مدل لباس عجیب شارلیز ترون بازیگر اسکار 2019

بهترین لباس های فرش قرمز اسکار

بهترین لباس های ظاهر شده بر فرش قرمز اسکار 2019 را به انتخاب مدیسه ببینید:

 

مدل لباس بازیگران اسکار 20191. Gemma Chan در پیراهنی از Valentino. همه چیز درمورد این استایل، ترندی و مطابق مد روز است. پلیسه های پف دار این پیراهن از ترندهای امسال به شمار می رود و صورتی به رنگِ شماره یکِ هفته های مد تبدیل شده است. کلاچِ همرنگ این پیراهن و جواهرات ظریف بولگاری که در این استایل به کار رفته باعث می شود تا پیراهن و جزئیات آن بیشتر به چشم بیاید. حتما شما هم مثل ما از دیدن دو جیب مخفی و کوچکی که برای این لباس تعبیه شده است به وجد آمده اید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

 

مدل لباس عجیب بازیگر هالیوود اسکار 2019

2. Charlize Theron در پیراهنی از Dior: رنگ آبی آسمانی این لباس می تواند برای طراح و حتی پوشنده ی آن چالش برانگیز باشد اما وقتی به کات های هندسی و مینیمال و دوخت تمیز و فوق العاده ی این لباس نگاه می کنیم مطمئن می شویم که رنگ درستی انتخاب شده است. کاتِ ساده ی مو کاملا با برش لباس هماهنگی دارد و جواهرات نیز به درستی فضاهای خالی استایل را پر کرده اند.

 

مدل لباس عجیب بازیگر اسکار 2019

3. Helen Mirren در پیراهنی از Schiaparelli: فرش قرمز امسال را صورتی ها فتح کرده اند! پیراهن تور و لایه لایه ی هلن میرن با رنگ های ملایمش در کنار رنگ روشن موها و گردنبندی که به زیبایی فضای خالی یقه را پر کرده است از استایل های جذاب اسکار امسال بود.

 

مدل لباس عجیب بازیگر مراسم اسکار 2019

4. Lucy Boynton در پیراهنی از Rodarte: از خوشرنگ های امسال هم این پیراهن ساتن بنفش از برند رودارته است که بر تن بازیگر مقابل رامی مالک در فیلم Bohemian Rhapsody می درخشد. رنگ های غنی این لباس در کنار رنگ روشن موها به درستی تکمیل شده و آن را به استایلی شاداب و خیره کننده تبدیل کرده است.

برترین استایل جشنواره های سینمایی جهانی

مدل لباس عجیب لیدی گاگا اسکار 2019

خرید لباس زنانه جدید

 

5. Lady Gaga در پیراهنی از Alexander McQueen: از خبرسازترین لوک های فرش قرمز اسکار امسال هم می توان به این لوک مشکی لیدی گاگا اشاره کرد که یادآور لباس معروف آدری هپبورن در فیلم صبحانه در تیفانی است، گرچه دوختی مدرن و حجیم تر دارد. در کنار آن نباید از گردنبند الماس 128 قیراطی او غافل شویم؛ زیرا این همان الماسی است که آخرین بار در سال 1961 بر گردن آدری هپبورن در فیلم فوق درخشید و به بخشی از تاریخ مد و سینما تبدیل شد.

 

مدل لباس عجیب بازیگر مرد اسکار 2019

6. Mahershala Ali و همسرش، از زوج های خوش استایل مراسم اسکار امسال بودند. ماهرشالا، کت و شلواری موقر از برند ایتالیایی زِنیا بر تن دارد که در کنار یک کلاه غافلگیرکننده (کلاهی به نام «قراقلی» که جزئی از پوشش مردان افغان است) از استایل کلاسیک فاصله گرفته و تِم شرقی و بازیگوشانه ای به آن بخشیده است. همسر هنرمند او، آماتوس سَمی-کریم، نیز در لباسی متفاوت که به پوشش زنان تبت و خاور دور متمایل است در کنار وی دیده می شود.

 

مدل لباس عجیب بازیگر اسکار 2019

7. Elsie Fisher در کت و شلواری از Thom Browne: اسکار امسال شاهد زنانِ کت و شلوار پوش زیادی بود اما از بین آن ها ما السی فیشرِ 15ساله را انتخاب کرده ایم که در اولین حضورش روی فرش قرمز، این تاکسیدوی زیبا از طراح مشهور امریکایی، تام براون، را بر تن می کند.

 

 

مدل لباس عجیب بازیگر زن مراسم اسکار 20198. Amy Adams در پیراهنی از Versace: یک گزینه ی ایده آل برای لباس شب، لباسی است که فیت و متناسب با اندام پوشنده ی خود باشد و ایمی آدامز در شب اسکار بهترین نمونه ی آن را به نمایش گذاشت. یک پیراهن شیری از آتلیه ورساچه با زیگزاگ های ظریف، که گردنبند چشمگیری از کارتیه آن را تکمیل کرده است.

 

مدل لباس عجیب بازیگر زن مراسم اسکار 20199. Ashley Graham در پیراهنی از Zac Posen: مدلِ پلاس-سایز مشهور، اشلی گراهام، از ستاره های مراسم دیشب بود که در پیراهن مشکی و بسیار خوش دوخت مدل-ماهی از طراح امریکایی، زَک پوسن، ظاهر شد.

 

مدل لباس عجیب جنیفر بازیگر اسکار 201910. شماره ی آخر را به زوج خوش استایل، Jennifer Lopez و Alex Rodriguez اختصاص می دهیم که هر دو لباس هایی از Tom Ford به تن دارند. جنیفر در پیراهن ماکسیِ سنگدوزی شده ای به رنگ نقره ای، با یقه و آستین های بلند، و الکس رودریگز در یک تاکسیدوی سفید و مشکی.

 

بدترین لباس های فرش قرمز اسکار

حالا وقت آن است که برویم سراغ بدترین و نچسب ترین های فرش قرمز دیشب:

مدل لباس عجیب بازیگر زن مراسم اسکار 2019

1. در صدر جدول بدترین ها باید Sarah Paulson و پیراهن صورتی رنگش از Brandon Maxwell را قرار دهیم. پیراهنی که شباهت عجیبی به آدامس بادکنکی دارد! بالاتنه ی شِنل مانند و خنده دار این لباس هیچ تناسبی با دامن حجیم آن ندارد و جنس ضخیم آن تمام جزئیات اندام را پوشانده است.

 

مدل لباس عجیب بازیگر زن مراسم اسکار 2019

2. بعضی ها هم برای انتخاب لباس شب اسکارشان از خودِ تندیس اسکار الهام می گیرند! لباس طلایی و بلند Glenn Close از برند Carolina Herrera نمونه ای از همین انتخاب هاست. یک مانتوی راسته و نه چندان خوش دوخت که شنلی به همان رنگ از سرشانه هایش آویخته شده. جدا از طرح کاملا غیرجذاب این لباس، استایل آن هم نقص های زیادی دارد از جمله این که در کنار یقه هفت-مانند لباس، باید از گردنبند استفاده می شد.

 

عکس مدل لباس عجیب بازیگر هالیوود در مراسم اسکار 2019

3. لباس شماره سه، این پیراهن گلدار است بر تن Maya Rudolph؛ انبوهی از گل های ریز روی پس زمینه ی صورتی، به همراه انبوهی از چین ها و پلیسه ها و یک پاپیون بزرگ زیر یقه. یک استایلِ زیادی شلوغ که با آن بند باریکِ زیر سینه، بیشتر به لباس بارداری یا لباس خواب شباهت دارد. ناگفته نماند که آرایش صورتی چهره و عقب زدن موها هم فقط اوضاع را بدتر کرده است.

 

عکس لباس عجیب بازیگر زن در مراسم اسکار 2019

4. Melissa McCarthy در مراسم دیشب بالاتنه ی سفید ساتن با شلوار کرپ مشکی به تن داشت. شنل سفیدرنگی که تکمیل کننده بالاتنه است حالتی دایره مانند به سرشانه ها داده و رنگ سفید بلوز، اندام ملیسا را اغراق شده نشان می دهد. البته دوخت راسته شلوار پارچه ای هم می توانست راسته نباشد و حالتی خمره ای به پایین تنه ندهد.

 

عکس مدل لباس عجیب بازیگر هالیوود در مراسم اسکار 2019

5. آخرین استایل نچسب امروز را هم اختصاص می دهیم به Sandy Powell و کت و شلوار راه راهش. قدِ کت بیش از حد بلند است و حالتی شل و وارفته به آن می دهد. کفش ها برای بلند نشان دادنِ قد مناسب اند اما ترکیبشان با این شلوار پارچه ایِ بلند، باعث شلختگی این استایل شده است. این ست می تواند ست کژوال مناسبی برای بیرون باشد اما پوشیدن آن در مراسم اسکار کمی کج سلیقگی است.

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *