ادوکلن مردانه خنک تابستان

 

5 ادوکلن مردانه خنک و پرفروش تابستان

بعضی از آقایان وقتی از جایی می‌گذرند، چنان رایحه سرمست‌کننده‌ای از خود باقی می‌گذارند که تا دقایقی بعد هر کس از آن نقطه رد می‌شود، با خودش می‌گوید کاش رویم می‌شد اسم ادوکلنش را بپرسم! رایحه‌های خنک، ملایم و تر و تازه، جذاب‌ترین رایحه‌ها برای آقایان هستند و خوشبختانه بهترین فصل هم برای استفاده از ادوکلن‌های خنک، تابستان است. چون می‌دانیم که رویتان نمی‌شود از آقایان خیلی خوش‌بو اسم ادوکلنشان را بپرسید، تصمیم گرفتیم برای شما فهرستی از پرفروش‌ترین ادوکلن‌های مردانه خنک و جذاب تابستان 2016 در جهان فراهم کنیم تا شما هم یادگاری اثیری بی‌نظیری از خودتان در آسانسور، ماشین و فضاهای دیگر باقی‌بگذارید.

.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

  1. ادوکلن مردانه ورساچه پور اوم از برند ورساچه Versace Pour Homme

ادوکلن مردانه ورساچه پور اوم از برند ورساچه Versace Pour Homme (معروف به ورساچه آبی یا پورهوم) که در سال 2008 به بازار آمد، رایحه‌ای جذاب و خنک دارد. این ادوکلن ترکیبی از عطرلیمو، شکوفه پرتقال، ترنج و گل محمدی  است که در قلب خود رایحه گل سنبل، مریم‌گلی و گل شمعدانی را پنهان کرده‌است و بر پایه عطر دانه تونکا، مشک و عنبر ترکیب شده‌است. رایحه این عطر همان پراکندگی و ماندگاری مطلوبی را دارد که از کمپانی معروف ورساچه انتظار می‌رود.

ادوکلن مردانه خنک تابستان - Versacepourhomme

عصاره مرکبات، به ویژه ترنج موجود در این عطر در کنار رایحه شیرین و خوش‌بوی گل‌های بهاری ترکیبی خنک و تابستانی در این ادوکلن ایجاد‌ کرده‌اند..

  1. ادوکلن مردانه کول واتر از برند داویدوف Davidoff Cool Water

ادوکلن مردانه کول واتر از برند داویدوف Davidoff Cool Water که در سال 1988 به بازار آمد، رایحه‌ای شاداب و خنک دارد. این ادوکلن ترکیبی از عطرنعنا، اسطوخدوس، گشنیز و رزماری است که در قلب خود رایحه گل شمعدانی، شکوفه پرتقال، یاسمن و چوب صندل را پنهان کرده‌است و بر پایه عطر چوب سدر، عنبر و تنباکو ترکیب شده‌است. کمپانی داویدوف که به نام دیویدوف هم معروف است، متخصص تولید عطرهای خنک و رایحه‌های تر و تازه است. ادوکلن کول واتر از معروف‌ترین و محبوب‌ترین ادوکلن‌هایی است که در چند دهه اخیرساخته‌شده و میلیون‌ها شیشه از آن در طول سال‌ها تولید و استفاده شده‌است.

 ادوکلن مردانه خنک تابستان - DavidoffCoolWater

ادوکلن‌های حاوی عناصر گیاهی مانند نعنا، اسطوخدوس، گشنیز و رزماری از مناسب‌ترین رایحه‌های خنک و تازه برای فصل تابستان هستند..

.

  1. ادوکلن مردانه آکوا از برند بولگاری Bvlgari Aqva pour homme

ادوکلن مردانه آکوا از برند بولگاری Bvlgari Aqva pour homme که در سال 2005 به بازار آمد، رایحه‌ای تر و تازه و دریایی دارد. این ادوکلن ترکیبی از عطر پرتقال ماندارین، پرتقال و روغن نارنج  است که در قلب خود رایحه بابونه وحشی، اسطوخدوس، دانه پنبه و خزه‌ دریایی را پنهان کرده‌است و بر پایه رایحه عنبر، مریم‌گلی و چوب‌های معطر ترکیب شده‌است. این ادوکلن از خوش‌بو ترین عطرهایی است که در زندگی خواهید بویید! کمپانی بولگاری این عطر را برای انرژی بخشیدن به آقایان جوان فعال ترکیب‌کرده‌است.

Aqva ادوکلن مردانه خنک تابستان -

این ادوکلن علاوه بر دارا بودن عناصر خنک و ملایمی همچون انواع مرکبات، حاوی عصاره چندین گیاه معطر و چوب‌های گرانبهای معطر با رایحه‌های ملایم است که رایحه آن را تر و تازه و بسیار به‌یاد‌ماندنی می‌کند.

 

خرید ادکلون مردانه

.

.

  1. ادوکلن مردانه ورساچه من او فرش از برند ورساچه Versace Men Eau Fraiche

ادوکلن مردانه ورساچه من او فرش از برند ورساچه Versace Men Eau Fraiche که در سال 2006 به بازار آمد، رایحه‌ای دریایی و خنک دارد. این ادوکلن ترکیبی از عطرلیمو، ترنج، چوب بلسان بنفش  و گل رز است که در قلب خود رایحه سدر، ترخون، مریم‌گلی و فلفل را پنهان کرده‌است و بر پایه عطر عنبر، مشک، زعفران و چوب‌های معطر ترکیب شده‌است.

EAUFRAICHE ادوکلن مردانه خنک تابستان

رایحه بی‌نظیر و خوش این ادوکلن به واسطه وجود عصاره لیمو و ترنج علاوه بر خنکی، ترش، تازه و انرژی‌بخش هم هست..

 

  1. ادوکلن مردانه چمپیون از برند داویدوف Davidoff Champion

ادوکلن مردانه چمپیون از برند داویدوف Davidoff Champion که در سال 2010 به بازار آمد، رایحه‌ای شاداب و تازه دارد. این ادوکلن ترکیبی از عطر ترنج و لیمو است که در قلب خود رایحه گیاه مریم‌گلی و صمغ زرد را پنهان کرده‌است و بر پایه گلسنگ و سدر ترکیب شده‌است. «چمپیون» به معنای قهرمان است و استفاده از این ادوکلن خنک و انرژی‌بخش، در همین روزها که زمان برگزاری مسابقات المپیک ریو هم هست و قهرمانان کشورمان در حال مبارزه و کسب مدال‌های طلا در رشته‌های ورزشی مختلف هستند، حس میهن‌پرستی شما را هم به جوش و خروش درخواهدآورد.

گلسنگ و سدر رایحه‌هایی گیاهی و گَس دارند که بوی این ادوکلن را مردانه و ورزشی کرده‌است.

CHAMPION ادوکلن مردانه خنک تابستان

امیدواریم این فهرست به شما کمک کند بهترین ادوکلن تابستانی را انتخاب کنید و سرها را به سمت خودتان بچرخانید. فروشگاه اینترنتی مدیسه هم اکنون کلکسیون بی‌نظیری از عطرها و ادوکلن‌های پرفروش و منتخب را در پیشنهاد تخفیف ویژه‌ای قرار داده است که برای دیدن این کلکسیون می‌توانید به بخش آرایشی بهداشتی فروشگاه مدیسه مراجعه کنید.

 

5 ادوکلن مردانه پیشنهادی برای پاییز

این روزها آقایان نه تنها که در رسیدگی به خود، خوش‌پوشی و استایل شیک از خانم ها کم نمی‌آورند، بلکه در بسیار از زمینه‌ها دست خانم‌ها را از پشت بسته‌اند. یکی از این زمینه‌ها انتخاب ادوکلن مناسب است که آقایان در سال‌های اخیر به آن اهمیت زیادی می‌دهند. قبلا هم گفتیم که در انتخاب ادوکلن مناسب حتما باید به فصل و دمای هوا توجه کرد تا هم رایحه دلپذیری به مشام هر فرد برسد و هم میزان پراکندگی و شدت بوی عطر مناسب دما و درجه رطوبت هوا باشد.

امروز تصمیم گرفته‌ایم 5 ادوکلن مردانه معروف مناسب برای فصل پاییز را به شما معرفی کنیم و برای این کار این ادوکلن ها را در دو دسته چوبی و شرقی که مناسب فصل پاییز هستند، به شما معرفی خواهیم کرد.

1- ادوکلن‌هایی با رایحه چوبی معطر

اجزای اصلی ادوکلن‌هایی با بوی گرم و مناسب فصل پاییز و زمستان از رایحه گرم و گیرای چوب صندل تا رایحه تند و تیز سدر همراه با رایحه‌های زیرین خزه و مشک هستند.

 

wood

2- ادوکلن مردانه Christian Dior Homme Intense

ادوکلن مردانه دیور اوم اینتنس از برند کریستین دیور Christian Dior Homme Intense که در سال 2007 به بازار آمد، رایحه‌ای قوی و جذاب دارد. این ادوکلن ترکیبی از عطر گل‌ها و چوب‌های معطر است که در قلب خود رایحه اسطوخدوس و زنبق را پنهان کرده‌است و بر پایه عطر وانیل، عنبر، سدر و خس‌خس ترکیب شده‌است.

ادوکلن مردانه دیور اوم اینتنس از برند کریستین دیور Christian Dior Homme Intenseاین رایحه چوبی معطر برای استفاده روزانه و مناسبت‌های خاص مناسب است و ماندگاری 5 تا 8 ساعته دارد. برای خرید ادوکلنHomme Intense وارد فروشگاه مدیسه شوید.

 

3- ادوکلن مردانه Lalique Encre Noire A L’Extreme

ادوکلن مردانه آنکر نوار اَ لکستریم از برند لالیک  Lalique Encre Noire A L’Extreme که در سال 2015 به بازار آمد، رایحه‌ای مردانه و قوی دارد. این عطر ترکیبی از عطر ترنج و درخت سرو است که در قلب خود رایحه عود و خس‌خس را پنهان کرده‌است و بر پایه عطر چوب صندل و نعناع هندی ترکیب شده‌است.

این ادوکلن که ورژن جدید آنکر نوار ساده از برند لالیک است، رایحه‌ای مردانه‌تر و قوی‌تر را به همراه دارد. این ادوکلن با تاکید بر رایحه‌های چوبی درخت سرو و خس‌خس، برای آقایان جسور و جوان طراحی شده که تمایل دارند با گذاشتن قدم اول در هر فضایی، نگاه‌ها را به سمت خودشان بکشانند.

Lalique Encre Noire A L’Extreme

این رایحه چوبی معطر برای استفاده روزانه و مناسبت‌های خاص مناسب است و ماندگاری 5 تا 8 ساعته دارد. برای خرید ادوکلن Lalique Encre Noire A L’Extreme وارد فروشگاه مدیسه شوید.

.

4- ادوکلن مردانه Bentley for Men

ادوکلن مردانه بنتلی فور من از برند بنتلی Bentley for Men که در سال 2013 به بازار آمد، رایحه‌ای ادویه‌ای دارد. این ادوکلن ترکیبی از عطر فلفل سیاه، ترنج و برگ‌بو است که در قلب خود رایحه مریم‌گلی، دارچین، رام و چوب‌های معطر را پنهان کرده‌است و بر پایه عطر چرم، سدر و نعناع هندی ترکیب شده‌است.

کمپانی تولید ماشین بنتلی پس از یک قرن تولید ماشین‌های لوکس و سریع با کیفیت بی‌نظیر، در سال 2013 اولین کالکشن‌های فشن خود را در فروشگاه معروف و با پرستیژ «هَرودز Harrods» در لندن به فروش گذاشت. ادوکلن‌های برند بنتلی مناسب برای آقایان جوان و پرانرژی است که کلاس متفاوتی را در سبک لباس پوشیدن، انتخاب اکسسوری و ماشین خود به نمایش می‌گذارند.

ادوکلن مردانه Bentley for Men

این رایحه چوبی معطر برای استفاده روزانه مناسب است و ماندگاری 5 تا 8 ساعته دارد. برای خرید ادوکلن Bentley for Men اینجا کلیک کنید.

 

خرید ادوکلن مردانه

.

  • ادوکلن‌هایی با رایحه شرقی

بیشتر رایحه‌های شرقی بر پایه عنبر ترکیب می‌شوند و با اضافه شدن زیر و بم‌های مشک، وانیل، رزین و چوب‌های گرانقیمت شمیم آسیای شرقی را در ذهن تداعی می‌کنند. از خوش‌بو ترین ترکیب‌ها در این گروه بویایی ادوکلن‌هایی با ترکیب انواع ادویه مرغوب و چوب هستند.

ادوکلن‌هایی با رایحه شرقی

4- ادوکلن مردانه DSquared He Wood Rocky Mountain Wood

ادوکلن مردانه هی وود راکی مانتین وود از برند دی اسکورد DSquared He Wood Rocky Monutain Wood که در سال 2009 به بازار آمد، رایحه‌ای ویژه طرفداران طبیعت و کوهنوردی است. این ادوکلن ترکیبی از عطر عنبر، عود و مشک است که در قلب خود رایحه بنفشه، زنبق کانادایی و فلفل سفید را پنهان کرده‌است و بر پایه خس‌خس و سدر ترکیب شده‌است.

ادوکلن مردانه DSquared He Wood Rocky Mountain Wood

این رایحه چوبی شرقی برای استفاده روزانه و مناسبت‌های خاص مناسب است و ماندگاری 5 تا 8 ساعته دارد. برای خرید ادوکلن He Wood Rocky Mountain Wood وارد فروشگاه مدیسه شوید.

.

5- ادوکلن مردانه Davidoff Hot Water

ادوکلن مردانه هات واتر از برند داویدوف Davidoff Hot Water که در سال 2009 به بازار آمد، رایحه‌ای آتشین و شرقی دارد. این ادوکلن ترکیبی از عطر نوشیدنی ابسنث، و ریحان قرمز است که در قلب خود رایحه فلفل فرنگی شیرین و نعناع هندی را پنهان کرده‌است و بر پایه عطر گیاه استیراکس و بنزوئین ترکیب شده‌است. کمپانی داویدوف که به نام دیویدوف هم معروف است، متخصص تولید عطرهایی است که برای دهه‌ها پرفروش می‌مانند. این عطر داغ و جذاب امضای آقایان جوان خوش‌پوش و خوش‌مشرب است.

ادوکلن مردانه Davidoff Hot Water

این رایحه ادویه‌ای شرقی برای استفاده روزانه مناسب است و ماندگاری 3 تا 6 ساعته دارد. برای خرید ادوکلن Davidoff Hot Water وارد فروشگاه مدیسه شوید.

مثل همیشه از شما دعوت می‌کنیم از مجموعه جدید عطرها و ادوکلن‌های برگزیده و جدید فروشگاه اینترنتی مدیسه که به همراه تضمین اصالت برای شما دست‌چین شده‌اند، دیدن کنید. برای خرید از این مجموعه بی‌نظیر وارد فروشگاه مدیسه شوید.

 

بهترین ادکلن های مردانه از نظر خانم‌ها

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

5 دیدگاه در “10 ادکلون مردانه فوق العاده مخصوص فصل های مختلف

  1. شهره جورجا گفت:

    سلام.خواستم بابت وبسایت خوبتون ازتون تشکر کنم و امیدوارم باعث ایجاد انگیزه براتون بشه

  2. گیلانی گفت:

    سلام.خواستم بابت وبسایت خوبتون ازتون تشکر کنم و امیدوارم باعث ایجاد انگیزه براتون بشه

  3. هادی گفت:

    سلام خواسم بابت وبسایت خوبتون ازتون تشکر کنم و امیدوارم باعث ایجاد انگیزه براتون بشه

  4. احسان گفت:

    فقط ورساچه

  5. قنبریان گفت:

    سلام.وبسایتتون خیلی خوب و مفیده.به کارتون ادامه بدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *