌دهنده ترندهای دنیای مد است. امسال هم مانند گذشته بعضی استایل‌های سینمایی در دنیای مد سروصدا به پا کردند. در این مطلب استایل‌های خوشپوش‌ترین کاراکترهای سینمایی در سال 2020 را با یکدیگر مرور می‌کنیم.

خوشپوش‌ترین‌های سینما در 2020 - 1

فروپاشی؛ گریس فریزر

نیکول کیدمن از آن دسته از بازیگران است که هرچیزی که بپوشند به آن‌ها می‌آید. البته قرار گرفتن نقش گریس فریزر در میان خوشپوش‌ترین‌های 2020 تنها به نیکول کیدمن وابسته نیست. فروپاشی پر است از استایل‌های غیرمنتظره و خلاقانه که به شکلی باورنکردنی جذاب و دوست‌داشتنی هستند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

خوشپوش‌ترین‌های سینما در 2020 - 2

گامبی وزیر؛ بث هارمن

قطعا تا به حال اسم مینی‌سریال درخشان و جدید نتفلیکس به گوشتان خورده و استایل‌های متنوع، کلاسیک و زیبای آنیا تیلور جوی را در این نقش دیده‌اید. این مینی سریال از بهترین آثار تلویزیون و سینمای در 2020 بود. الیزابت هارمن در این سریال از هر جهت الهام‌بخش است؛ از سخت‌کوشی و شکست‌ناپذیری تا مدل مو و لباسش همگی حساب شده، زیبا و چشم‌نواز هستند. استایل‌های الیزابت در این سریال در دنیای مد و فشن سر و صدای زیادی برپا کرد.

خوشپوش‌ترین‌های سینما در 2020 - 3

به تمام پسراني كه قبلاً دوستشان داشته ام؛ لارا جین

لارا جین از آن شخصیت‌های تلویزیونی بود که همگی او را از صمیم قلب دوست داشتند. هنگامی که سری دوم این برنامه در سال گذشته پخش شد، عده زیادی تحت تاثیر آن قرار گرفتند. در این جاذبه جادویی استایل‌های کاراکتر زیبا و جوان این سریال بی تاثیر نیست.

 

معروف‌ترین فیلم های سینمایی تأثیرگذار بر دنیای مد و فشن

 

خوشپوش‌ترین‌های سینما در 2020 - 4

امیلی در پاریس؛ امیلی

امیلی در پاریس سریالی درباره مد است که در پاریس جریان دارد؛ پس تعجبی ندارد که تک تک استایل‌های این دختر آمریکایی که حالا به پاریس آمده تا در حوزه مد و شبکه‌های اجتماعی کار کند، برای منتقدان و فعالان حوزه مد جذابیت داشته باشد. امیلی در پاریس پر است از استایل‌های جسورانه، زیبا و چشم‌نواز!

خوشپوش‌ترین‌های سینما در 2020 - 5

آتش‌های کوچک در همه‌جا؛ میا وارن

میا هنرمندی با استعداد است که به صورت پاره وقت به عنوان پیشخدمت فعالیت می‌کند. استایل‌های این دختر رنگین پوست به تناسب این نقش و شخصیت جسورانه و همزمان زیبا و متناسب است.

 

فروشگاه لباس های زنانه مد روز

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

4 دیدگاه در “خوشپوش‌ترین‌های سینما در 2020

  1. فقط تبریز گفت:

    امیلی در پاریس که اصن سمبل خوش پوشی در نتفلیکس بود!

  2. حانیه گفت:

    خیلی باحال بود

  3. ب قاسمی گفت:

    لارا جین جذابترین بانوی تمام عالمه

  4. جسیکا گفت:

    فقط بانو جسیکا آلبا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *