انیمیشن soul

انیمیشن “Soul” می‌تواند پس از «کارخانه هیولا»، “Up” و “Inside Out” چهارمین اثر ماندگار از پیت داکتر باشد. این انیمیشن‌ساز آمرکایی تا کنون نامزد هشت جایزه اسکار شده است! انیمیشن Soul هم مانند ساخته پیشین پیت داکتر، Inside Out ماهیتی فلسفی و روانشناختی دارد. Soul داستان یک معلم موسیقی به نام جو گاردنر است که در میانسالی همچنان به دنبال رویای موزیسین شدن و اجرا روی صحنه است. در این مطلب برخی از استایل‌هایی که انیماتورها برای شخصیت‌های این انیمیشن در نظر گرفته‌اند مرور می‌کنیم؛ سعی کردیم در این مطلب از بیان خط داستانی انیمیشن خودداری کنیم تا این چند خط برای خوانندگانی که قصد دیدن این انیمیشن را دارند خطر اسپویل شدن نداشته باشد.

انیمیشن soul جو گاردنر - 1

 

معلم موسیقی

جو گاردنر در نقش یک معلم موسیقی متوسط از قشر متوسط جامعه در استایلی آشنا ظاهر می‌شود. بافت، شلوار کتان و کیف دستی. استایلی که تقریبا همه معلم‌های مدرسه‌مان را در آن دیده‌ایم.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

انیمیشن soul جو گاردنر - 2

 

لباس رسمی

جو گاردنر به عنوان معلمی از سطح متوسط تنها یک دست کت و شلوار دارد که برای مجالس رسمی از آن استفاده می‌کند. این کت و شلوار قهوه‌ای است که با پیراهن سفید و کراوات راه‌راه ترکیب می‌شود.

انیمیشن soul جو گاردنر - 3

 

موزیسین

جو گاردنر روی صحنه اما کت و شلواری مخصوص اجرا دارد. او برای اجرا یک دست کت و شلوار سرمه‌ای دارد که با پیراهن و کراوات مشکی می‌پوشد.

انیمیشن soul جو گاردنر - 4

 

مادر

مادر جو گاردنر یک زن سالخورده است که همچنان مجبور است برای امرار معاش کار کند. او صاحب یک خیاطی است و معتقد است با موسیقی و هنر نمی‌توان خرج زندگی را درآورد و از پسر خود ناراضی است. او را در بیشتر سکانس‌های انیمیشن با یک تونیک بافت قرمز و فریم عینک کرم می‌بینیم.

انیمیشن soul - مادر

در کنار کودکانمان کارتون سینمایی ببینیم

پدر

پدر جو گاردنر که خود به سبک و موسیقی جز علاقه‌مند بوده است در واقع کسی است که ریشه عشق به موسیقی را در وجود پسرش دوانده و جو هربار که به موسیقی فکر می‌کند پدرش را در یک تی‌شرت سبز با یقه سفید به یاد می‌آورد.

انیمیشن soul - پدر

 

اسطوره

دوروتا ویلیامز اسطوره موسیقی جز جو گاردنر است و همانطور که انتظار می‌رود مانند ستاره‌های جز با یک لباس یک‌سره براق و در تنالیته رنگی مشکی و زرشکی روی صحنه و در حال نواختن دیده می‌شود.

انیمیشن soul - اسطوره

 

جذاب ترین لباس های مردانه روز

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

2 دیدگاه در “استایل‌ شخصیت‌های انیمیشن Soul

  1. پوریا گفت:

    عالیه این انیمیشن

  2. گیلگمش گفت:

    چه جالب بود این مطلب
    این انیمیشن رو خیلی دوست داشتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *