از این 5 فروشگاه پوشاک زنانه راضی بیرون خواهید آمد

اگر شما از آن دسته خانم‌های علاقه‌مند به فشن و خوش‌پوشی هستید، اما بودجه نامحدودی هم ندارید که با آزمون و خطا بین ده‌ها خرید بهترین‌ها را جدا کنید، حتما می‌دانید که پیدا کردن لباس و کفش مرغوب با قیمت مناسب چه حس خوبی دارد. ما تصمیم گرفته‌ایم کاری کنیم که شما دیگرمجبور نباشید درباره کیفیت لباس‌های برندهای مختلف حدس بزنید. چه بخواهید خرید پوشاک را به صورت اینترنتی انجام دهید و چه قصد خرید از طریق فروشگاه‌های فیزیکی را داشته باشید، با خواندن این مطلب خواهید توانست به راحتی و با سرعت خریدتان را انجام دهید.

  1. زارا Zara

 فروشگاه پوشاک زنانه zara

آیا می‌دانستید که دنیل پیت، مدیر بخش فشن برند لویی ویتان برند زارا را نوآور اما ویران‌کننده نامیده‌ است؟! جالب است بدانید همین نوآوری و خلاقیت برند زارا به همراه قیمت و کیفیت عالی اجناس آن مایه دردسر و ناراحتی برندهای گران‌قیمت و معروفی مثل Luis Vuitton شده‌ است. فکر کنید که وقتی برندی بیاید و لباس‌های فوق‌العاده شیک و به روز خود را با تم اسپانیایی طراحی کند، با بهترین کیفیت پارچه، برش و دوخت تولید کند و آن را با قیمتی معادل یک پنجم برندهای معروف دیگر بفروشد، چه اتفاقی برای برندهای سطح بالای پوشاک زنانه خواهد افتاد! زارا برای خانم‌ها، آقایان و کودکان لباس تولید می‌کند و واقعا هم کارش حرف ندارد! چه به دنبال لباس‌های روزمره باشید و چه دلتان بخواهد برای محل کار یا مهمانی لباس بخرید، برند زارا برای شما انتخاب‌های مناسبی خواهد داشت.  کیفیت خوب، دیزاین بی‌نظیر و قیمت عالی عواملی هستند که برند زارا را به یکی از مناسب‌ترین گزینه‌های خرید تبدیل کرده‌است.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

  1. تاپ شاپ TopShop

  فروشگاه پوشاک زنانه topshop3wd9

یکی از برندهایی که اکثر ما وقتی به سفر خارجی می رویم به دنبالش می گردیم، تاپ شاپ است. این برند انگلیسی در جهان معروف است و برند مورد علاقه خیلی از خوش‌سلیقه‌ترین خانم‌های جوان است. تاپ شاپ تولیدکننده و عرضه‌کننده پوشاک شیک، کیف، کفش، لوازم آرایش و اکسسوری است. طراحی‌های تاپ شاپ واقعا در نوع خود بی‌همتا است. وقتی وارد یکی از شعبه‌های تاپ شاپ می‌شوید، چشم‌هایتان به رنگ‌ها خیره می‌ماند. البته از آن هم جالب‌تر وقتی است که به برچسب قیمت لباس نگاه می‌کنید و قیمت باورنکردنی و مناسب لباس‌ها را می‌بینید. خانم‌های شیک‌پوشی که نمی‌توانند به یکی از 440 شعبه تاپ شاپ در جهان مراجعه کنند، به راحتی می‌توانند از فروشگاه‌های اینترنتیِ خرید پوشاک محصولات برند Topshop را خریداری کنند.

  1. اچ اند ام H & M

 فروشگاه پوشاک زنانه HM

از معروف‌ترین برندهایی که تقریبا به تازگی وارد ایران شده‌اند، برند اچ اند ام است. این برند بسیار مرغوب سوئدی در جهان غوغا کرده است. متخصصان مد در دنیا با دیدن محبوبیت شدید و فراگیر اچ اند ام تا مدتها شوکه مانده بودند. رمز موفقیت این برند در دسترس‌بودن فروشگاه‌های فیزیکی و آنلاین و همچنین کیفیت و قیمت مناسب هر لباس است. لباس‌های زیبای این برند بسیار کاربردی، ساده و سبک هستند و برای خانم‌ها، آقایان و کودکان طراحی شده‌اند. دلیل موفقیت اچ اند ام به همین سادگی است. شما می‌توانید با یک بودجه معقول وارد این فروشگاه شوید و برای همه افراد خانواده‌تان یک خرید مفصل کنید و خیلی زود از فروشگاه خارج شوید و به کارهای دیگرتان برسید. چه از این بهتر؟!

 

خرید لباس زنانه

 

  1. منگو Mango

 فروشگاه پوشاک زنانه mango

خانم‌هایی که به دنبال یک فروشگاه شیک، خلوت و زیبا هستند که لباس‌هایی باکیفیت و طراحی بی‌نظیر را با قیمتی مناسب و گزینه‌هایی بی‌شمار در رنگ و مدل و جنس ارائه کند، بهتر است از نمایندگی‌های منگو خرید کنند. منگو شوخی ندارد! منگو که در ایران با نام مانگو هم شناخته می‌شود، با بیش از 2000 شعبه در سرتاسر جهان یکی از پرفروش‌ترین برند‌های لباس زنانه در جهان است. این برند اسپانیایی همیشه هدفش این بوده که دقیقا «هنگام نیاز مشتری» بهترین گزینه را به او معرفی‌کند. خیلی از ما در سفرهای خارجی تا فروشگاه منگو را می‌بینیم، به سرعت احساس راحتی می‌کنیم. حق هم داریم. وقتی فروشگاهی همیشه چیزی برای خریدن دارد، چرا که نه؟! بیش از 600 دیزاینر در دفاتر مرکزی برند منگو در اسپانیا هر روز مشغول طراحی لباس‌های جدید هستند. خلاقیت و زیبایی از ارکان اصلی لباس‌های برند منگو است و خانم‌ها هم همیشه به دنبال مدل‌های جدید، زیبا و کاربردی هستند. خوشبختانه برای وقت‌هایی که به فروشگاه‌های فیزیکی منگو دسترسی نداریم، فروشگاه اینترنتی مدیسه کلکسیون بی‌نظیری از پوشاک برند منگو را در اختیارمان گذاشته‌است.

  1. تامی هیلفیگر Tommy Hilfiger

 فروشگاه پوشاک زنانه tommy-hilfiger-spring-clothing

برند تامی هیلفیگر که در ایران به نام «تامی» مشهور است، برندی امریکایی با شهرتی جهانی در زمینه لباس‌های سبک کژوال برای خانم‌ها و اقایان است. اگر به دنبال طراحی شیک و خاص برای لباس‌هایتان می‌گردید که همزمان دقیقا جوانانه و متناسب با تیپ دانشجویی‌تان باشد، بهتر است از این برند خرید کنید. برند تامی پُلی است که لباس‌هایی با طراحی و کیفیت مشابه گران‌ترین برندهای پوشاک دنیا را به قیمت مناسب و قابل پرداخت متصل می‌کند. در فروشگاه‌های خنک، روشن و دلباز تامی از کت و شلوار خواهید یافت تا پیراهن زنانه، شلوار جین، تاپ‌های کژوال و حتی کفش و صندل. اکثر لباس‌ها و اکسسوری‌های طراحی شده توسط تامی تم رنگی سرمه‌ای، قرمز و سفید تامی را دارند تا لباس‌شما را از لباس‌های مشابه متمایز کنند. چه اینترنتی خرید کنید و چه در فروشگاه‌های فیزیکی، وقتی از تامی خرید می‌کنید، با کیسه‌های پر از لباس‌های شیک با قیمت‌ نسبتا مناسب به منزل برخواهید گشت.

 

۱۰ برند برتر لباس زنانه در دنیا

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *