مجموعه لباس ریزورت

طي چند هفته گذشته برندهاي مختلف مجموعه هاي ريزورت خود را براي سال آينده به نمايش گذاشتند. مجموعه هايي كه با عنوان ريزورت يا كروز توسط طراحان به نمايش در مي آيند مجموعه لباس هاي بين فصلي هستند كه معمولا قبل از تعطيلات كريسمس هر سال وارد فروشگاه ها مي شوند به همين دليل داراي تِم تعطيلات و سفر هستند و از لباس هايي راحت و كژوال تشكيل مي شوند. در عين حال اين لباس ها ترندهاي سال آينده را هم در خود جاي داده اند.

در اين پست نگاهي انداخته ايم به مجموعه هاي ريزورت چند برند مهم كه به تازگي ارائه شده است.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

 

برند ايتاليايي ولنتينو valentino لباس زنانه مجموعه كالكشن مد فشن طراح

Valentino و سفر به اعماق جنگل

پييرپائولو پيچولي، مدير خلاقيت برند وَلنتينو، مجموعه ريزورت امسالش را در فضاي سرسبز باغ گياهشناسي رم ارائه كرد؛ لباس هايي به سبك بوهمي، آزاد و رنگارنگ، از جنس حرير و ساتن مجموعه امسال او را تشكيل مي داد. پيراهن هاي ماكسي، دامن هاي پليسه و دامن شلواري هاي پرنقش و نگار، همان چيزي است كه يك بانوي ولنتينوپوش براي سفر به مناطق استوايي و جنگل هاي حاره اي بر تن خواهد كرد.

 

برند فرانسوي شنل شانل chanel لباس شيك زنانه مجموعه كالكشن تازه جديد داغ

Chanel و سفر با قطار درجه يك

ويرجيني ويار كه سال ها دستيار كارل لاگرفلد بود حالا مديريت خلاقيت شَنل را بر عهده گرفته است. او براي مجموعه كروز امسال، طيف متنوعي از لباس ها را به نمايش درآورد كه ميراث كوكو شنل را در خود داشتند: شمايل دختر پاريسي دهه سي ميلادي در قطاري كه از ميان تپه هاي سرسبز فرانسه عبور مي كند؛ كت و شلوار توئيد براي صرف ناهار، شوميز و شلوارك براي گشت و گذار عصرگاهي، و پيراهن خنك چين دار براي مهماني شب.

 

برند فرانسوي ديور dior خارجي شيك تازه داغ جديد جنجالي لباس زنانه مدل پانچو

Dior و آتش بازي در مراكش

ماريا گراتزا كيوري، مدير خلاقيت برند ديور، براي نمايش مجموعه ريزورت امسال به مراكش سفر كرد. لباس ها به رنگ هاي اخرايي، لاجوردي و قهوه اي، با موتيف هاي بومي افريقا و نقوش گياهي و جانوري تزئين شده و به دست صنعتگران و هنرمنداني افريقايي ساخته شده است تا يك مجموعه پر راز و رمز با تم سافاري و الهام از پوشش زنان بومي به نمايش در آيد.

 

مدل لباس زنانه جديد آرماني armani ايتاليايي داغ تازه كت شلوار ترند

Giorgio Armani و شرق دور

در علاقه جورجو آرماني به ژاپن و شرق دور ترديدي نيست. البته اين علاقه اي دوطرفه است. مي گويند ژاپني ها از خودِ آرماني هم بيشتر آرماني مي پوشند! او امسال براي نمايش مجموعه ريزورت خود، ‌توكيو را انتخاب كرد. لباس ها نيز تركيبي از استايل مردان و زنان ژاپني با دوخت بي نقص ايتاليايي بود. كت هاي يقه ديپلمات، كيمونو و شلوارهاي سامورايي از مشخصه هاي اغلب مجموعه هاي آرماني است.

 

فروش ویژه لباس های مارک

 

همه‌چیز درباره شغل طراحی مد و طراحی لباس

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *