ست لباس خنک زنانه برای داغ ترین روزهای تابستان

هوای این روزها شوخی ندارد! زیادی طول بکشد تا کلیدت را از داخل کیفت پیدا کنی، ذوب می‌شوی و به صورت قطرات مذاب روی آسفالت می‌ریزی! در این روزهای داغ داغ، نه تنها باید حسابی به خودمان برسیم و مایعات زیاد بنوشیم و بدنمان را خنک نگه‌داریم، بلکه باید با انتخاب به‌جای لباسمان، هرچه می‌توانیم خنک و راحت باشیم و تا می‌توانیم باد بخوریم! برای این روزهای داغ، یک ست لباس با تم رنگی آبی روشن و سبز نعنایی برایتان در نظر گرفته‌ایم که از دیدن و پوشیدنش جسم و جانتان خنک شود. پس ظرف بستنی نعنایی را بردارید و بنشینید تا بگوییم!

یادتان باشد شما هم می توانید عکس ست لباس های تابستانی جذاب خود را در مسابقه «رقابت خوش‌سلیقه‌ها در مدیسه» شرکت دهید و در رقابت خوش سلیقه ها برنده جایزه سکه های طلا باشید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

ست لباس تابستانی - 1

آیتم مرکزی این ست لباس یک سرهمی جین زنانه از برند ترک LCWalkiki است که برای خانم‌های کژوال‌پوش و جوان و امروز کاملا مناسب است. برند ال سی وایکیکی به‌خاطر جنس عالی و قیمت مناسبش این روزها حسابی در دل خانم‌های ایرانی حسابی جا ‌باز‌کرده و تنوع طرح‌ها و رنگ‌های کلکسیون جدید تابستانی‌اش، صفحات مدیسه را این روزها رنگ‌تر و جذاب‌تر از همیشه کرده‌است. تن‌خور این سرهمی معمولی است، به این معنا که نه چسبان است که گرمتان بشود و نه آنقدر گشاد و بی‌شکل است که زیبایی و تناسب اندامتان را از بین ببرد.

ست لباس تابستانی - 2

برای زیر این سرهمی در این ست لباس می‌توانید انواع تاپ و تی‌شرت رنگی را انتخاب کنید. پیشنهاد ما برای ست کردن با این سرهمی، یک پولوشرت سبز روشن از برند مرغوب انگلیسی نکست Next است که نه تنها با این ست قابل استفاده است، بلکه با انواع شلوارک و شلوارهای برموادی تابستانی‌هم ترکیب‌های جذاب و اسپرتی را ایجاد می‌کند. پارچه این پولوشرت از ترکیب 90% پنبه و 10% لایکرا ساخته شده. پنبه که بهترین جنس برای لباس تابستانی است، بدن شما را خنک و خشک نگه‌می‌دارد و لایکرا یا الاستان که نوعی از الیاف کشی است، تن‌خور این لباس را جذاب‌تر می‌کند تا روی اندام شما کش بیاید و آن را یکدست و بی‌انحنا نشان‌ندهد.

ست لباس تابستانی - 3

پیشنهاد ما برای ست کردن با این سرهمی و پولوشرت زیبا در این ست لباس، یک جفت صندل با تیپ نیمه کژوال است که ست شما را خانمانه‌تر می‌کند و از حالت پسرانه خارج می‌کند. این صندل‌های زیبا از برند ایرانی فابریانو نمونه بی‌نظیری از کیفیت طراحی و ساخت مرغوب صنعت کفش‌سازی ایران است که با پوشیدن آنها نه تنها صاحب صندل‌های زیبا و خوش‌مدلی می‌شوید، بلکه از صنایع داخلی و وطنی هم حمایت کرده‌اید. چه از این بهتر؟

ست لباس تابستانی - 4

 

جدیدترین لباس زنانه شیک

 

پیشنهاد می‌کنیم برای تکمیل کردن ست خنک روزهای داغتان، یک عینک آفتابی متفاوت و جدید انتخاب‌کنید که زیبایی‌های صورتتان را دوچندان کند و در برابر اشعه مضر آفتاب از چشم‌هایتان محافظت کند. این عینک جذاب آینه‌ای با برق سبزرنگ روی شیشه از برند انریکه Enrique انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

ست لباس تابستانی - 5

و در انتها برای تکمیل کردن این بسته تابستانی نعنایی و خنک، پیشنهاد می‌کنیم اگر در روزهای داغ تابستان موهایتان به سرعت چرب و کدر می‌شود، این شامپوی کنترل‌کننده و کاهش‌دهنده چربی مو از برند اسپانیایی موسویتال Mussvital را تهیه کنید. عصاره گزنه موجود در این شامپو با فعال کردن گردش خون مویرگی در پوست سر ساختار مو را اصلاح می کند، ترشح غدد چربی را تنظيم كرده و چرب شدن ريشه مو را به تاخير مي اندازد. وجود عصاره گیاه باباآدم در ترکیب این شامپو نیز از افزایش چربی جلوگیری کرده و از پوست سر محافظت می کند.

ست لباس تابستانی - 6

امیدواریم که این ست تابستانی را بپسندید و با آن روزهای داغ تابستان امسال را خنک و لذت‌بخش بگذرانید. توجه کنید که در این ست روی دو رنگ آبی روشن و سبز ملایم تاکید کردیم تا حس خنکی به شما و بیننده لباس انتقال یابد. در انتخاب رنگ آرایش و رنگ قسمت‌های دیگر لباس‌تان این تم رنگی را در نظر داشته‌باشید. تم آبی و سبز روشن به خوبی انواع رنگ‌های صورتی، کالباسی و گُلی برای لاک و رژلب ست می‌شود.

اگر شما هم ست لباس تابستانی جذاب دارید، می توانید در مسابقه «رقابت خوش‌سلیقه‌ها در مدیسه»  شرکت کنید و از یک ست لباس تابستانی، عکس‌های زیبا و جذاب بگیرید و در سایت مسابقه set.modiseh.com آپلود کنید. این مسابقه رقابت خوش سلیقه ها است و به برنده ها سکه های طلا جایزه داده می شود.

آموزش بستن مینی اسکارف – مینی اسکارف چیست؟

یک ست تابستانی برای استراحت در سفر

تابستان هیجان انگیز و دوست داشتنی با آفتاب درخشان و روزهای بلندش رسیده و وقت آن شده که همه گرما و انرژی مورد نیازمان را تا آخر سال از همین آفتاب این روزها و دمای 40 درجه آن بگیریم و ذخیره کنیم. ست کردن لباس‌های تابستانی هم از لذت‌بخش‌ترین کارهای دنیا است چون خدا را شکر، اکثر لباس‌های تابستانی رنگی و پرانرژی هستند و به خوبی رنگ‌هایشان با هم جفت و جور می‌شود و یک ست تابستانی جذاب خواهیم داشت. امروز می‌خواهیم یک ست تابستانی راحت و خنک را به شما معرفی کنیم که برای خانم‌های کژوال‌پوش و دوست‌دار مد گزینه‌های مناسبی برای این روزها است.

یک ست تابستانی برای استراحت در سفر

آیتم مرکزی ست تابستانی یک پیراهن خنک و بلند از برند اسپانیایی سوئیت بلانکو Suite Blanco است که جان می‌دهد برای اینکه روزها آن را در مسافرت بپوشید و در ویلا، هتل، تراس، باغ و استراحت‌گاه‌های مورد نظرتان وقت بگذرانید. این پیراهن سرخابی بلند و چین‌دار با جنس خنکش، آستین ندارد و حسابی دست‌های شما را خنک می‌کند. در قسمت پشت گردن تا زیر کتف این پیراهن هم یک چاک کارشده تا هم لباس را زیباتر کند و هم شما را خنک‌تر.

پیراهن ست لباس - 1

پیشنهاد ما برای ست کردن این پیراهن یک جفت صندل کژوال و تخت کرم از برند اسپانیایی سوئیت بلانکو Suite Blanco است. این صندل لاانگشتی که با فلزی طلایی روی بندها تزیین شده‌است، در عین راحتی بسیار شکیل و خوش فرم طراحی شده‌است.

پیراهن ست لباس - 2با این پیراهن زیبای بی آستین، دست‌هایتان را نباید خالی بگذارید. در واقع با لباس‌های بی‌آستین با یقه‌های بسته بهتر است یک دستبند خاص و چشمگیر انتخاب کنید که وقتی در کنار لباستان قرار می‌گیرد، زیبایی آن را بیشتر به چشم بیاورد. در عوض با این نوع لباس‌های گردنبند و گوشواره را حذف می‌کنیم تا شلوغی در اطراف سر و گردن بیش‌از حد نشود. پیشنهاد مدیسه برای این ست تابستانی، یک دستبند آویزدار زیبا از برند کلیو Clio است که ظرافت دست‌های شما را به خوبی به چشم می‌آورد.

پیراهن ست لباس - 2

و در انتها برای تکمیل کردن ست تابستانی و مسافرتی‌تان، یک عینک آفتابی خاص و جدید انتخاب‌کنید که صورتتان را قاب بگیرد و در برابر اشعه مضر آفتاب از چشم‌هایتان محافظت کند. این عینک متفاوت و دیدنی از برند انریکه Enrique انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

پیراهن ست لباس - 3

امیدواریم که این ست تابستانی را دوست‌داشته‌باشید با آن تعطیلات دلپذیری را بگذرانید. توجه کنید که در این ست رنگ اصلی سرخابی و رنگ فرعی که برای اکسسوری‌ها و بدلیجات انتخاب کردیم، کرم، طلایی بود. بنابراین در انتخاب رنگ آرایش و رنگ قسمت‌های دیگر لباس‌تان این تم رنگی را در نظر داشته‌باشید.

 

مطالب مرتبط

15 ترند ماندگار بهار امسال

دامن هاي بلند براي تابستان

جدیدترین ترندهای دنیای فشن ۲۰۱۹

ایده‌هایی برای استایل تابستانی

بهترین استایل بهاری دخترانه در سال جدید

مدل لباس ساحلی و ایده هایی برای ست کردن آن

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

9 دیدگاه در “ست لباس خنک زنانه برای داغ ترین روزهای تابستان

  1. مریم گفت:

    اینو تو ایران بپوشیم؟؟؟!! ‎:|‎

  2. نگار خاکی گفت:

    بله مریم جان، چرا که نه؟
    در منزل و مسافرت و مهمانی‌های خودمونی که می‌شه پوشید، نه؟ 🙂

  3. آناهیتا گفت:

    سلام. مرسی از صفحتون. ولی لطفا یه ست کاربردی تر پیشنهاد بدین. این ست مناسب خیابون های ایران که داریم از گرما به قول خودتون آب میشیم کف آسفالت نیست.

  4. مانلی فلاح گفت:

    مرسی خیلی عالی بود. من همین سرهمی رو با یه تاپ زارا خریدم یه دورهمی دوستانه پوشیدم شاید باورتون نشه ولی تک تک خانمهای اونجا ازم آدرس مدیسه رو گرفتن!

  5. مهران ب گفت:

    اقا خیلی وبسایتتون عالیه

  6. استقلالی گفت:

    خیلی مدل های زیبایی گذاشتید
    عالیه

  7. فرزانه گفت:

    کاش اقلام این ست موجود بشن
    البته با قیمت مناسب و ارزون!

  8. مبینا گفت:

    سلام میشه لینک داخل مطلبو چک کنید.برای من مشکل داشت.ممنون

  9. بهناز گفت:

    واقعا ست فوق العاده زیبایی هست
    من این ست رو خریداری کردم واقعا همه رو حیرت زده می کنه
    ممنون از فروشگاه بی نظیر مدیسه
    من ادرس سایتتون رو به سه نفر از دوستانم معرفی کردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *