عکس به یاد ماندنی‌ترین استایل‌های روی استیج

برای آنکه به عنوان یک خواننده در ذهن مخاطب‌هایتان ماندگار شوید تنها صدای خوب و متن‌های تأثیرکذار کافی نیست؛ استایل شما و آنچه هنگام اجراهایتان روی استیج می‌پوشید هم باید در راستای سبک و معرف شخصیت هنری‌تان باشد. خواننده‌ها و سوپراستارهای بزرگ دنیای موسیقی به خوبی با این مهم آشنا بودند و علاوه بر صدا و موسیقی‌هایشان، استایل‌های خاطره‌انگیز و تأثیرگذاری روی استیج و در حال اجرا ارائه می‌دانند. در این مطلب چند مورد از به یاد ماندنی‌ترین استایل‌های سوپراستارهای موسیقی را روی استیج مرور می‌کنیم.

استایل ماندگار روی استیج

The Beatles

بیتلز نه‌تنها نوعی از موسیقی عمیق و پرمفهوم را در ذهن مخاطبانش به یادگار گذاشت، به تنهایی استایل جوان‌های دهه 1960 میلادی را هم تعیین می‌کرد و به جوانان برای انتخاب نوع لباس‌هایشان جهت می‌داد. لباس‌هایی که آن‌ها روی استیج می‌پوشیدند هنوز هم انتخاب نسل جوان در دنیای مد است و این معنی واقعی تأثیرگذاری است.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

استایل بیتل ها

Elvis Presley

مگر می‌شود استایل‌های روی استیج این ستاره راک اند رول را فراموش کرد؟ الویس پریسلی ستاره راک دنیا با رقص‌ها و موسیقی‌های منحصر به فردش در خاطر همه ما جا خوش کرده است و به جرأت می‌توان گفت اولین چیزی که با شنیدن اسمش به یاد می‌آوریم استایل‌های عجیبی است که با آن روی استیج می‌درخشید. سرهمی‌های سفید و ترکیب آن با رنگ طلایی و نقره‌ای از مشخصه‌های اصلی لباس‌های او است.

استایل الویس پریسلی

Freddie Mercury

تصویری که می‌بینید از مشهورترین لباس‌هایی است که فردی مرکوری روی استیج پوشیده است. کت چرمی زردی که روی آن سگک‌های کمربند متعدد دیده می‌شود و شلوار خط‌داری با تم رنگی همان کت چرمی. شما باید فردی مرکوری باشید تا جرأت انتخاب کردن چنین لباس‌هایی را داشته و از خوش‌استایل به نظر رسیدن با آن مطمئن باشید.

قوانین طلایی لباس پوشیدن مردان برای جذب خانم ها

عکس استایل فردی مرکوری

Michael Jackson

مگر می‌شود مایکل جکسون را در این لیست فراموش کرد؟! اسطوره دنیای پاپ با استایل‌هایی که روی استیج با آن دیده می‌شد دنیایی منحصر به فرد و شگفت‌انگیز در ذهن بینندگان می‌ساخت؛ دنیایی که تنها کلمه‌های مفهوم، کلمه‌هایی بود که از دهان مایکل جکسون خارج می‌شد و به جز آن عبارت معنادار دیگری شنیده نمی‌شد. همانطور که در این تصویر پیدا است مشکی و طلایی تم اصلی بیشتر استایل‌های او روی استیج بوده است.

مایکل جکسون

Red Hot Chili Peppers

این لباس هم از به یاد ماندنی‌ترین استایل‌هایی است که تا کنون روی استیج دیده شده. این لامپ‌های بزرگ و دست و پا گیر اجرا کردن را برای گروه به شدت سخت و طاقت‌فرسا کرده بود اما ایده پشت آن با توجه به مسیر فکری که گروه دنبال می‌کرد به استفاده از این لباس و عملی کردن ایده این نوع طراحی لباس روی استیج می‌ارزید. این را می‌توانید از مصاحبه‌ها و نقدها و نظرهای بسیاری که درباره این اجرا از گروه رد هات چیلی پپرز موجود است تشخیص دهید.

عکس استایل Red Hot Chili Peppers

 

فروشگاه لباس مدیسه

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *