ساعت مچی اولیویا برتن

اولیویا بورتون از یکی از برندهای بریتانیایی ساعت‌مچی است. برندی که داستانی به زیبایی ساعت‌هایش دارد. این برند در سال 2012 توسط دو دوست صمیمی با نام‌های جما فنینگز و لیسا بنت تاسیس شد.

جما و لیسا همکلاسی دوران کالج در رشته فشن بودند. آن‌ها پس از فارغ‌التحصیلی وارد صنعت خرده‌فروشی مد و فشن شدند. در همین زمان بود که آن‌ دو متوجه جای خالی ساعت‌مچی‌هایی با طراحی خلاقانه و ظریف در بازار شدند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

 

ساعت‌های مچی اولیویا برتن

 

از نظر جما و لیسا ساعت‌‌مچی‌ از تاثیرگذارترین اکسسوری‌ها است. به همین دلیل باید بتوانند بخش بیشتری از روحیات و علائق افراد را بازتاب دهند. این نکته موضوعی بود که این دو دوست تلاش کردند در طراحی ساعت‌مچی‌های خود در برند اولیویا بورتن مورد توجه قرار دهند.

نام برند اولیویا بورتن از روی اسم خاله بزرگ‌تر لیسا انتخاب شده است؛ زیرا که او از بزرگ‌ترین مشوق‌های آنان در راه تاسیس این برند بود.

 

ساعت‌های مچی اولیویا برتن 1

 

طراحی زنانه و پر از جزئیات این برند به زودی در اینستاگرام مشهور شد و طرفداران خاص خود را پیدا کرد. ساعت‌های اولیویا بورتن دارای جزئیاتی زنانه و زیبا بودند که آن‌ها را در بازار تبدیل به برندی خاص و مشهور می‌کرد. کم کم دفتر کار اولیویا برتن از میز یک آشپزخانه به یک دفتر کار واقعی منتقل شد.

 

ساعت‌های مچی اولیویا برتن 2

 

گام بعد برای لیسا و جما بهبود کالاهای عرضه شده بود. آن‌ها برای ساعت‌های خود بند ویگن تولید کردند. حالا علاوه بر ساعت‌های مچی اکسسوری‌هایی با طرح مشابه به همراه ساعت‌های مچی توسط این برند به فروش می‌رسد.

 

خرید ساعت مچی زنانه

 

استایل بهترین بازیگران زن معروف

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *