شهاب حسینی

شهاب حسینی در عمر 19 ساله‌اش در سینما تقریبا همه نوع نقشی را بازی کرده است. او در نقش‌های کاملا منفی، خاکستری و کاملا مثبت به گونه‌ای بازی کرده است که تقریبا هیچگاه بی‌رحمانه زیر تیغ بُرنده منتقدین نرفته است. جدای از بازی خوب یک بازیگر، طراح لباس نقش بسیار مهمی در کامل شدن شخصیت‌پردازی یک نقش دارد. در این مطلب چند نوع استایلی که طراحان لباس برای نقش‌های متنوع شهاب حسینی در نظر گرفته‌اند، مختصرا بررسی می‌کنیم.

جایزه شهاب حسینی

 

رخساره، 1380

شهاب حسینی در این فیلم نقش پسر استاد دانشگاهی را دارد که دختری پرستاری او را به عهده می‌گیرد و پسر به عشق دختر نسبت پدرش حسادت می‌کند. طراحان لباس این فیلم، نادر افشاری، علی ناظمی و ملیکا بازاریان برای استایل کژوال، تی‌شرت مشکی همراه با سویشرت زرد و نارنجی را در نظر گرفته‌اند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

rokhsare

 

رستگاری در هشت و بیست دقیقه، 1383

در این فیلم شهاب حسینی در نقش فواد، جوانی تندرو که بی‌بند و باری زنی تازه‌وارد در محل زندگی خود را برنمی‌تابد ظاهر می‌شود. مجید نیامراد، طراح لباس این فیلم برای این نقش استایل ترکیبی تی‌شرت مشکی با پیراهن طوسی و فریم عینک قهوه‌ای را در نظر گرفته است.

rastgari

 

محیا، 1386

شهاب حسینی در نقش دانشجو پزشکی که از خون هراس دارد عاشق دختری می‌شود که شرط ازدواجش کار کردن در غسال‌خانه است؛ شهرام قدیری‌فرد طراح صحنه و لباس این فیلم در اکثر صحنه‌ها رنگ خنثی سفید را برای نقش جاوید در نظر گرفته که با کاپشن یا سویشرت با رنگ‌های گرم و سرد در سکانس‌های مختلف کامل می‌شود.

mahya

 

خانه پدری، 1389

فیلم خانه پدری در چند اپیزود اتفاقات و مشکلات زنان از اواخر دوران قاجار تا اواخر دهه 70 را به تصویر می‌کشد. شهاب حسینی در نقش ناصر در سکانس‌هایی که مربوط به دهه شصت و هفتاد می‌شود حضور دارد و با نظر اصغر نژادایمانی پیراهنی بنفش با کت و شلوار خاکستری به تن دارد.

khane-pedari

 

هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند، 1392

شهاب حسینی در این فیلم در نقش یک بازپرس ظاهر می‌شود که ماجرای قتلی مربوط به آزار جنسی را پیگیری می‌کند. سارا خالدی‌زاده طراح لباس منتخب پوران درخشنده برای این نقش خشن، استایل کت و شلوار رسمی تیره با پیراهن تیره و ته‌ریش را در نظر گرفته است.

his

خوش‌تیپ ترین بازیگران مرد ایرانی چه کسانی هستند؟

فروشنده، 1394

شهاب حسینی در نقش معلمی که در تئاتر هم فعالیت دارد و به همسرش تجاوز شده است در بیشتر سکانس‌های این فیلم ظاهری آشفته دارد. کیوان مقدم برای صحنه‌های پیش از تجاوز بیشتر از رنگ سبز و قرمز در استایل عماد استفاده می‌کند و پس از حادثه رنگ‌ لباس‌های او تیره می‌شود.

foroshande

 

مست عشق، 1398

این فیلم، پروژه در حال فیلم‌برداری شهاب حسینی است و خبرها حاکی از آن است که او نقش شمس تبریزی را ایفا خواهد کرد. هنوز تصویر رسمی از استایل شهاب حسینی در این فیلم منتشر نشده اما به نظر شما طراح لباس این فیلم چه استایلی را برای شمس در نظر خواهد گرفت؟

maste-eshgh

 

خرید لباس و لوازم مردانه

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

2 دیدگاه در “استایل‌های شهاب حسینی در نقش‌های مختلف

  1. پرویز اسدی گفت:

    خوشتیپه

  2. اهوازم گفت:

    خوشتیپه بنظرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *