مجموعه لباس های مد ریا فرزانه

لندن، مقصد خیلی از طراحان مد آوانگارد است که به دنبال جایی برای عرضه طرح های خلاقانه خود می گردند. ماه مد مردان در جریان است و طی این چند هفته، لباس هایی از مجموعه های مردانه بهار/تابستان 2020 در چهار شهر بزرگ نیویورک، لندن، پاریس و میلان به نمایش در می آید.

 

مجموعه لباس های مد ریا فرزانه - مدیسه - 1

درمیان لیست بلندی از طراحان بنام، نام پریا فرزانه طراح جوان و خوش آتیه ایرانی می درخشد. پریای 24 ساله، فارغ التحصیل دانشگاه رَوِنزبورن در سال 2016، خیلی زود توانست جای خود را در دنیای مد پیدا کند و لباس هایش بر تن رپرهایی چون فرانک اوشن و فرنچ مونتانا نشست. سال گذشته نیز کانوِرس در همکاری با پریا، اسنیکرهایی با طرح قلمکار اصفهان روانه بازار کرد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

 

مجموعه لباس های مد ریا فرزانه - مدیسه - 2

مشخصه اصلی طرح های پریا استفاده از تکنیک قلمکار، ترکیب تایپوگرافی فارسی و استایل هیپ هاپ، و وام گرفتن از تاریخ مصور ایران معاصر است. او برای مجموعه جدید خود، که دیروز به نمایش درآمد و به عقیده ما یکی از معدود مجموعه های شاخص و متمایز هفته مد لندن بود، باز به سراغ همین المان ها رفت.

تمام مدل ها کلاه گیس های یکسان و ماسک های دلقک مانند بر صورت داشتند. تلویزیون هایی در سالن تعبیه شده بود که به طرز غافلگیرکننده ای تصویر تماشاچیان را به خودشان نشان می داد؛ نمادی از آنچه تکنولوژی و سوشال مدیا بر سر دنیای امروز ما آورده است: آدم هایی خودشیفته، شبیه به هم، با صورت هایی بزک شده و خنده هایی مصنوعی بر لب.

 

مجموعه لباس های مد ریا فرزانه - مدیسه - 3

 

 

مجموعه لباس های مد ریا فرزانه - مدیسه - 4

 

 

مجموعه لباس های مد ریا فرزانه - مدیسه - 5

 

 

مجموعه لباس های مد ریا فرزانه - مدیسه - 5

این نمایش قوی و جذاب در حالی به پایان رسید که مدل ها رزهای زردرنگی را به تماشاچیان هدیه دادند؛ به نشانه عشق و صلح پایدار در خاورمیانه.

 

مجموعه لباس های مد ریا فرزانه - مدیسه - 6

 

جدیدترین لباس های زنانه و مردانه

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *