کفش کتانی را چطور ست کنیم؟

ازآنجایی‌که بی‌شک کفش‌ها نقطه عطف یک استایل جذاب به‌حساب می‌آیند، انتخاب کفش نامناسب و یا لباس‌هایی ناهماهنگ با یک کفش خاص به‌راحتی می‌تواند تمامی رشته‌های شما برای خوش‌تیپ به نظر رسیدن را پنبه کند. یکی از محبوب‌ترین نوع کفش‌ها که تقریباً در هر کمد لباسی سروکله حداقل یک جفت از آن‌ها پیدا می‌شود، کتانی‌ها هستند. این کفش‌های راحت دوست‌داشتنی درواقع یکی از سازگارترین ترندها ‌هستند که معمولاً از فصلی به فصل دیگر جابه‌جا می‌شوند. به‌خصوص درطی سال‌های اخیر که با مد شدن شلوار‌های جاگر و اسلش، انواع لباس‌های اوورسایز و یا شلوار‌های مام استایل تمرکز دنیای مد به سمت لباس‌هایی راحت‌تر و استایل کژوال رفته است، کتانی هم جایگاه ویژه‌ای در استایل تمامی سنین فارغ از جنسیت برای خود دست و پا کرده‌اند. اگر شما نیز از شیفتگان این کفش‌های راحت هستید در این راهنمای استایل همراه مدیسه باشید تا ببینیم این کفش‌های نرم و راحت با چه لباس‌هایی بهتر ست می‌شوند و یا در اصطلاح عامیانه با کتونی چی بپوشیم بهتر است؟

استایل با کتانی

با کتانی چه بپوشیم؟

فارغ از این‌که کتانی انتخابی ما کلاسیک‌هایی مانند آدیداس و نایک باشد و یا سبک‌های جدیدتری مانند بالنسیاگا، موضوع اصلی این است که کتانی‌ها مانند سابق فقط به استفاده در سالن‌های ورزشی محدود نمی‌شوند. کفش‌های کتانی تقریباً برای ست کردن با هر لباسی مناسب هستند. آن‌ها هرگز از مد نمی‌افتند و ترکیب جذابی از مد روز بودن و راحتی را به نمایش می‌گذارند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

کتانی با شلوار جین

استایل کتونی با شلوار جین یک ترکیب برنده بدون انقضا برای تمامی سال‌ها و فصل‌ها است. خواه انتخاب ما جین اسکینی تنگ و چسبان باشد، راسته و یا حتی بوت‌کات و بگی، برای خوش‌تیپ به نظر رسیدن همیشه پای یک کتانی نیز در میان است. خوشبختانه در حال حاضر تمام سبک‌های جین مد هستند و آن‌ها را می‌توانید تقریباً در هرجایی بپوشید: از یک دورهمی دوستانه گرفته تا رفتن به کنسرت، پیاده‌روی و یا مسافرت‌های ماجراجویانه!

دقت داشته باشید که اگر می‌خواهید پایین‌تنه شما بلندتر و لاغرتر به نظر برسد، برای ست کردن شلوار جین‌های اسکینی و چسبان حتماً از کتانی های ظریف استفاده کنید.

کتانی-با-شلوار-جین کتونی با شلوار جین

کتونی با دامن و پیراهن

در گذشته‌های نه‌چندان دور پوشیدن کتونی فقط با شلوار جین مجاز بود. اما ازآنجایی‌که دنیای مد و فشن همواره در حال تغییر و قانون‌شکنی است،‌ در حال حاضر پوشیدن دامن و پیراهن با انواع کتانی به ترندی کژوال و دخترانه تبدیل شده است که از قضا طرفداران زیادی هم دارد. برای داشتن یک استایل بی‌‌نقص با دامن یا پیراهن همراه با کتانی بهتر است قد پیراهن یا دامنتان تا روی ساق پایتان باشد.

خرید از سوپرمارکت اینترنتی

 

کتونی-با-دامن-و-پیراهن کتونی با دامن و پیراهن

کتانی با شلوار کلاسیک

عجیب‌ترین ترکیبی که زمانی به ذهن هیچ فرد خوش‌پوشی خطور نمی‌کرد و تا حدی خنده‌دار نیز به نظر می‌رسید،‌ بی‌شک استایل شلوار کلاسیک پارچه‌ای با کتانی است. این ترکیب غیرمعمولی اما مد روز، برخلاف گذشته، در حال حاضر بسیار جذاب و مدرن است و انتخاب سلبریتی‌های زیادی در دنیا است. شلوارهای پارچه‌ای پاکتی و یا راسته کوتاه با کتانی های ظریف ترکیب مدرن جذابی برای تمام فصول است.

کتونی-با-شلوار-کلاسیک کتانی با شلوار کلاسیک

کتونی با شلوارک

اگر ترجیح می‌دهید در یک مهمانی غیررسمی دوستانه شلوارک بپوشید، بی‌شک ست کردن آن با یک کتونی سفید می‌تواند نسخه جادویی خوش‌پوشی شما باشد. ازآنجایی‌که این ست کژوال جوان‌پسند که جلوه بسیار شیکی دارد، حالا حالاها قدیمی نمی‌شود و نیازی به پنهان کردن عکس‌های خود در سال‌های بعد نخواهید داشت.

کتونی-با-شلوارک (1) کتانی

درنهایت با توجه به اینکه کتانی ها کفش‌هایی همه‌کاره هستند، حتماً به فکر خرید یک جفت کتانی جدید باشید. چراکه اگر به دنبال استایلی شیک هستید، داشتن یکی کتونی سفید راهی مستقیم و سرراست برای خوش‌تیپ‌تر شدن شما است. شما هم اگر ایده و نظری دراین‌باره دارید، خوش‌حال می‌شویم آن را با ما و مخاطبان مدیسه در میان بگذارید.

 

راهنمای خرید کتونی اورجینال

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *