وسایل آرایشی اسنس

Essence

محصولات آرایشی اسنس Essence در سال 2001 برای اولین بار وارد بازار آلمان شد. این برند که برای خانم‌های جوان و نوجوان طراحی شده‌است، بر تولید محصولات آرایشی با کیفیت، قیمت خوب و تنوع بالا تمرکز دارد. برند اسنس Essence در سال 2007 به عنوان برترین برند آرایشی در آلمان انتخاب شد.

از آنجا که 95% محصولات این برند در اروپا تولید می‌شود، قوانین سختگیرانه کنترل کیفی اتحادیه اروپا بر روند تولید لوازم آرایش اسنس Essence حکمفرما است. به همین دلیل کیفیت بالای لوازم آرایش اسنس باعث شد این برند در سال 2011 جایزه Best In Beauty را در بررسی سالانه مجله مد و آرایش Allure کسب‌کند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

لوازم آرایشی essence

خرید اینترنتی لوازم و وسایل آرایشی

برند اسنس Essence معتقد است لوازم آرایش مرغوب را می‌توان با قیمت مناسب هم تولید کرد. از افتخارات این برند خودداری از انجام آزمایش های دردناک بر روی حیوانات است. برند اسنس Essence همچنین از نیکوکارترین برندهای دنیا است و سالانه مبالغ زیادی به خیریه‌هایی برای حمایت از دختران و خانواده‌های بی‌بضاعت اختصاص می‌دهد.

برند آرایشی اسنس Essence هم‌اکنون در بیش از 50 کشور دنیا به فروش می‌رسد. فروشگاه اینترنتی مدیسه از نوامبر سال 2017 فروش مجموعه متنوعی از محصولات این برند را آغاز کرده‌است.

 وسایل آرایشی essence3

 

برند آرایشی بی یو BeYo

برند آرایشی آلمانی بیو (بی یو) BeYu در سال 1999 تاسیس‌شد. این برند که به گروه تجاری بسیار موفق Art Deco تعلق دارد برای خانم‌های جوان امروزی طراحی شده‌است که به دنبال کیفیت و دوام در لوازم آرایش هستند.

این روزها که اکثر خانم‌ها جسارت آن را ندارند که خودشان باشند، برند بیو BeYu سعی دارد خانم‌ها و دخترهای جوان را به اینکه «خودشان باشند» تشویق کنند. برند بیو لوازم آرایشی تولید می‌کند که به خانم‌ها فرصت تجربه کردن و پیدا کردن سبک و سلیقه خودشان را می‌دهد.

Beyu2

لوازم آرایش بیو BeYu که در ایران به‌خوبی شناخته شده‌اند، با استفاده از مواد آرایشی مرغوب و سازگار با پوست یکی از بهترین‌ها در زمینه جنس و دوام مواد آرایشی در سطح اروپا هستند. کنترل کیفیت سختگیرانه گروه تجاری Art Deco باعث شده این محصولات در همه بازارهایی که وارد شده، موفق بی‌نظیری را تجربه‌کند. لوازم آرایش برند بیو بی‌ضرر، مناسب برای پوست‌های حساس، فاقد پارابن و بدون رایحه هستند.

برند بیو BeYu در هر سال 500 قلم کالای مختلف به بازار معرفی می‌کند و در 40 کشور جهان شعبه دارد. فروشگاه اینترنتی مدیسه از نوامبر سال 2017 مجموعه بسیار متنوعی از محصولات برند بیو BeYu را به فروش گذاشته‌است.

Beyu1

مطالب کاربردی:  مقایسه برند فلورمار و بیوآکوا

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *