مراسم مت گالا عجيب ديدني لباس پوشش فرش قرمزم بازيگر خواننده سلبريتي چهره مشهور رد كارپت

 

عجیب ترین لباس های مراسم مت گالا 2019

بالاخره انتظارها به پايان رسيد و خبرسازترين فرش قرمز دنياي مد يا همان «مت گالا» ديشب برگزار شد. مت گالا، مراسمي است كه هر ساله، در اولين دوشنبه ماه مه، توسط موزه متروپليتن نيويورك برگزار مي شود و شامل يك نمايشگاه و يك شب به يادماندني بر روي فرش قرمز است كه هر دو بر اساس تِم انتخابي آن سال چيده مي شوند.

آنا وينتور،‌ سردبير مجله وُگ امريكا، و اندرو بولتون، كيوريتور اين نمايشگاه، از ماه ها قبل تم موضوعي امسال را بر مبناي يكي از نوشته هاي مشهور سوزان سانتاگ (فيلسوف امريكايي) اين گونه اعلام كردند: «كَمپ: يادداشت هايي درباره مد». يك عنوان پيچيده كه شايد رمزگشايي آن براي خيلي ها دشوار باشد. سانتاگ «كمپ» را اين طور تعريف مي كند: عشق ورزيدن به هر چيزِ غيرمعمول: اغراق آميز و مصنوعي! براساس نوشته سانتاگ، كمپ با اغراق، شوخي و تيپ سازي درآميخته است.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

با اين كه در طول تاريخ، مت گالا هميشه مملو از پوشش هاي نامتعارف بوده است اما امسال شاهد يكي از عجيب ترين فرش قرمزها بوديم. پس براي بررسي لباس هاي فرش قرمز ديشب، زيبايي يا شكيل بودن لباس ها را كنار بگذاريم و ببينيم كدام يك به درستي با تم موضوعي امسال همراه شده اند و بيش از ديگران سروصدا به راه انداخته اند.

 

ليدي گااگا فرش قرمز لباس عجيب جنجالي هنرمند بازيگر خوانده امريكايي مت گالا اسكار لباس پوشش پيراهن صورتي

ليدي گاگا كه يكي از ميزبانان مراسم امسال هم بود مثل هميشه انتظارها را برآورده كرد و اين بار با چهار ظاهر مختلف بر روي فرش قرمز ديده شد. بله او چهاربار لباسش را عوض كرد! يك پيراهن صورتي خيره كننده با دنباله هفت متري كه با درآوردن رويه، ‌تبديل به يك پيراهن مشكي ژپون دار شد و در ادامه، دو پيراهن چسبان صورتي و مشكي هم بر تن او ديده شدند.

 

كيتي پري بازيگر هنرمند چهره عجيب جنجالي لباس پوشش لوستر چلچراغ مت گالا مراسم فرش قرمز

كيتي پري هم يكي از ستاره هاي فرش قرمز ديشب بود چرا كه چلچراغي با لامپ هاي روشن به تن داشت! البته ماجرا به همينجا ختم نشد زيرا او براي استايل آخر شب خود، يك همبرگر غول پيكر را انتخاب كرده بود.

 

لباس عجيب جنجالي هنرمند هاليوود بازيگر مشهور چهره فرش قرمز خبر داغ مت گالا

از ديگر چهره هايي كه ديشب دوربين ها را به سمت خود چرخاندند، بيلي پورترِ همواره خبرساز بود كه سوار بر يك كجاوه بر دوش مردان قوي هيكل وارد مراسم شد و بعد از پياده شدن در حالي كه بال هاي طلايي اش را از هم گشوده بود مانند يك تنديس درخشيد.

 

لباس عجيب داغ جنجالي هنرمند مشهور بازيگر هاليود خواننده رپ فرش قرمز خبر داغ مت گالا مراسم

جنيل موني، رپر و بازيگر امريكايي، يك اثر هنري به سبك كوبيسم بر تن داشت و با پوشيدن چند كلاه بزرگ روي همديگر آن را اغراق آميزتر به نمايش درآورد.

 

لباس عجيب جنجالي خبر داغ بازيگر هنرمند فرش قرمز رد كارپت مراسم مت گالا لباس مد

كاردي بي، رپر مشهور امريكايي، با لباسي ظاهر شد كه كاملا با تم اغراق آميز مراسم مطابقت داشت: پيراهني سنگين و كاملا پوشيده به رنگ قرمز خوني كه با 30 هزار پَر تزئين شده و دوخت آن 2000 ساعت زمان برده بود.

 

لباس عجيب هنرمند بازيگر مشهور چهره آرايش ميكاپ خبر داغ جنجالي هاليوود مد فرش قرمز

و اِزرا ميلر، بازيگر 26 ساله امريكايي،‌ كه امسال بارها و بارها با ظاهر عجيبش بر فرش قرمز خبرساز شده بود اين بار هم طرفدارانش را نااميد نگذاشت و با اين آرايش سوررئال و ماسكي كه در دست داشت يكي از چهره هاي به يادماندني مراسم ديشب بود.

 

خرید لباس زنانه به روز

 

 

زيباترين آرايش ها در مراسم مت گالا 2019

چند روزي از مراسم فرش قرمز مت گالا مي گذرد اما خبرهاي آن همچنان جزو داغ ترين هاست. امروز نگاهي انداخته ايم به زيباترين آرايش هاي مو و چهره كه بر روي فرش قرمز ديده شدند.

 

مت گالا فرش قرمز اخبار مد داغ جنجالي جديد بازيگر خواننده مشهور لباس عجيب آرايش چهره مو ميكاپ فردي مركوري

لوسي بوينتون زيبا، بازيگر 26ساله، با رنگهاي پاستلي بر روي فرش قرمز درخشيد. تركيب اين شِيدهاي ملايم با رنگ پوست لوسي و آرايش ملايم و هلويي رنگ صورتش بسيار متناسب است. نقطه هاي نقره اي دور چشم ها، كه شبيه به مژه هايي اغراق آميز جلوه مي كند، و همين طور نقره ايِ اكسسوري هاي به كار رفته نيز اين آرايش را درخشان و جذاب ساخته است.

 

سوفي ترنز گيم آو ترونز سريال فيلم بازيگر لباس عجيب اخبار مد جنجالي داغ جديد چهره مشهور آرايش ميكاپ

سوفي ترنر، چهره آشناي اين روزها، آبي لاجوردي را براي آرايش چشم ها انتخاب كرد، رنگي كه در ميان نقوش لباسش و نگين هاي گوشواره اش هم خودنمايي مي كند. رگه هاي نقره اي موها حالتي خيس و براق به آن داده است. با اين كار چهره بازتر شده و درخشش لباس و اكسسوري ها نيز دو چندان ديده مي شود.

 

مد فشن لباس عجيب اخبار داغ جنجالي جديد چهره مشهور بازيگر خواننده مدل فرش قرمز آرايش صورت مو

يكي ديگر از آرايش هاي جذاب اين مراسم، چهره كندال جنر 23 ساله بود كه در ميان پرهاي نارنجي رنگ لباسش بسيار گرم و تابستاني به نظر مي رسيد. مژه هاي دانه دانه در كنار براقيت لب، يك آرايش ساده است كه شلوغيِ پرها و اكسسوري هاي پر زرق و برق او را مي گيرد و يك طره باريك در يك طرف پيشاني كافي است تا اين آرايش را متمايز و مناسبِ مراسمي چون مت گالا سازد.

 

مدل مد فشن اخبار داغ جنجالي عجيب لباس فرش قرمز مت گالا چهره مشهور بازيگر

كنديس سوانپول، مدل مشهور 30ساله، هم طره هاي چسبيده به پيشاني را براي اين مراسم انتخاب كرد. موها به صورت يك دم اسبي مرتفع بالاي سر بسته شده است و سه حلقه از آن به زيبايي، صورت او را قاب گرفته است. براي چهره از يك آرايش برنز قهوه اي استفاده شده است كه با رنگ موهاي او به خوبي ست مي شود. آرايش اسموكي چشم ها كه هم راستا با جهت بسته شدن موهاست، فرمي قلبي شكل به صورت او داده است.

 

اخبار مد داغ جنجالي لباس عجيب چهره مشهور هنرمند بازيگر مدل بلا حديد جيجي فرش قرمز مت گالا

بلا حديد،‌ مدل 22 ساله، با مدل موي كوتاه بر روي فرش قرمز ظاهر شد. گوشواره هاي زمرد و پيراهن مشكي اش ما را به ياد آدري هپبورنِ زيبا انداخت. براي آرايش چشم ها از خط چشم گربه اي استفاده شده است كه با نگين هاي گوشه چشم ها حالتي مدرن پيدا كرده است.

 

اخبار مد فشن داغ جنجالي لباس عجيب هنرمند خواننده سيارا سي يرا بازيگر چهره مشهور فرش قرمز مت گالا

از ديگر زيبارويان اين مراسم، سيارا، خواننده 33 ساله بود كه با مدل موي اَفروي بسيار حجيم و اغراق آميزش چشم ها را به سمت خود برگرداند. براي آرايش صورت از سبز زمرد لباس و اكسسوري هايش الهام گرفته و سايه سبز متاليك را از پشت پلك تا دو طرف صورت و ريشه موها ادامه داده است.

 

خرید لوازم آرایشی بهداشتی و عطر

 

جواهرات خیره‌کننده مت گالا 2019

رد کارپت مت گالای امسال از هر سال دیدنی‌تر، عجیب‌تر و سوررئال‌تر بود. سلبریتی‌های حاضر در مراسم هرچه در چنته داشتند برای ایجاد برداشتی خلاقانه از تم «کمپ» به‌کار گرفتند. لباس‌های عجیب، مفاهیم اغراق شده و مبالغه در هر ایده شگفتی‌آور ویژگی اصلی اکثر استایل‌های انتخابی بود. از لوستر کِیتی پری تا لباس نورانی سندرلایی زندایا و چین و پف‌های بی‌پایان لیدی گاگا دو روز است که شبکه‌های اجتماعی را تسخیر کرده‌است، اما لباس‌ها تنها نکات چذاب این مراسم نبودند. جواهرات خیره‌کننده و گرانقیمت بسیاری از سلبریتی‌ها هم جای توجه و بررسی داشت. اکثر این جواهرات اصل یا بدلی به‌صورت امانت از طرف برندهای فشن، برندهای تولید جواهر یا موزه‌های مختلف در اختیار سلبریتی‌ها قرار گرفته‌بود.

 

جواهرات خیره‌کننده مت گالا 2019 - 1

گردنبند لیدی گاگا

لیدی گاگا برای این مراسم یک گردنبند جوکر با بیش از 28 قیراط الماس‌ برش مربع (Princess Cut) و پروانه طلای زرد 18 عیار به گردن انداخت که از مجموعه 2019 برند جواهرات Tiffany & Co. انتخاب شده بود. پنج انگشتر از همین برند این مجموعه را همراهی می‌کرد.

جواهرات خیره‌کننده مت گالا 2019 - 2

گردنبند جنیفر لوپز

جنیفر لوپز برای مت گالا گردنبندی از برند Harry Winston با سنگ یاقوت کبود 65 قیراطی برش کوسنی (Cushion Cut) را انتخاب کرد که یک ردیف برلیان با برش‌های گلابی و مارکیز آن را در بر گرفته‌بود. این گردنبند را گوشواره‌های الماس از کالکشن 1972 همین برند همراهی می‌کرد.

جواهرات خیره‌کننده مت گالا 2019 - 3

 

دستبند‌های نائومی کمبل

جذاب‌ترین‌های مجموعه دستبند نائومی کمبل شامل یک دستبند پلاتین Bvlgari Heritage با الماس‌های وینتج متعلق به سال 1959، دستبند طلای سفید با تزیینات صدفی، 40 الماس با برش برلیان در یک ردیف فشرده و دستبند یاقوت و الماس وینتج متعلق به سال 1934 بود که با انگشترهای بولگاری همراه شده بود.

جواهرات خیره‌کننده مت گالا 2019 - 4

 

نیم‌ست لیلی کالینز

لیلی کالینز گردنبند و گوشواره چشمگیری از لاین مگنیتود برند Cartier انتخاب کرده بود که مجموعه نفیسی از پلاتین، زمرد، کریستال کوارتز، سنگ اونیکس، میناکاری سیاه و الماس را در بر می‌گرفت. انگشتر طلای سفید 18 عیار مزین به الماس این ست را همراهی می‌کرد.

جواهرات خیره‌کننده مت گالا 2019 - 5

 

گوشواره‌های پنه‌لوپه کروز

پنه‌لوپه کروز برای مت گالای امسال گوشواره‌های جذابی از لاین طراحی‌شده خودش برای برند Atelier Swarovski به گوش داشت که با الماس‌هایی با برش گلابی و مارکیز پوشیده شده بود. این الماس‌ها معروف به Swarovski Created با این که کاملا اصل هستند، در آتلیه‌های سواروسکی و نه در اعماق زمین تولید شده اند.

کدام جواهرات از نظر شما جذاب‌تر هستند؟

 

خرید زیورآلات زنانه

 

 

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *