استایل محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار اولین بار در 22 سالگی در فیلم پرفروش و ماندگار «سام و نرگس» به کارگردانی ایرج قادری ایفای نقش کرد و وارد سینمای ایران شد. او درواقع کشف ایرج قادری فقید است. پیش از این گلزار در 21 سالگی با وجود مخالفت خانواده‌اش یکی از نوازندگان گروه آریان بود و ورزش والیبال را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کرد. محمدرضا گلزار خواسته یا ناخواسته تبدیل به نماد جوان عاشق‌پیشه و ثروتمند در سینمای ایران شده است. البته او در نقش‌های متنوعی بازی کرده است و همواره جوانی از قشر غنی جامعه نبوده است اما شاید آن نقش‌ها به یاد ماندنی‌تر بوده‌اند و در ذهن ما بیشتر جای گرفته‌اند. با هم استایل‌هایی که طراحان لباس در این 20 سال برای نقش‌های او در نظر گرفته‌اند را مرور می‌کنیم.

استایل محمدرضا گلزار - سام و نرگس

 

سام و نرگس، 1379

سام و نرگس اولین تجربه حضور گلزار در پرده سینما بود. او نقش جوان عاشقی را بازی می‌کرد که به اشتباه متهم به قتل برادر دختر مورد علاقه‌اش شده بود. شیوا رشیدیان برای سام، جوانی که گرفتار عشقی ممنوعه می‌شود در بیشتر سکانس‌ها از ترکیب پیراهن و تی‌شرت و رنگ‌های در تنالیته آبی و سفید استفاده کرده است.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

سام و نرگس

​پیراهن مردانه آبی تیره ادموند

​پیراهن مردانه آبی تیره ادموند

 

شام آخر، 1380

محمدرضا گلزار در این فیلم هم درگیر عشقی ممنوعه می‌شود اما این بار از نوع استاد و شاگرد. مانی دانشجویی است که عاشق استاد خود می‌شود و با او ازدواج می‌کند. علی عابدینی هم برای نقش مانی استایل جوان‌پسند آن سال‌ها یعنی ترکیب پیراهن و تی‌شرت را برگزیده است.

شام آخر

​پیراهن مردانه قهوه ای ادموند

​پیراهن مردانه قهوه ای ادموند

 

کُما، 1382

محمدرضا گلزار در این فیلم نقش جوانی ثروتمند را بازی می‌کند که قصد مهاجرت از ایران را دارد اما پیش از رفتن در یک تصادف که منجر به مرگ پدر جوانی از قشر ضعیف جامعه می‌شود درگیر ماجراهایی می‌شود. حسین مجد در بیشتر صحنه‌ها برای جوانی خوش‌تیپ از قشر مرفه از پیراهن‌های متنوع در استایل کژوال استفاده کرده است.

کما

پیراهن مردانه نخی نسکافه ‌ای والیانت

پیراهن مردانه نخی نسکافه ‌ای والیانت

 

آتش‌بس، 1385

گلزار در این فیلم نقش مهندس جوانی را بازی می‌کند که علی‌رغم عشقی که نسبت به همسرش دارد در روابط عاطفی درگیر مشکلات می‌شود و برای رفع این مشکلات به روانپزشک مراجعه می‌کند. محمد نیک‌بین برای نقش یوسف استایل‌های جوان‌پسند کژوال با شلوار جین و کت تک در نظر گرفته است.

آتش‌بس

​پیراهن مردانه سفید ناوالس

​پیراهن مردانه سفید ناوالس

 

خوش‌تیپ ترین بازیگران مرد ایرانی چه کسانی هستند؟

مجنون لیلی، 1386

باز هم گلزار و ماجرای عاشقانه‌ای دیگر! این‌بار محمد رضا گلزار عکاسی است که عاشق دندانپزشک خود می‌شود و باز هم تصادف می‌کند و درگیر ماجرای پیچیده دیگری می‌شود. بسام موسوی برای فرهاد در سکانس‌های ابراز علاقه به روش‌های مختلف از رنگ‌های روشن متنوع و پس از به ثمر رسیدن عشقش از رنگ سفید استفاده کرده است.

مجنون لیلی

​تی شرت مردانه آستین بلند یقه گرد نخی شیری چوبار

​تی شرت مردانه آستین بلند یقه گرد نخی شیری چوبار

 

سلام بمبئی، 1395

بله گلزار هنوز هم عاشق است اما مرفه نیست! این بار او در هند در حال تحصیل عاشق هم‌کلاسی خود در دانشکده پزشکی می‌شود که با او اختلاف طبقاتی زیادی دارد و خانواده دختر با ازدواجشان مخالفند. مجید میرفخرایی هم برای علی استایل‌های کژوال با ترکیب تی‌شرت و پیراهن‌های رنگ روشن در نظر گرفته است.

سلام بمبئی

تی شرت مردانه یقه گرد نخی سفید JPA

تی شرت مردانه یقه گرد نخی سفید JPA

 

رحمان 1400، 1398

این‌بار گلزار چندان عاشق نیست اما همچنان مرفه است. او در نقش آقازاده‌ای ظاهر می‌شود که بسیار مغرور و سرکش است اما پس از فرار از حادثه‌ای مرگ‌آور متنبه و اصلاح می‌شود. محسن غلامی و آرتا ماهان برای اشکان سرکش از رنگ‌های در تنالیته قرمز و پس از اصلاح از کت و شلوار طوسی و سرمه‌ای استفاده کرده‌اند.

رحمان 1400

کت مردانه طوسی Borcello

کت مردانه طوسی Borcello

 

جدیدترین انواع لباس مردانه

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

1 دیدگاه در “استایل‌های محمدرضا گلزار در نقش‌های مختلف

  1. کیانوش گفت:

    استایلاشم مثل بازیشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *