استایل‌های آنجلینا جولی

هرچند انتخاب چند استایل از بین چند صد استایلی که آنجلینا جولی در سال‌های اخیر با آن دیده شده است تا حد زیادی وابسته به سلیقه است اما سلیقه متخصصان همواره متأثر از علم  آن‌هاست. برای چند لحظه  به سلیقه متخصصان مجله Elle اعتماد می‌کنیم و برخی از استایل‌های آنجلینا جولی را با هم مرور می‌کنیم. مجله Elle از مشهورترین مجله‌های مد و فشن است که در سال 1985 در بریتانیا راه‌اندازی شد و همچنان  به کار خود ادامه می‌دهد. سایت مجله Elle در حال حاضر بیش از 3 میلیون کاربر فعال دارد!

استایل‌های آنجلینا جولی 1

آنجلینا جولی در مراسم Golden Globe سال 2011 این پیراهن بلند مجلسی سبز را پوشید که با کریستال پوشیده شده بود. این  لباس را Versace برای او طراحی کرده است.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

استایل‌های آنجلینا جولی 2

آنجلینا جولی در مراسم مبارزه با خشونت جنسی که در سال 2014 در لندن برگزار شد استایلی تمام سفید داشت. او کتی سفید همراه با پیراهن بلند پوشیده بود و کفشی پاشنه‌بلند به پا داشت. این استایل را Michael Kors برایش طراحی کرده بود.

استایل‌های آنجلینا جولی 3

آنجلینا جولی در اولین اکران فیلم «Unbroken» در سال 2014 در لندن این لباس سفید با رویه خاص را به تن داشت که از طراحی‌های Ralph & Russo است.

استایل‌های آنجلینا جولی 4

آنطور که پیداست سفید رنگ مورد علاقه آنجلینا جولی است. او در اکران فیلم «First They Killed My Father» در جشنواره فیلم Telluride در کلورادو نیز استایلی تمام سفید داشت؛ تونیک، دامن و کاپشنی سفید با کفش پاشنه‌بلند.

استایل‌های آنجلینا جولی 5

آنجلینا جولی در مراسم  Hollywood Film Awards در سال 2017 با این استایل طوسی ظاهر شد. این پیراهن بلند طراحی  Jenny Packham و گردنبندی که در گردن او می‌بینید طرحی از  Tiffany &Co است.

استایل بهترین بازیگران زن معروف

استایل‌های آنجلینا جولی 6

آنجلینا جولی در مراسمی که به مناسبت دویستمین سالگرد بزرگداشت Saint Michael و Saint George در بریتانیابرگزار شد به عنوان بانوی شایسته ملکه برگزیده شد و هنگام گرفتن هدایایش این لباس طوسی بلند همراه دستکش و کلاه رسمی را به تن داشت که  Ralph & Russo برایش طراحی کرده بود.

استایل‌های آنجلینا جولی 7

آنجلینا جولی در سال 2014  در مراسم عکس‌برداری فیلم «Maleficent» در لندن این لباس مشکی با آستین‌های طرح‌دار را به تن داشت؛ این استایل تمام مشکی طرحی از  Alexander McQueen بود.

استایل‌های آنجلینا جولی 8

 

خرید لباس مجلسی زنانه

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *