عکس جورج کلونی

جورج کلونی از آن دسته بازیگرانی است که در نوجوانی این حرفه را آغاز کرد اما در سنین جوانی مشهور شد و مورد توجه عکاسان و خبرنگاران قرار گرفت. ویژگی منحصر به فرد استایل‌های جورج کلونی جامع بودن آن‌ها است؛ یعنی با بررسی استایل‌های او می‌توانیم بفهمی در دهه 80، 90 و 2000 میلادی چه نوع لباس‌هایی مد بود و چه استایل‌هایی هنجار شکن محسوب می‌شد. جورج کلونی سال‌ها معیاری برای اندازه‌گیری میزان جذابیت مردان بود و حالا هم در شصت سالگی همچنان زیبا، جذاب و خوش‌استایل است. برخی استایل‌های جورج کلونی را از جوانی تا امروز مرور می‌کنیم.

عکس جورج کلونی 1

1986

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

معمولا تأکید می‌کنیم که بیش از دو جزء طرح‌دار در استایلتان استفاده نکنید چرا که زیبا به نظر نخواهد رسید. هر قانونی یک استثنا هم دارد؛ هیچگاه از دو جزء طرح‌دار استفاده نکنید مگر اینکه جورج کلونی باشید! او در این استایل هم می‌درخشد.

عکس جورج کلونی 2

1989

جورج کلونی را در استایل کژوال دهه هشتادی‌ ببینید؛ جین، پیراهن، جلیقه و کیف چرم! این استایل برای زمان خودش استایلی پیشرو و هنجار شکن محسوب می‌شد. همین حالا کدام فرد مشهوری را می‌شناسد که جسارت ساختن چنین استایل‌هایی را داشته باشد؟

عکس جورج کلونی 3

1994

جورج کلونی در سی و چند سالگی از استایل مورد علاقه‌اش رونمایی کرد. البته شاید در آن زمان خودش هم نمی‌دانست که این استایل مورد علاقه‌اش است. او بارها با کت و شلوار و تی‌شرت تیره مخصوصا مشکی مشاهده شده است. این عکس اما جزء اولین‌ها است که در مهمانی افتتاح مسابقات گلف از او در این استایل گرفته شده است.

عکس جورج کلونی 4

1999

این عکس پنج سال بعد در مراسم اکران نخست فیلم Three Kings از جورج کلونی گرفته شده است. همان استایل قبل به نظر می‌رسد که اندکی مدرن شده است، اینطور نیست؟ در همین چند سال به راحتی می‌توان علاقه او به این رنگ و استایل را تشخیص داد.

عکس جورج کلونی 5

جذاب‌ترین بازیگر مرد خارجی چه کسی است؟

2005

البته او به خوبی می‌داند که چطور باید رنگ‌های روشن را با تیره ترکیب کند و از تقابل رنگ‌ها  در تنالیته‌های مقابل استایل‌های چشم‌نواز بسازد. جورج کلونی در مراسم عکاسی فیلم Good Night, and Good Luck در جشنواره فیلم ونیز با این استایل ظاهر شد.

عکس جورج کلونی 6

2010

قانونی که در ابتدای این مطلب اشاره شد در 50 سالگی او همچنان صادق است! اگر جورج کلونی هستید کت و شلوار طرح‌دار را با پیراهن طرح‌دار بدون پاپیون و کراوات بپوشید و یقه‌تان را هم تا انتها نبندید؛ همچنان خوش‌استایل به نظر خواهید رسید!

عکس جورج کلونی 7

2016

و باز هم همان همیشگی! در سال‌های اخیر او بارها با این استایل در مراسم‌های رسمی مختلف دیده شده است. کت، شلوار، پیراهن و کفش؛ همه مشکی و لبخندی سرشار از جذابیت که به نوعی جزئی از استایل جورج کلونی شده است.

عکس جورج کلونی 8

2020

و جورج کلونی را در 60 سالگی مشاهده می‌کنید؛ شلوار جین، تی‌شرت سیاه و کاپشن چرم. نه‌تنها چیزی از جذابیت‌های او کم نشده بلکه با همان لبخندهای چسبیده به صورتش خوش‌پوش‌تر و خوش‌استایل‌تر هم به نظر می‌رسد.

عکس جورج کلونی 9

 

خرید لباس مردانه

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *