استایل و لباس

⁣پیش از این درباره داستان مجموعه تغییر فصل تابستان به پاییز برند سوئیسی تالی وایل Tally Weijl گفتیم که آن را به اختصار گرانج داینو Grunge Dino می‌نامند. موزیک گرانج یکی از زیرمجموعه های آلترناتیو راک است که در اواسط دهه 1980 میلادی در امریکا شکل‌گرفت. اشاره این برند به موزیک کرانج باعث شده تحلیلگران مد رویکرد طراحی این مجموعه را «کپسول زمان» یا بازگشت به گذشته بدانند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

Grunge2

مجموعه تغییرفصل Tally Weijl همه ترندهای ابتدای فصل پاییز را به همراه دارد: شومیزهای چهارخانه، طرح‌های گل‌دار، کت‌های کوتاه چرم و تی‌شرت‌های پیام‌دار. این مجموعه روحیه‌ای جنگجویانه و در عین حال زنانه دارد و حکایت از دختر جوانی دارد که از جسارت به‌خرج دادن نمی‌ترسد.

 

خرید اینترنتی لباس زنانه

 

داستان مجموعه تغییر فصل تابستان به پاییز برند سوئیسی تالی وایل Tally Weijl را به اختصار گرانج داینو Grunge Dino می‌نامند. این مجموعه الهام گرفته از سبک موسیقی گرانج (از زیرمجموعه‌های آلترناتیو راک) به همراه المان‌های تصویری دایناسور است. مجموعه گرانچ داینو داستان استایل خیابانی کژوال حاصل از ترکیب پارچه مخمل و جین است. این استایل را در ذهنتان با تصویرسازی دایناسور و طرح ارتشی ترکیب کنید تا حس و حال جذاب و منحصر به فرد مجموعه تغییر فصل 2017 Tally Weijl را به‌خوبی دریابید.

 

Grunge1

گستره رنگ‌های این مجموعه از ترکیب تنازهای مختلف رنگ سبز تا رنگ قرمز شرابی با ریزه‌کاری‌هایی به رنگ زرد جوجه‌ای تشکیل شده‌است تا مجموعه‌ای بسیار ترندی و بِروز ایجاد‌کند.

 

راهنمای مدل لباس مناسب تیپ‌های مختلف بدنی

 

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *