جذاب‌ترین استایل‌های جشنواره کن ۲۰۱۹

جشنواره کن 2019 آغاز شده و یکی از شیک‌ترین و جذاب‌ترین رد کارپت‌های دنیای سینما درجریان است. سلبریتی‌هایی که به‌سمت ریویرا در فرانسه روانه شده‌اند، بهترین استایل‌های سالانه‌شان را برای جشنواره کن رو کرده‌اند.

از ال فنینگ 21 ساله که امسال در هیئت داوران کن حضور دارد، تا گلشیفته آوانگارد که هر سال همه را شگفت‌زده می‌کند روی فرش قرمز افتتاحیه جشنواره قدم گذاشتند و چشم‌ها را خیره کردند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

 

جذاب‌ترین استایل‌های جشنواره کن ۲۰۱۹ - 1

گلشیفته فراهانی که معمولا با استایل‌های بسیار جذابی روی فرش قرمز جشنواره کن ظاهر می‌شود، امسال با پیراهنی از مجموعه هوت کوتور بهار و تابستان 2019 برند Givenchy ظاهر شد و گردنبند و انگشتری از لاین مگنیتود برند Catrier را برای تکمیل این استایل برگزید.

 

جذاب‌ترین استایل‌های جشنواره کن ۲۰۱۹ - 2

 

سلینا گومز برای حضور روی رد کارپت این جشنواره لباس دوتکه جذابی از Louis Vuitton پوشید که قسمت بالاتنه آن از جنس چرم و ساتن دوخته شده بود. جواهرات سلینا از برند Bvlgari  و صندل‌های نقره‌ای او از برند Jimmy Choo انتخاب شده بود.

 

جذاب‌ترین استایل‌های جشنواره کن ۲۰۱۹ - 3

 

جولین مور جذاب و موقرمز برای افتتاحیه جشنواره کن در لباس سبز زمردی از برند Dior ظاهر شد که در ترکیب با پوست بسیار سفید و موهای قرمزش جذابیتی بی‌نظیر برای او ایجاد کرده‌بود.  این بازیگر 59 ساله گردنبند و گوشواره Chopard را برای تکمیل این استایل انتخاب کرده‌بود.

برترین استایل جشنواره های سینمایی جهانی

جذاب‌ترین استایل‌های جشنواره کن ۲۰۱۹ - 4

ال فنینگ 21 ساله که معمولا پیراهن‌های ظریف با رنگ‌های پاستلی و روشن را برای مناسبت‌های مختلف انتخاب می‌کند، برای این جشنواره پیراهن شنل‌داری از برند Gucci را انتخاب کرده‌بود که جلوه موقر و سنگین آن برای عضویت در هیئت داوران مناسب به‌نظر می‌رسید. گوشواره‌های اشکی Chopard استایل ال را تکمیل کرده بود.

 

جذاب‌ترین استایل‌های جشنواره کن ۲۰۱۹ - 5

ایزابل گولار سوپر مدل برزیلی و فرشته سابق ویکتوریا سیکرت برای این جشنواره لباسی ارغوانی رنگ از برند Etro را انتخاب کرده بود که با برش‌هایی بجا در پهلوها و جنس براق اکلیلی چشم‌ها را خیره کرده بود. جواهرات Chopard جذابیت این استایل را بیشتر کرده بود.

 

جذاب‌ترین استایل‌های جشنواره کن ۲۰۱۹ - 6

الساندار امبروزیو سوپرمدل 38 ساله برزیلی و فرشته سابق ویکتوریا سیکرت پیراهن نامتقارن سفیدی از برند Ralph & Russo به‌تن داشت که با پرهای سفیدی در قسمت بالای چاک لباس تزیین شده بود. صندل‌های جذاب الساندرا از برند René Caovilla مرکز توجه دوربین‌های کن بود.

استایل کدام سلبریتی را می‌پسندید؟ خوش‌لباس‌ترین و بد لباس‌ترین از نظر شما کدام هستند؟

 

قیمت بهترین لباس های شیک زنانه

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *