مدل مو بازیگران خارجی مرد

بسیاری از مردان و پسران علاقه دارند مدل موی خود را همچون مدل مو ستارگان و هنرمندان درست نمایند. برای این کار باید از لوازم آرایشی و بهداشتی حالت دهنده مو با کیفیت استفاده کنید. در این مقاله مدل مو بازیگران خارجی مرد را از گذشته تا امروز منتشر خواهیم کرد.

مدل مو بازیگران خارجی مرد (ستارگان هالیوود)

مدل مو بازیگران خارجی مرد ( ستارگان هالیوود)

شاید شما نیز این حس را تجربه نموده باشید؛ اینکه آلبوم‌های قدیمی را ورق زده و با نگاه کردن به قیافه‌های قدیمی، مدل موها و نحوه لباس ‌پوشیدن‌ خودتان در گذشته به خنده بیفتید. سلبریتی‌ها نیز از این قضیه مستثنا نمی‌باشند؛ با این تفاوت که شما می‌توانید آلبوم‌ها را کناری پنهان نمایید ولی برای آن‌ها چنین امکانی وجود ندارد. آنچه در این گزارش مشاهده می‌کنید مصداق عینی است از تاثیر عبور زمان بر ظاهر ستارگان سرشناس دنیا و آشنایی با مدل مو بازیگران خارجی مرد جذاب و ترند سال.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

مدل موی تام کروز TOM CRUISE

مدل موی تام کروز TOM CRUISE

تنوع‌ طلبی تام کروز باعث شده که او اصلا تمایل ندارد دست به قیافه‌اش بزند و کاملا محافظه‌کار عمل می‌کند. وی در تمام عمر موهای خود را عروسکی شانه کرده است. تنها نکته‌ای که در عکس‌ها می‌توان مشاهده کرد، این بوده که تام کروز خط ریش نداشته اما به علت کم ‌حجم بودن خط ریش از موهای خود برای این کار استفاده نموده و یک تکه موی بلند را به جای خط ریش روی صورت گذاشته تا صورت او مردانه‌تر شده و پری آن را از بین ببرد.

مدل موی کریستین بل CHRISTIAN bale

مدل موی کریستین بل  CHRISTIAN bale

مطمئن باشید که در صورتی که کریستین بل عکس قدیمی خود را ببیند، خنده‌اش می‌گیرد. یکی از ایرادات مدل موی قدیم او این بوده که گوش، چانه و زیربینی تا لب او بیرون زده است. ولی در مدل چهره تازه به خوبی عیوب صورت خود را پوشانده است. در واقع او یکی از خوش‌ تیپ‌ترین بازیگران مرد مو بلند هالیوود است.

مدل موی مردانه جانی دپ JOHNY DEPP

مدل موی مردانه جانی دپ  JOHNY DEPP

جانی دپ صورت استخوانی دارد، باید کاری کند که این فرم صورت که یکی از بهترین فرم‌های صورت محسوب می‌شود، از بین نرود. جانی دپ به خوبی طبق زمان پیش رفته و بهترین انتخاب را در دهه 60 داشته است.

مدل ریش‌های او نیز به تازگی تغییر کرده است. وی از ریش پروفسوری استفاده نموده تا خالی بودن صورت خود را از بین نبرد. طی این سال‌ها ریزش مو موجب شده که موهای خود را پوش بدهد تا کم‌پشتی‌ آن‌ها به چشم نیاید. ممکن است با ادامه این روند چند وقت دیگر وی مجبور شود موهایش را مانند آقا ماشالا(حمید لولایی) در «خانه به دوش» شانه کرده تا کم‌پشتی آن دیده نشود. به صورت کلی جانی دپ یکی از افرادی است که مدل مو مردانه بلند دور کوتاه را به دنیای مد معرفی کرد.

مدل موی نیکلاس کیج NICOLAS CAGE

مدل موی نیکلاس کیج  NICOLAS CAGE

صورت نیکلاس کیج کشیده بوده و گوش‌های نسبتا بزرگی دارد؛ در نتیجه باید موهای خود را به شکلی کوتاه کند که این عیوب را پوشش دهد. وی در یکی از عکس‌های قدیمی خود، موهایش را بلند کرده تا گوش‌ها را پوشش دهد و در عکسی دیگر بغل موها را خالی نموده که موجب شده گوش‌هایش مانند آینه بغل موتور گازی به چشم برسد. ولی اکنون او را که ببینید با پیشانی خالی شده و صورت پر ظاهر بهتری دارد.

قیمت انواع حالت دهنده مو اورجینال با کیفیت

 

مدل موی مردانه دیوید بکهام DAVID beckham

مدل موی مردانه دیوید بکام  DAVID beckham

تمامی همکلاسی‌های دیوید بکهام که به وی می‌گفتند کله مکعب ‌مستطیلی، اکنون پشیمان هستند، چرا که نمی‌دانستند او روزی یکی از خوش‌تیپ‌ترین‌ها مردهای جهان می‌شود. اگر به عکس‌های قدیمی دیوید بکهام نگاهی بیندازید، متوجه می‌شوید که مدل موهای او فرق وسط بوده و از مدل موی آن روزهای امین حیایی تقلید نموده است.

این مدل مو با این فرم صورت تناسب ندارد، چرا که صورت را پهن می‌نماید. بکهام 48 ساله و جاافتاده این نواقص را برطرف نموده است. فرق بغل مناسب‌ترین مدل مو برای این فر صورت است؛ به‌ خصوص با ته ریش.

 

مدل موی راسل کرو RUSSEL CRowe

مدل موی راسل کرو RUSSEL CRowe

راسل کرو در چهره خود ضعف چانه داشته و به علت فاصله زیاد لب تا بینی باید ته ‌ریش داشته باشد. در صورتی که مثل راسل کرو پیشانی بلندی دارید، سعی نکنید با چتری این عیب را پوشش بدهید، چرا که با این کار چانه بیرون می‌زند. وی در حال حاضر نیز این ضعف را دارد. هر چند اگر موهای خود را کج بزند و حالت شلختگی داشته باشد، مناسب‌تر است.

مطالب کاربردی:  11 مدل موی مردانه جدید برای موهای کم پشت

 

مدل موی برد پیت BRAD PITT

مدل موی برد پیت  BRAD PITT

برد پیت به دلیل آنکه فرم فک بیرون زده‌ای دارد؛ بهتر است که ریش نگذارد. ته ریش برای این مدل چهره‌ها بهتر و جذاب‌تر است. دومین اشتباه در این مدل، این بوده که نباید بغل موها گرفته شود ولی با گذاشتن پشت مو، این عیب به مراتب کم‌تر به چشم می‌خورد. به تازگی دوزاری براد پیت افتاده و ته ریش می‌گذارد. هر چند آرایش چهره او بهتر هم می تواند باشد اما احتمالا آنجلینا مخالف است.

مدل موی جورج کلونی GORGE CLOONEY

مدل موی جورج کلونی GORGE CLOONEY

جورج کلونی با این پشت موی بلند دهه پنجاهی فقط یک شلوار خمره‌ای کم دارد که سر کوچه بایستد و به اهل محل متلک بیندازد. اگر خط ریش را تا پایین گوش ادامه می‌داد، حالت بهتری داشت اما بعید بود چیزی از عمق فاجعه کم کند. در عکس‌های جدید اما مدل مو مردانه جورج کلونی کلاسیک است؛ به سلیقه امل، همسرش. احتمالا این مدل مو با یک ته‌ریش بهتر هم شود.

مطالب پربازدید:  20 مدل مو بلند مردانه ترند سوپر لاکچری

 

مدل موی لئوناردو دی‌کاپریو LEO DECAPRIO

مدل موی لئوناردو دی‌کاپریو LEO DECAPRIO

لئوناردو دی‌کاپریو از آن دسته بازیگران هالیوودی بوده که همیشه و از دوران نوجوانی مدل موهای وی کلاسیک بوده و در حد تایتانیک؛ یک مدل مو مردانه که هیچ زمان از مد نمی‌افتد. آن‌گونه که در عکس‌های تازه پیدا است به علت آنکه ریش‌های کم‌حجمی دارد، سعی کرده تا لختی صورت خود را با ریش پروفسوری برطرف نماید تا صورتش مردانه‌تر جلوه داده شود.

 

منبع : peteandpedro

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *