اسباب بازی

کودکان از طریق بازی یاد می‌گیرند. برای آموزش مفاهیمی مثل مسئولیت‌پذیری و اعتماد به نفس به کودکان نمی‌توانید به ارتباط کلامی و یا کتاب‌ها اکتفا کنید. این مفاهیم از طریق عملی و با کمک بازی‌ها خیلی بهتر برای کودکان درونی‌سازی می‌شوند. در این مطلب با اسباب‌بازی کودکان و بازی‌های هیجان‌انگیز و مناسب برای آموزش و تربیت کودکان آشنا می‌شویم.

 

افزایش تمرکز و صبر

بیشتر فرزندان در سال‌های اولیه تحصیل با مشکل تمرکز و صبر روبه‌رو هستند. بهتر است برای یادگیری بهتر آن‌ها و در نتیجه عملکرد بهترشان در مدرسه، از اسباب بازی های مناسب برای آموزش آن‌ها استفاده کنید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

بازی فکری جنگا مدل وود تویز

بازی فکری جنگا مدل وود تویز

بازی فکری جنگا یکی از بازی‌هایی است که به طور همزمان تمرکز و صبر فرزندان شما را به چالش می‌کشد. از دیگر جذابیت‌های این بازی امکان انجام آن با چند شرکت کننده است که بر هیجان و جذابیت آن می‌افزاید.

یکی دیگر از بازی‌های مفید در این حوزه، بازیک روبیک است. این بازی هرچند تنها توسط یک شرکت کننده انجام می‌شود اما می‌تواند برای کودکان جذاب و هیجان‌انگیز باشد.

روبیک مدل 2x2 چندرنگ عود

روبیک مدل 2×2 چندرنگ عود

 

پرورش خلاقیت

دیدن تلویزیون و بازی‌های کامپیوتری در پرورش خلاقیت کودکان اثر مخربی دارد. بهتر است کودکان خود را تشویق کنید تا زمان بیشتری با به انجام بازی‌هایی که به پرورش خلاقیت آن‌ها کمک می‌کنند بگذرانند. لگو از بازی‌هایی است که به کودکان شما کمک می‌کند تا دنیای تخیلی خود را راحت‌تر بسازند.

لگو سری Duplo مدل My Town 30324

لگو سری Duplo مدل My Town 30324

 

افزایش تحرک و مهارت‌ کارگروهی

در دوران قرنطینه که کودکان بیش از هر زمان دیگری از تحرک و انجام بازی‌های فیزیکی محروم هستند؛ در این دوران بیشتر با میل فرزندان خود کنار بیایید و زحمت فراهم کردم فضایی برای تحرک آن‌ها فراهم کنید. با خرید اسباب بازی و بازی‌هایی که به تحرک نیاز دارند از سلامت فرزند خود حفاظت کنید.

اسباب بازی چسبونک سبز صورتی مدل King

اسباب بازی چسبونک سبز صورتی مدل King

اسکوتر قرمز مدل مکویین بست بیبی

اسکوتر قرمز مدل مکویین بست بیبی

 

مهارت درک موسیقی

داشتن درک درستی از موسیقی به فرزندان شما کمک می‌کند تا در یادگیری علوم دیگر نیز بهتر عمل کنند؛ حتی علومی مانند ریاضی و فیزیک. می‌توانید با تهیه اسباب بازی مناسب برای آن‌ها مقدمه‌ای برای درک موسیقی فراهم کنید.

بازی آموزشی بلز طرح گیتار مدل B-127

بازی آموزشی بلز طرح گیتار مدل B-127

 

انواع عروسک و اسباب بازی دخترانه و پسرانه

 

مطالب مرتبط

تاریخچه اسباب بازی ها

11 غول بزرگ اسباب‌ بازی‌ سازی دنیا را بشناسید: دنیای اسباب بازی خارجی

اسباب بازی نوزاد و کودک خوب

دنیای جذاب ماشین‌های کنترلی

قدیمی‌ترین بازی‌ فکری کدام بازی‌ بود؟

عروسک باربی و داستان تغییر آن

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *