چگونه برای شب یلدا پوستمان را درخشان و شاداب کنیم

اکثر خانواده‌های ایرانی برای شب یلدا برنامه‌های خاصی دارند. بعضی‌ها به خانه پدربزرگ و مادربزرگ می‌روند و بعضی دیگر مهمانی‌های خانوادگی و دوستانه برگزار می‌کنند. می‌دانیم که شما هم مثل بقیه خانم‌ها تمایل دارید که حسابی بدرخشید و در جمع فامیل با زیباترین چهره‌تان ظاهر شوید.

پوست درخشان شب یلدا - 1

نکته اول: پاکسازی و زیباسازی پوست

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

یک هفته جلوتر از مهمانی فرصت مناسبی است که پوستتان را یک لایه‌برداری ملایم کنید. برای این کار می‌توانید از انواع اسکراب یا ماسک‌های مختلف استفاده‌کنید. اما توجه کنید که این زمان برای استفاده از لایه‌بردارهای قوی مثل کرم‌های حاوی AHA مناسب نیست.

نکته دوم: مدت استفاده از کرم

همچنین الان زمان مناسبی است که اگر کرم روز یا شب مناسبی به پوستتان نمی‌زنید، این کار را شروع کنید و هر بیست و چهار ساعت تکرار کنید که تا زمان مهمانی، پوستتان از خشکی دربیاید و رنگ و برق مطلوبی بگیرد.

 

خرید لوازم آرایشی خاص شب یلدا

 

پوست درخشان شب یلدا - 2

نکته سوم: استفاده صحیح از کرم ضدآفتاب

نکته دیگری که نباید فراموش‌شود، این است که هر روز باید کرم ضدآفتاب به پوستتان بزنید. اگر تا حالا هم در این کار کوتاهی کرده‌بودید، حتی یک دقیقه دیگر صبر نکنید. کرم ضدآفتاب برای جلوگیری از پیری، چروک‌شدن و لک‌شدن پوستتان بسیار موثر است.

نکته چهارم: استفاده از آرایش پاک کن

برای تکمیل روتین زیباسازی پوستتان حتما از همین امشب آرایشتان را پاک‌کنید و با پوست تمیز و پاکیزه بخوابید. آلاینده‌های ناشی از زندگی شهری که در دام کرم پودر و سایر لوازم آرایشی گرفتار می‌شوند، اگر شب‌ها از روی پوست پاک نشوند، در منافذ پوست فرو می‌روند و آن‌ها را بدشکل و بزرگ می‌کنند. در این شرایط پوست بعد از مدتی پیر و حفره‌دار دیده می‌شود.

شب یلدا در شهرهای مختلف ایران و جهان

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

1 دیدگاه در “چگونه برای شب یلدا پوستمان را درخشان و شاداب کنیم؟

  1. طاهری گفت:

    اقا دستتون درد نکنه خسته نباشید عالیییی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *