مدل شورت زنانه

مدل شورت زنانه ترندهای زیادی را در سال 2023 تجربه کرده است. اما به تازگی در مجله هپی وومن امریکا لیست ترندهای مدل شورت زنانه‌ای که توانسته اند فروش بالایی را رقم بزنند منتشر شده است.

شورت نزدیک‌ترین لایه به بدن انسان است. از این لحاظ مهم‌ترین لباس محسوب می‌شود و اگر مدل شورت زنانه و از همه مهم‌تر جنس پارچه آن درست انتخاب نشود؛ می‌تواند سلامت بدن را به خطر بیاندازد. انواع مدل شورت زنانه موجود در بازار بسیار متنوع است و هر زنی با توجه به ترجیحات منحصر به فرد خود یک مدل محبوب در بین انواع مدل شورت زنانه دارد و با آن احساس راحتی می‌کند. در این مطلب با مدل‌های ترند امریکا آشنا می‌شویم و نکات مهمی که برای انتخاب لباس زیر، حائز اهمیت است را بررسی می‌کنیم.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

ترندهای مدل شورت زنانه چیست؟

شورت پادار یا پسرانه

شورت پادار یا پسرانه

این مدل یکی از راحت ترین لباس های زیر زنانه محسوب می شوند. دلیل اینکه آنها را شورت پسرانه می نامند در نحوه طراحی این جفت شورت نهفته است. بر اساس لباس پایین‌تنه بوکسورهای کلاسیک مردانه، شورت پسرانه مستطیلی شکل است و پوشش کامل را تا وسط ران دارد و شبیه به یک شلوارک جذب، تا زیر باسن می رود. اگر می‌خواهید لباس زیرتان بسیار راحت باشند و بدنتان را در آغوش بگیرند، به دنبال یک جفت شورت پسرانه باکیفیت باشید. این مدل برای موقعیت‌های مختلف کاربرد دارد؛ مخصوصاً وقتی صحبت از پوشیدن دامن یا شلوار می شود، شورت پادار می تواند به خوبی با رنگ آن ست شود و احساس معذب بودن از بالارفتن لباس را از بين ببرد.

شورت جی استرینگ G-string

شورت زنانه جی استرینگ

انواع مدل شورت زنانه G-string با پوشش مناسب و کمترین اثر روی لباس آن را به یک آیتم ضروری در لیست لباس زیرها مبدل می‌کند. این مدل بهترین انتخاب برای زمانی است که می‌خواهید لباسی مثل پبراهن جذب يا لگينگ بپوشيد و نياز داريد كه لباس زیر شما دید و برجستگی نداشته باشد.

لیست قیمت انواع کاندوم

شورت بدون درز

شورت زنانه بدون درز

شورت بدون درز یا اصطلاحا شورت لیزری از آن دسته مدل شورت زنانه است که باید در کشو لباس هر خانمی حضور داشته باشد. محبوبیت این شورت‌ها بدست آمده از راحتی‌شان نیست؛ بلکه اساساً به دلیل طراحی یک پارچه و بدون درز آن مورد توجه هستند.

شورت هیپستر

مدل شورت زنانه هيپستر

یکی از محبوب‌ترین مدل شورت زنانه، شورت‌های هیپستر است. مدل هیپستر را می‌توان یک فصل مشترک بین بیکینی و شورت پادار دانست. خط کمر این مدل شورت زنانه معمولاً در مقایسه با شورت‌های معمولی بالاتر  می‌نشیند. جنس این مدل شورت معمولا از  مخلوط پنبه و لاكرا هست و به نرم و راحت بودن معروف هستند. پوشش و راحتی این مدل را بهترین انتخاب برای استفاده روزمره می‌کند.

شورت فرانسوی

شورت فرانسوی زنانه

مدل شورت زنانه فرانسوی دارای قد فاق بلندتری نسبت به شورت‌های کلاسیک است و همچنین قسمت پای شورت کمی تنگتر شده تا پوشش‌دهی مناسب‌تری داشته باشد.

جنس مناسب برای شورت زنانه چیست؟

ویژگی‌های لازم

از مهمترین ویژگی‌های الیاف مناسب برای شورت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تنفس‌پذیری و تهویه سریع
  • خودخشک شونده بودن
  • لطيف بودن
  • ضد حساسيت بودن
  • منشإ طبیعی داشتن

انواع پارچه‌های مناسب برای شورت

پارچه‌های مناسب برای شورت

خرید انواع شورت‌های زنانه الیاف طبیعی

مهمترین پارچه‌هایی در انواع مدل شورت زنانه استفاده می‌شوند؛ به ترتیب زیر است:

پنبه

الیافی طبیعی، نرم و به شدت تنفس پذیر دارد، بنابراین برای پوست احساس خوبی ایجاد می‌کند. نقطه ضعف پنبه این است که به سرعت خشک نمی شود، بنابراین اگر رطوبتی (مثلاً از عرق) جذب کند، پارچه خیس می ماند.

پارچه‌های گیاهی

الیافی مانند ریون و مودال اگرچه از نظر شیمیایی فرآوری شده‌اند، اما از گیاهان بدست می‌آیند. بنابراین از نظر فنی طبیعی نیستند. این پارچه‌ها فوق‌العاده نرم و لطیف هستند و دارای دارای ویژگی خودخشک شونده هستند، بنابراین سریع‌تر از پنبه خشک رطوبت خود را از دست می‌دهند.

ابریشم

این جنس به دلیل قیمت بسیار بالا آنقدرها هم رایج نیست. اما ابریشم یک الیاف طبیعی است، ظاهری لوکس دارد و خواص ذاتی تنظیم دما و مدیریت رطوبت بازدهی بسیار خوبی دارد.

در ادامه مطلب را با انواع مدل شورت زنانه  موجود در بازار  آشنا می‌شوید تا بدانید کدام برای شما کاربردی است و به شما احساس راحتی می‌دهد.

راهنمای جامع انتخاب صحیح یک لباس زیر

کدام مدل شورت زنانه بهتر است؟

بايد توجه ویژه‌ای به انتخاب شورت به عنوان پوست دوم خود داشته باشید بخصوص که زنان پتانسیل قوی‌تری برای آسیب دیدن از لباس‌های تنگ و بی‌کیفیت دارند. در پایان راهنماهایی برای کاربرد تمام مدل‌ها شورت‌های زنانه که در این مطلب معرفی کردیم، در اختيار قرار داده شده است.

شورت پادار زنانه

 شورت بدون درز

شورت هیپسترز

شورت فرانسوی

جی استرینگ

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *