بازیگر مرد خارجی

از سلبریتی ها و بازیگران جذاب گرفته تا مدل‌های خوش‌تیپ و افراد مشهور، مردان موفق زیادی در سرتاسر جهان وجود دارند که شهرت آن‌ها تنها به دلیل جذابیت‌های ظاهری آن‌ها نیست. افراد بااستعدادی که علاوه بر موفقیت در حرفه خود حامی اهداف اجتماعی مانند حقوق بشر و حفاظت از محیط‌زیست و غیره نیز هستند. این مردان مشهور به خوبی دریافته‌اند که برای محبوب بودن در میان مردم تنها جذابیت‌های ظاهری کافی نیست. در ادامه با مدیسه همراه باشید تا شما را با تعدادی بازیگر مرد خارجی آشنا کنیم که نه‌تنها ظاهر جذابی دارند بلکه به‌واسطه فعالیت‌ها و استعداد‌های خود ارزش ستاره بودن را نیز دارند.

14 بازیگر مرد خارجی محبوب

1-      کریس همزوورث Chris Hemsworth

کریس همسورث یکی از پرطرفدارترین بازیگران حال حاضر در جهان است که بیشتر برای بازی در نقش ثور، خدای تندر در فیلم‌های انتقام‌جویان مارول شناخته می‌شود. او به لطف تمرینات و ورزش حرفه‌ای و رژیم سفت و سخت، مطمئناً یکی از جذاب‌ترین بازیگران مرد خارجی است.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

 کریس همشوورث Chris Hemsworth

2-      بردلی کوپر Bradley Cooper

بردلی کوپر پس از اینکه در فیلم A Star Is Born به‌عنوان یک موسیقیدان ظاهر شد، ثابت کرد که استعداد و تطبیق‌پذیری او بی‌حدوحصر است. این مرد خوش‌تیپ علاوه بر استعداد موسیقیایی‌اش، به دلیل توانایی‌اش در به تصویر کشیدن شخصیت‌های پیچیده در فیلم‌هایی مانند Silver Linings Playbook و The Place Beyond the Pines نیز شهرت دارد. او که نامزد جایزه اسکار نیز شده است بیشتر برای کارهای بازیگری‌اش شناخته می‌شود، اما کوپر به کارگردانی نیز علاقه دارد. بردلی کوپر بی‌شک یکی از خوش استایل ترین بازیگران مرد خارجی است.

3-      جورج کلونی George Clooney

جورج کلونی یک بازیگر تحسین شده است که کار بازیگری را با درام ER آغاز کرد. کلونی از آن زمان تاکنون در فیلم‌های پرفروش بسیاری مانند Ocean’s Eleven و Gravity بازی کرده است. ظاهر این ستاره فوق‌العاده روزبه‌روز و با افزایش سن بهتر می‌شود. خارج از کار بازیگری، کلونی و همسرش امل به‌شدت درگیر فعالیت‌های اجتماعی هستند. آن‌ها اخیراً در پی مرگ جورج فلوید 500000 دلار به بنیاد عدالت برابر اهدا کردند و همچنان برای حقوق برابر تلاش می‌کنند.

جورج کلونی George Clooney

4-      ادریس البا Idris Elba

ادریس البا یکی از پرطرفدارترین بازیگران مرد خارجی سیاه‌پوست هالیوود است که از زمان حضورش در فیلم‌های The Wire و Luther، شهرت او روزبه‌روز در حال افزایش است. استعداد و حضور البا غیرقابل‌انکار است و او در طول دوران حرفه‌ای خود نامزد چهار جایزه گلدن گلوب و پنج جایزه Primetime Emmy شده است. البا بیشتر به خاطر بازیگری‌اش شناخته می‌شود، اما او همچنین به‌عنوان نویسنده، تهیه‌کننده، دی‌جی، رپر و خواننده نیز فعالیت می‌کند.

 

عینک های آفتابی برندهای معروف

 

5-      تایسون بکفورد Tyson Beckford

چشمان نافذ تایسون بکفورد او را به صدر صنعت مدلینگ رسانده است. او به طور گسترده با رالف لورن کار کرده است و توسط مجله People به‌عنوان یکی از 50 فرد زیبای جهان انتخاب شده است. بکفورد به‌عنوان یکی از موفق‌ترین سوپر مدل‌های مرد رنگین‌پوست جهان، از شهرت خود برای مشارکت در کارهای بشردوستانه برای کودکان نیازمند استفاده می‌کند. او سفیر Kick 4 Life است که از فوتبال برای ارتقای سلامت و آموزش در آسیب‌پذیرترین جوامع لسوتو استفاده می‌کند.

تایسون بکفورد Tyson Beckford

6-      جیمز دین James Dean

اگرچه جیمز دین در جوانی درگذشت، اما به‌عنوان یکی از نما‌د‌های مهم فرهنگی دهه 1950 شناخته می‌شود. او پس از مرگش دو نامزدی جایزه اسکار را دریافت کرد و بازی‌هایش در فیلم‌های غول‌پیکر، شورشی بدون دلیل و شرق عدن برای همیشه در خاطره‌ها می‌ماند. این ستاره غم‌انگیز درعین‌حال یکی از جذاب‌ترین بازیگران مرد خارجی است که هالیوود به خود دیده است.

7-      هنری کاویل Henry Cavill

هنری کاويل، هنرپيشه انگليسی که اغلب به خاطر ظاهر جذابش ستايش می شود گزینه اول نقش‌هاي پرطمطراق در هاليوود، است. اگرچه کاویل برای اولین بار در نقش چارلز براندون در فیلم The Tudors به شهرت رسید، اما او اکنون بیشتر به خاطر ایفای نقش سوپرمن در فیلم Man of Steel و Batman v Superman شناخته می‌شود.

8-      جیسون موموآ Jason Momoa

جیسون موموآ نه‌تنها یک شوهر و پدر دلسوز است، بلکه این بازیگر متولد هاوایی یکی از جذاب‌ترین بازیگران مرد خارجی نیز هست. اگرچه او اخیراً در نقش آکوامن سروصدای زیادی به پا کرده است، اما بازی او در نقش خال دروگو در بازی تاج‌وتخت شهرت زیادی برای او به ارمغان آورده است.

Jason Momoa

9-      رایان رینولدز Ryan Reynolds

رایان رینولدز یکی دیگر از بازیگران مرد خارجی است که توسط مجله People به‌عنوان جذاب‌ترین مرد زنده انتخاب شده است. رینولدز با بازی در فیلم‌های پرفروشی مانند Deadpool و The Change-Up یکی از جذاب‌ترین سلبریتی هایی است که هرگز نمی‌توان مهارت‌های بازیگری‌اش را انکار کرد.

 

خرید ساعت مچی مردانه لاکچری از برندهای معروف

 

10- مایکل بی جردن Michael B. Jordan

مایکل بی جردن یک بازیگر همه‌کاره است که به‌عنوان جذاب‌ترین مرد سال 2020 نیز انتخاب شده بود. خاطره‌انگیزترین فیلم او Creed است که زندگی دانی کرید بوکسور را به تصویر کشیده است. جردن در کنار موفقیت‌هایش در دنیای بازیگری، به‌عنوان یکی از 100 فرد تأثیرگذار جهان نیز شناخته‌شده و در فهرست 25 بازیگر بزرگ قرن بیست و یکم نیویورک‌تایمز نیز قرار گرفته است.

11- جانی دپ Johnny Depp

جانی دپ یکی از جذاب‌ترین بازیگران هالیوود است و دامنه بازیگری او به‌اندازه ظاهر خوبش چشمگیر است. دپ با به تصویر کشیدن شخصیت‌هایی از کاپیتان جک اسپارو در دزدان دریایی کارائیب گرفته تا گریندل والد افسانه‌ای در فیلم جانوران شگفت‌انگیز یکی از تأثیرگذارترین رزومه‌ها در دنیای بازیگری را دارد. در کل جانی دپ یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین بازیگران مرد خارجی در میان ایرانی‌ها است.

12- مالوما Maluma

لاتین مالوما به‌عنوان یک خواننده و ترانه‌سرا نام قابل‌توجهی در دنیای موسیقی برای خود دست‌وپا کرده است. آلبوم موفقیت‌آمیز او پسر زیبا، پسر کثیف منجر به همکاری‌های هنرمندان مشهوری با وی شد و رتبه سوم بیلبورد جهانی 200 را برای او به ارمغان آورد. مالوما که اهل کلمبیا است به یکی از جذاب‌ترین مردان لاتین تبدیل شده است و همچنان در صدر جذاب‌ترین بازیگران مرد خارجی قرار دارد.

Maluma

13- برد پیت Brad Pitt

برد پیت با سابقه‌ای طولانی در عرصه سینما همچنان یکی از پرکارترین نام‌های هالیوود است. حضور او در فیلم پرفروش تلما و لوئیز در سال 1991 در نقش گاوچرانی جسور که دو جایزه گلدن گلوب را برای او به ارمغان آورد تا بازی در فیلم روزی روزگاری در هالیوود که جایزه اسکار را برای او کسب کرد، برد پیت را به یکی از موفق‌ترین بازیگران چندین دهه تبدیل کرده است. او یکی از خوش‌تیپ‌ترین و جذاب‌ترین بازیگران مرد خارجی است به‌طوری‌که جذابیت او به ضرب‌المثلی از زیبایی تبدیل شده است.

14- متیو مک کانهی Matthew McConaughey

متیو مک‌کانهی یک بازیگر خوش‌تیپ آمریکایی است که بیشتر به خاطر هیکل متناسبش در فیلم‌هایی مانند Fool’s Gold شناخته می‌شود. لهجه جذاب و لبخند پر زرق و برق او را به یکی از جذاب‌ترین بازیگران مرد خارجی تبدیل کرده است.

 

مطالب مرتبط

چهره بازیگران و افراد مشهور را در جوانی با حالا مقایسه کنید

استایل‌های جانی دپ، از جوانی تا امروز

استایل‌های کیانو ریوز، از جوانی تا امروز

استایل‌ های لئوناردو دی کاپریو، از نوجوانی تا امروز

استایل‌های جرج کلونی، از جوانی تا امروز

خوش استایل ترین پدران مشهور ۲۰۱۹ از نگاه مدیسه

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *