مدل لباس زنانه

همه ما برای بهار 1401 و یک شروع تازه آماده هستیم. احتمالاً برخی از شما تا این لحظه لباس‌های بهاری خود را خریده اید و برای استایل کردن آن‌ها هیجان‌زده‌‌اید. اما اگر جز افرادی هستید که هنوز در مورد آیتم‌های موردنیاز بهاری خود به نتیجه نرسیده‌اید این مقاله را تا انتها بخوانید. ما در ادامه چند ترند جذاب 1401 را به شما معرفی ‌می‌کنیم تا در بهار امسال خوش استایل‌تر و شیک‌تر از همیشه باشید. با مدیسه همراه باشید.

انواع مدل لباس زنانه ترندی بهار 1401

کت‌وشلوار

کت‌وشلوارها  که بعد از مدت‌ها به دنیای مد و فشن برگشته‌اند و در رنگ‌های جذاب سال دلبری می‌کنند. این مدل لباس زنانه یکی از مدل‌هایی است که با استایل‌های رسمی و کژوال به‌خوبی ست می‌شود و در انواع ست‌های اوورسایز، کت همراه شلوار واید و یا شلوار راسته حسابی مد شده‌اند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

مدل لباس زنانه

مانتو خامه‌دوزی و سنتی

مانتو خامه‌دوزی و سوزن‌دوزی شده به دلیل داشتن طرح‌های خاص و سنتی یکی از انواع مدل لباس زنانه پرطرفدار در میان خانم‌ها است. این سبک مانتو‌ها که بر اساس المان‌هایی که از لباس محلی شهرهای ایران گرفته شده است تنوع طرح و رنگ بسیار زیادی دارد و این روز‌ها حسابی مد شده است برای بهار ۱۴۰۱ حتماً باید یکی از این مانتوهای خامه‌دوزی شده در کمد بهاری خود داشته باشید. درصورتی‌که این مانتوها را به‌خوبی با شلوار و کفش خود ست کنید، استایلی شیک، جذاب و مد روز خواهید داشت.

لباس‌های گل‌دار (هاوایی)

 یکی از محبوب‌ترین ترندهای مدل لباس زنانه بهار ۱۴۰۱، لباس‌های گل‌دار هستند. لباس‌های گل‌دار همراه با شکوفه زدن درختان حس طراوت و تازگی با خود به ارمغان می‌آورند. لباس‌های گل‌دار ذاتاً زنانه و به طرز شگفت‌انگیزی برای هر موقعیتی مناسب هستند. انواع مدل لباس زنانه گل‌دار نه‌تنها برای مجالس رسمی مانند محل کار یا عروسی مناسب هستند، بلکه می‌توان آن‌ها را در آخر هفته یا در مهمانی‌های دوستانه نیز پوشید.

لباس‌های گل‌دار

ست وست و شومیز

یکی از محبوب‌ترین انواع مدل لباس زنانه که از سال گذشته هنوز ترند است، ست وست و شومیز است. وست درواقع لباسی جلیقه مانند و بدون آستین و جلوباز است که با دکمه یا زیپ بسته می‌شود. وست‌ها در انواع مختلف بلند و کوتاه و با طرح‌ها و پارچه‌های گوناگون عرضه‌شده‌اند که استایل کژوال راحتی برای استفاده روزمره دارند.

کت‌ها و لباس‌های ریشه‌دار

کت یا لباس‌های ریش‌ریش هر چند سال یک‌بار مورد توجه برندها قرار می‌گیرند و در دنیای مد یکه‌تازی می‌کنند. در ران‌وی‌های بهار 2022 شاهد انواع مدل‌ کت‌های ریش‌ریش و یا بلوز‌هایی بودیم که به‌نوعی یادآور استایل بی‌نظیر کابوی‌ها یا سرخپوستان است. در کل کت‌ها و شومیز‌های ریش‌ریش ایده فوق‌العاده بی‌نظیری برای استایل بهاری 1401 هستند که شما حتی می‌توانید با خرید ریشه‌های آماده از فروشگاه‌های خرازی، کت‌های قدیمی خود را با آن‌ها ترندی کنید.

شلوار جین بلند

شلوار جین‌های راسته و گشاد یکی از انواع مدل لباس زنانه‌ای هستند که اخیراً مد شدند. شلوار جین‌های بگی دهه‌ی ۹۰، جین دمپا گشاد، جین‌های رنگی و جین‌های آبی یخی قدرتمندتر از گذشته به دنیای مد برگشته‌اند. در بهار ۱۴۰۱ شما شاهد شلوارهای بلندتری نسبت به قبل در مدل‌های بوت‌کات و راسته هستید. این مدل شلوار‌ها خبر خوبی برای افراد قدبلند است چراکه زیبایی اندام ‌آن‌ها را بیشتر نمایان می‌کند. می‌توانید انواع شلوارهای جین در مدل‌های بالا را به همراه کفش‌های لوفر، کالج، کفش پاشنه‌بلند و یا حتی کتانی ست کنید و استایل جذابی داشته باشید.

 

خرید مدل های جدید لباس زنانه

 

شلوار جین سبز

ست مونوکروم

اگرچه استایل مونوکروم همیشه طرفداران خود را دارد اما در بهار 1401، این ترند بیش از گذشته به چشم خواهد آمد. حال فرقی نمی‌کند رنگی که برای ست مونوکروم خود انتخاب می‌کنید خنثی باشد یا پاستلی یا یکی از رنگ‌های پررنگ سال. اگر بخواهیم واقع‌بینانه صحبت کنیم، استایل مونوکروم هیچ‌گاه قدیمی و دمده نمی‌شود و جذابیت‌های خاص خودش را دارد. در یک استایل مونوکروم، می‌توانید طیف‌ها و تناژهای مختلفی از یک رنگ را باهم ست کنید یا همه‌ی لباس‌هایتان را با یک رنگ خاص انتخاب کنید.

بلیزر و کت‌ها اوورسایز

بلیزر یا مانتوی کتی بی‌شک یکی از انواع مدل لباس زنانه است که محبوبیت زیادی دارد و بهار امسال حتماً آن را در همه‌جا خواهید دید. بلیزر‌ها و کت‌های اوورسایز بدون هیچ تلاش خاصی استایل شما را به سطح بالاتری از جذابیت می‌برد و با رنگ‌های زیبایی امسال حقیقتاً ترکیب شگفت‌انگیزی می‌سازد. بلیزرها و کت‌ها به‌خوبی با هر نوع شلوار و کفشی ست می‌شوند و برای استایل‌های رسمی و کژوال به یک اندازه مناسب هستند.

بلیزر و کت‌ها اوورسایز

دامن‌های کوتاه و مینی

شاید دامن‌های کوتاه همه‌پوش‌ترین و محبوب‌ترین انواع مدل لباس زنانه بهار 1401 نباشند اما به‌هرحال آیتمی ترندی هستند که طرفداران خود را نیز دارند. دامن‌های کوتاه در مدل‌های پلیسه‌ و ساده در حال بازگشت به صحنه مد هستند و به‌خوبی با انواع کفش‌های کالج، پاشنه‌دار، صندل‌های پلتفرم یا حتی کتانی ست می‌شوند.

 لباس‌هایی با خرج کار

استفاده از تزیینات ظریف و جذاب روی لباس بعد از سال‌های سال دوباره مد شده است که باعث می‌شود به‌سادگی بتوانید لباس‌های قدیمی خود را از یکنواختی خارج و به آیتمی ترندی تبدیل کنید. انواع خرج کار مثل مهره یا منجوق و غیره روی لباس‌های بهاره در مد 2022 خبر از یک دنیای شاد رنگی در بهار 1401 می‌دهند.

عرضه انواع مدل لباس زنانه در فروشگاه اینترنتی مدیسه

در این مقاله از مجله مدیسه سعی کردیم تا شما را با انواع مدل لباس زنانه ترند بهار 1401 و استایل‌های بهاری 1401 آشنا ‌کنیم تا بتوانید به‌آسانی و سرعت آیتم‌های موردنظر خود را شناسایی کنید و با خرید آن‌ها استایل منحصربه‌فردی را از خود به نمایش بگذارید. برای خرید انواع مدل لباس زنانه می‌توانید به بخش فروشگاه اینترنتی مدیسه سری بزنید تا علاوه بر مشاهده تمامی لباس‌های ترند زنانه به‌صورت یکجا از تخفیف‌های جذاب بهاری نیز بهره‌مند شود.

 

مطالب مرتبط

اصول انتخاب رنگ لباس متناسب با انواع پوست

شکت چیست؟ چند نکته برای ست کردن شکت

چگونه یک لباس زیر مناسب انتخاب کنیم

معجزه‌ای به نام جوراب شلواری

معرفی انواع شلوار دمپاگشاد، پلاتزو و برمودا

یقه رومی یا یقه قایقی

راهنمای کامل شلوار جین

آشنایی با انواع شلوار جین زنانه و دخترانه

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *