استایلی مانند ستاره‌های سریال امیلی در پاریس

امیلی در پاریس یکی از سریال‌هایی است که پس از پخش، در دنیای مد و فشن سروصدای زیادی برپا کرد. فرقی ندارد که از طرفداران این سریال باشید و یا از منتقدانش، این سریال در زمینه مد و فشن حرف‌هایی برای زدن دارد و استایل‌های مورد استفاده در این فیلم در رسانه‌های مختلف مورد نقد و بررسی قرار گرفتند.

داستان از کجا شروع می‌شود؟

امیلی دختری ساکن شیکاگو است که به واسطه یک پیشنهاد کاری به پاریس می‌رود. او پس از مدتی با شکاف‌های فرهنگی موجود میان جامعه آمریکا و فرانسه مواجه و با چالش‌هایی رو به رو می‌شود. نکته‌ای که منتقدان در رابطه با این فیلم مطرح می‌کنند غیرواقعی و اغراق شده بودن استایل‌ها و رفتار فرانسوی‌ها در این فیلم است. البته اگر به این سریال مانند یک شوی تلویزیونی نگاه کنیم که وظیفه آن سرگرم‌کننده بودن است، در این صورت می‌توانیم از دیدن استایل‌هایی که برای همه طرفداران مد و فشن جالب توجه است لذت ببریم.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

استایل سریال امیلی در پاریس - 1

استایل‌های امیلی

استایل‌های روزانه امیلی در این سریال از استایل کژوال فاصله زیادی دارند و هرگز نباید با استایل روزانه اشتباه گرفته شود. در این مطلب سه استایل از این سریال را با یکدیگر بررسی می‌کنیم.

استایل سریال امیلی در پاریس - 2

کلاه و دستمال گردن

این استایل یکی از تحسین شده‌ترین استایل‌های امیلی در سریال است. ترکیب کلاه و دستمال‌گردن هماهنگ به همراه پالتو کوکو شنل، یکی از جذاب‌ترین استایل‌هایی را ساخته که در این سریال می‌بینید.

استایل سریال امیلی در پاریس - 3

عکس بهترین کاراکترهای استایل سریال های ترکیه ای

 

پلیور بافت

هرچند که این استایل روزانه با ظاهری زمستانی و پاییزی برای امیلی که در زمینه مد و فشن در پاریس کار می‌کند ناامید کننده به نظر می‌رسد اما پلیور‌های رنگی انتخاب مناسبی برای استایل‌های کژوال پاییزی و زمستانی هستند.

استایل سریال امیلی در پاریس - 4

شومیز طرح برج ایفل به همراه تاپ!

اگر به عنوان توریست به فرانسه می‌روید و یا قصد دارید استایلی کژوال برای دورهمی‌های خود داشته باشید، شومیز با طرح برج ایفل برای شما انتخاب خوبی است؛ اما اگر قصد دارید فرانسوی‌ها را با مهارت خودتان در داشتن استایلی زیبا تحت تاثیر قرار دهید بهتر است به دنبال انتخاب دیگری باشید. اگر از طرح این شومیز بگذریم انتخاب بلوز و یا تاپ با شومیز برای یک استایل کژوال انتخابی بسیار مناسب برای بهار یا پاییز است. البته اگر این ترکیب را با شلوار امتحان کنید و نه با دامن!

 

تخفیف ویژه انواع لباس و اکسسوری زنانه

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

5 دیدگاه در “استایلی مانند ستاره‌های سریال امیلی در پاریس

  1. مرتضی گفت:

    خیلی جالب بود، درباره استایل کارکترای پیکی بلایندرز هم بذارید

  2. سروش گفت:

    ینی فرانسویا این شکلی نیستن؟ کمرم شکست…

  3. نیما گفت:

    عالی ?

  4. نیلوفر گفت:

    خیلی هم فرانسویا همین شکلی‌ان اصلانم اغراق نیست

  5. پریسا گفت:

    خیلی خوب بود ?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *