از کجا بدانم عشقم برای روز ولنتاین چه انتظاری از من دارد

 

اکثر آقایان از این شاکی هستند که حدس زدن این که مخاطبشان چه انتظاری از آنها در روز ولن دارد بسیار سخت است. بیشتر آقایان نمی‌دانند اگر خرس عروسکی هدیه بدهند بهتر است، یا یک شام رومانتیک رزرو کنند، یا طلا و جواهر هدیه بدهند و یا برای مخاطبشان شعر بگویند. خواندن ذهن ما خانم‌ها برای آقایان دشوار است و شکی در این نیست.

در این مطلب می‌خواهیم به شما کمک کنیم تشخیص بدهید برای هر مرحله از زندگی و رابطه عاشقانه‌تان چه نوع برنامه و هدیه ولنتاین مناسب است.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

برای ولنتاین چی بخرم خوبه - 3

  1. دوره ابتدایی آشنایی

چند هفته‌ای از آشناییتان می‌گذرد، تلفنها و مکالمات پیامکی‌تان روز به روز طولانی‌تر می‌شود و رابطه‌تان در حدی پیش رفته‌است که نشان داده‌اید از همدیگر خوشتان می‌آید، ولی هنوز هیچ چیز رسمی نشده‌است. در این شرایط بهترین گزینه برای گذراندن شب ولنتاین این است که او را به رستوران شیکی برای شام دعوت‌کنید. یک دسته گل رز قرمز یا صورتی و یک خرس عروسکی یا یک جعبه شکلات برای این موقعیت کافی است. بگویید، بخندید و با روحیات همدیگر بیشتر آشنا شوید.

  1. دوره دوستی و عشق

چند ماهی است با هم هستید و علاقه صمیمانه‌ای بینتان شکل گرفته است. اگر به‌تازگی کلمات شیرین و سحر‌آمیز «دوستت دارم» را به‌زبان آورده‌اید، می‌شود گفت روز ولن امسال از رومانتیک‌ترین زمانهای زندگی‌تان خواهد بود. در این شرایط بهتر است عشقتان را سورپرایز کنید. مثلا یک دسته گل رز قرمز به محل کار یا منزلش بفرستید. همه خانم‌ها دوست دارند عشق مخاطبشان را جلوی دیگران به نمایش بگذارند. با این کار دوستان و همکارانش دورش جمع می‌شوند و با تعریف و تمجید از شما و ایده شاعرانه‌تان، او را شادتر و عاشق‌تر می‌کنند. پای تلفن با جملاتی عاشقانه منتظر باشید و او را برای یک شام عاشقانه و یک هدیه کوچک و با ارزش مثل زیورآلات با طرح قلب به رستوران ببرید.

  1. دوره نامزدی یا عقد

در دوره نامزدی یا عقد به سر می‌برید، هنوز با هم زیر یک سقف نیستید و درگیر مسائل مالی و حل کردن اختلافات خانواده‌ها در مورد برگزاری مراسم ازدواجتان هستید. در این شرایط دوره هیجان و تازگی رابطه شما سپری شده و فرصت برای اینکه قدم بعدی را بردارید مناسب است. شناخت بیشتر از همدیگر به موفقیت زندگی آینده شما کمک خواهد کرد. او را به یک سفر کوتاه دو نفره دعوت کنید تا بتوانید زمان زیادی را به تنهایی با هم سپری کنید. هدیه مناسب در این موقعیت یک عطر خوش‌بو است. اگر می‌توانید برایش شعر بگویید یا نامه‌ای بنویسید. دلهایتان را که ممکن است از هم دور شده باشد، با بیان‌کردن حرف دلتان به هم نزدیک‌کنید.

 

خرید لوازم آرایش

 

برای ولنتاین چی بخرم خوبه - 2

  1. بعد از ازدواج و بدون بچه

چند سالی است ازدواج کرده‌اید، بچه ندارید و در حال تلاش و فعالیت برای ساختن زندگی آینده خود هستید. در شرایطی که شما و همسرتان روزهای پرکار شب عید را سپری می‌کنید، استرس کشیدن برای برنامه‌ریزی یک شب رومانتیک شلوغ و خاص شاید برای هردویتان دردسر بیشتری ایجاد‌کند. خانم‌های شاغل و پرمشغله دوست دارند در یک شب غیر تعطیل مثل ولن برنامه خودمانی مختصری داشته‌باشند و زمان شاد کوتاهی را با دوره‌کردن خاطرات شیرین آشنایی و عشقتان با شما بگذرانند. در مرحله‌ای که شما هستید، خریدن کادوهای گرانقیمت و هزینه‌کردن برای رستوران‌های آنچنانی شاید به اقتصاد خانواده دونفری‌تان ضربه بزند. به جای کارهای کلیشه‌ای زوج‌هایی که از ماندن هم مطمئن نیستند، شبی صمیمانه برای همسرتان بسازید. سعی‌کنید خلاقیتتان را در انتخاب گزینه‌های هیجان‌انگیز و آرامش‌بخش به کار بگیرید: «با پیتزا و ماساژ و فیلم چه طوری؟» یا «دوست داری امشب بریم اون رستوران مورد علاقه‌ات یا خونه باشیم و شام از بیرون بگیریم؟» یا حتی در طول روز به او پیامک بزنید «برنامه امشب: پیتزا، فیلم و یک هدیه کوچولو از طرف من برای عشقم».

 

خرید لباس زنانه شیک

 

  1. بعد از تولد فرزندان

چند سالی است که ازدواج کرده‌اید و تولد بچه‌ها و نیاز به رسیدگی به آنها شما را از هم دور کرده‌است. برای شب ولنتاین حتما سعی کنید بچه‌ها را به کسی بسپارید و بعد از مدتها با همسرتان تنها شوید. اگر رابطه فیزیکی و عاطفی‌تان تحلیل رفته، باید این شب را فقط به رسیدگی و مراقبت از همسرتان اختصاص دهید. مادرها خیلی خیلی خسته‌تر از آن هستند که آقایان متوجه می‌شوند. روح و جسم همسرتان خسته، استرس کشیده و سرخورده‌است. این روز و شب را به او مرخصی بدهید. ماساژش بدهید و برایش یک حمام رومانتیک با شمع و شامپوهای خوشبو آماده کنید. در این فاصله شامی بپزید و یا از بیرون غذا سفارش بدهید. روب دو شامبر نرم و لطیفی به تنش کنید، پتویی رویش بکشید و او را برای خوردن شام و دیدن فیلم رو به رو تلویزیون بنشانید. فداکاری کنید و به جای انتخاب فیلم های اکشن و هیجان‌انگیز، فیلم عاشقانه خانمانه‌ای انتخاب کنید. در پایان شب به او هدیه‌ای ارزنده مثل طلا یا جواهر بدهید.

برای ولنتاین چی بخرم خوبه - 1

به یاد داشته‌باشید در هر مرحله‌ای از رابطه‌تان که هستید، نشان دادن توجه، محبت و علاقه کلید شاد‌کردن خانم‌ها در روز ولن و همه روزهای عمرشان است. با کوچکترین هدیه که نشان‌دهد او را می‌شناسید و به سلیقه‌اش اهمیت می‌دهید، دل او را برای ابد به دست خواهید آورد و با گران‌قیمت‌ترین هدیه‌ای که شخصی و مورد پسندش نباشد، به سادگی او را از دست خواهید‌ داد. به حرفهایش گوش‌دهید، او را با دقت ببینید و عادت‌هایش را به خاطر بسپارید تا بتوانید عاشقانه‌ترین روز و شب را برایش رقم‌بزنید.

ایده های فوق العاده برای خرید هدیه خاص

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *