هدیه تهرانی

هدیه تهرانی در سال 1373  وقتی 20 ساله بود برای بازی در فیلم «روز واقعه» به کارگردانی شهرام اسدی انتخاب شد اما لادن مستوفی جایگزین او شد تا ورود او به سینمای حرفه‌ای دو سال به تعویق بیفتد. سال 1375 و فیلم «سلطان» مسعود کیمیایی آغاز دوران حرفه‌ای بازیگری هدیه تهرانی در سینمای ایران بود. هدیه تهرانی از آن دسته بازیگرانی است که برای انتخاب نقش سخت‌گیرانه عمل می‌کند؛ کم بازی می‌کند اما گزیده. در ادامه بررسی استایل‌های بازیگران و نقش پررنگ طراحان لباس در فیلم‌ها، این بار برخی استایل‌های هدیه تهرانی را در دوران حرفه‌ای 25 ساله‌اش در سینمای ایران بررسی می‌کنیم.

استایل هدیه تهرانی - 1

 

دست‌های آلوده، 1378

هدیه تهرانی  در نقش دختری جوان و سرکش با چند نفر از دوستانش قصد سرقت از یک مراسم عروسی اعیانی را دارند و بعد برای تقسیم اموال درگیر ماجرایی عشقی می‌شوند. مجید نیامراد استایل کژوال شلوار جین، مانتو مشکی و روسری قرمز را برای دیبا در نظر گرفته است.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

استایل هدیه تهرانی - 2

 

دختر ایرونی، 1381

هدیه تهرانی دراین فیلم نقش دختری مستقل و بااعتماد‌به‌نفسی را ایفا می‌کند که مسئول اداره کارگاه مجسمه‌سازی پدرش بعد از بازنشستگی است. فروزان جلیلی‌فر ازعناصری در استایل مریم استفاده کرده که در زمان خودش آوانگارد محسوب می‌شده است؛ عناصری مانند سویشرت‌های کلاه‌دار و شال‌های رنگی.

استایل هدیه تهرانی - 3

 

چهارشنبه‌سوری، 1384

هدیه تهرانی در این فیلم نقش زنی را ایفا می‌کند که به رابطه همسرش با زن همسایه مشکوک است و برای پی بردن به راستی این ظن از خدمتکار خانه درخواست کمک می‌کند. حسین مجد مژده را به خاطر شرایط روحی مشوشی که دارد همواره با لباسی تمام مشکی جلو دوربین می‌فرستد.

استایل هدیه تهرانی - 4

 

خوش استایل ترین بازیگر زن ایرانی در جشنواره های بین المللی

 

هفت دقیقه تا پاییز، 1388

هدیه تهرانی در این فیلم نقش زنی از طبقه متوسط اجتماعی را بازی می‌کند که پس از یک تصادف و با از دست دادن دخترش دچار مشکلات روحی می‌شود و می‌خواهد از همسرش جدا شود. رعنا امینی هم در بیشتر سکانس‌ها استایل تمام مشکی را برای میترا در نظر گرفته و رنگ شال او بسته به روحیات لحظه‌ای که دارد عوض می‌شود.

استایل هدیه تهرانی - 5

 

پل چوبی، 1390

هدیه تهرانی در این فیلم در نقش معشوقه سابق مردی ظاهر می‌شود که با همسرش قصد مهاجرت از ایران را دارد و با دلایلی مجبور می‌شود همسرش را موقتا تنها راهی کند. پروین صفری برای نازلی، معشوقه سابقی که قصد بازگشت دارد استایل‌هایی با رنگ‌های ترکیبی پویا و خنثی طراحی کرده است مانند شال قرمز با مانتو و شلوار خاکی.

استایل هدیه تهرانی - 6

 

بدون تاریخ، بدون امضا، 1395

هدیه تهرانی در این فیلم نقش همسر دکتری را بازی می‌کند که پس از یک تصادف با موتورسیکلت و مرگ پسربچه‌ای که پشت آن موتور سوار بود دچار عذاب وجدان می‌شود و با اینکه علت مرگ مسمویت تشخیص داده شده به آن مشکوک است. دلیله صوفیانی برای سایه، در صحنه‌هایی که لباس فرم پزشکی نمی‌پوشد هم از رنگ‌های در تنالیته سفید استفاده کرده است.

استایل هدیه تهرانی - 7

 

مسخره‌باز، 1397

هدیه تهرانی در این فیلم نقشی نزدیک به خودش را بازی می‌کند؛ سوپر استار سینمایی که در خیالات یک پسر بچه شاگرد سلمانی که عاشق بازیگری است با او هم‌بازی می‌شود. الهام معین، طراح لباس مسخره‌باز برای هما استایلی فانتزی متشکل از کراوات مشکی، جلیقه قرمز و کلاه و تونیک کرم در نظر گرفته است.

استایل هدیه تهرانی - 8

 

خرید به روزترین لباس های زنانه

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

2 دیدگاه در “استایل ‌های هدیه تهرانی در نقش‌های مختلف

  1. عاطفه گفت:

    هدیه واقعا یه زن شجاعه من که خیلی دوسش دارم

  2. سحر گفت:

    واقعا بازیگر خاصیه دمش گرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *