ترندهای آرایشی بهار

اگر ترندهای آرایشی بهار امسال را با سال گذشته مقایسه کنیم، شاهد تغییرات آرایش به سمت سادگی بیشتر خواهیم بود. تکنیک‌های آرایش بهار 2024 روی اهمیت زیبایی طبیعی و ایده آرایش کمتر تمرکز دارد. این تغییر، کار شما را هم ساده خواهد کرد چرا که دیگر لازم نیست چندین لوازم آرایشی گوناگون تهیه کنید تا بتوانید با ترندهای آرایشی سال 1403 همراه شوید. در این مقاله با ما همراه باشید تا ترندهای آرایشی بهار امسال را به شما معرفی کنیم.

ترندهای آرایشی بهار با کرم پودر
آرایش بهاری

بسیاری از میکاپ آرتیست‌های برجسته دنیا که با سلبریتی‌های بزرگ کار می‌کنند معتقد هستند که برای آرایش بهاری صورت در سال 2024، سلبریتی‌ها و مردم بیشتر تمایل به خرید کرم پودرهای سبک داشته و علاقه‌ای به استفاده از کرم پودرهای سنگین با پوشانندگی بالا ندارند؛ بدین ترتیب در کنار اینکه حالت طبیعی پوست حفظ می‌شود، باعث می‌شود پوست دچار آسیب نشده و همیشه صاف و درخشان به نظر برسد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

شما می‌توانید با ترکیب کردن کرم پودر خود با یک مرطوب کننده آن را رقیق‌تر و سبک‌تر کنید و یا به طور کلی از کرم پودر استفاده نکرده و فقط در نقاطی که احساس می‌کنید نیاز به کرم پودر دارند از کرم پودری که همرنگ پوستتان است به مقدار کمی استفاده کنید تا پوست ظاهر طبیعی خود را حفظ کند.

خط چشم‌های دوتایی

خط چشم‌هایی که بینشان فضای خالی دارند

در سال‌های گذشته تمرکز آرایش بر روی چشم بود و خط چشم‌هایی با رنگدانه های Neon و فسفری و گرافیکی، جزو ترندها و مدل‌های پرطرفدار به حساب می‌آمد. امسال نیز برای آرایش بهاره این خط چشم‌ها پرطرفدار هستند، با این تفاوت که تنها خطوط بیرونی خط چشم کشیده می‌شود و توخالی هستند. یعنی یک فضای خالی را روی پلک ایجاد می‌کنند. این روند در استفاده از خط چشم‌ها می‌تواند تفاوت چشمگیری را در ترند آرایش بهاری، نسبت به سال‌های قبل ایجاد کند.

این مدل آرایش چشم بهاری ، یکی از پرطرفدارترین و جذاب‌ترین مدل آرایش بهاری در سال 2024 بوده که از سبک قدیمی یا old fashion گرفته شده است. طراح و ابداع کننده این مدل جذاب خط چشم برند Dior است که آن را از سبک آرایش در سال‌های دور الهام گرفته است. می‌توانید این خط چشم دوتایی را به شکل‌های مختلفی بکشید و نگران مدل چشم‌تان نباشید. زیرا مناسب برای تمامی حالت‌های چشم است.

کانتورینگ لب‌ها

کانتور کردن لب‌

یکی دیگر از ترندهای پرطرفدار آرایش بهار، کانتور کردن لب‌ها می‌باشد ؛ اگرچه به نظر می‌رسد این مد جدید فقط مختص امسال باشد و کم کم از یادها برود ، اما طرفداران زیادی دارد. برای کانتور لب‌ها، باید ابتدا باید با خط لب، دور لب‌ها را پررنگ کنید و سپس با استفاده از یک رژ لب مات با رنگ نوود آرایش لب را کامل نمایید. با اینکار حالتی کانتور شده و جذاب به لب‌های خود می‌بخشید که مطابق با ترند جدید میکاپ بهار نیز می‌باشد.

لیست قیمت انواع لوازم آرایش اورجینال

 

ابروهای کرکی و لمینت شده

ابروهای کرکی و لمینت شده

در سال‌های گذشته، شاهد ترند بودن ابروهایی با ظاهر لمینت شده و کرکی بودیم؛ در بهار امسال نیز این ترند از محبوبیت بسیاری برخوردار خواهد بود؛ لذا اگر طرفدار این ترند هستید می‌توانید با لمینت ابرو و یا استفاده از ژل ابرو و صابون ابرو، ابروهای خود را رو به بالا شانه کرده و از این ترند بهاری لذت ببرید.

لب‌های لعابی و براق

لب‌های لعابی و براق

چندین سال است که برق لب‌ها از ترندهای آرایشی در میان سلبریتی‌ها و مردم بوده است؛ در بهار 2024 نیز شاهد این ترند خواهیم بود با این تفاوت که امسال این برق لب بر روی خط لب و یا رژ لب استفاده می‌شوند. می‌توان گفت این مدل آرایش لب از دهه 2000 میلادی گرفته شده است.

رژگونه پررنگ

رژگونه پررنگ

استفاده از رژگونه سبب برجسته نشان دادن گونه شده و با رنگی که به گونه‌ها می‌بخشد باعث می‌شود چهره سرزنده‌تر و باطراوت به نظر برسد. در ترندهای ارایشی، شاهد رژگونه‌های پررنگ و مشخص خواهیم بود که علاوه بر روی گونه‌ها، برروی شقیقه‌ها و پشت چشم نیز قابل مشاهده است. بهتر است از رژگونه‌های کرم مانند و مایع استفاده کنید که ظاهری سبک و طبیعی به آرایش شما ببخشند.

خط چشم‌های رنگی

خط چشم‌های رنگی

بسیاری از میکاپ آرتیست‌های سرشناس دنیا، از این خط چشم‌ها در بهار 2024 استفاده می‌کنند زیرا معتقد هستند خط چشم‌های رنگی چشم‌ها را درشت‌تر و بانشاط‌تر نشان می‌دهند. همچنین می‌توانید از خط چشم‌های رنگی براق با خیالی راحت استفاده کنید.

مطالب کاربردی :  جذاب‌ترین مدل آرایش بهاری برای خاص‌پسندان

 

تزئین اطراف چشم‌ها با نگین‌های براق و کریستال‌ها

تزئین اطراف چشم ها با نگین های براق و کریستال ها

در شو برند Etro شاهد استفاده از کریستال‌ها و نگین‌های براق در اطراف چشم بودیم. می‌توانید از این ترند در مهمانی‌ها استفاده کنید. بهتر است بدانید که اگر از این ترند استفاده کردید دیگر نیازی به استفاده از کانسیلر نخواهید داشت.

رژلب قرمز کلاسیک و سرزنده

رژلب قرمز کلاسیک و سرزنده

رژلب قرمز کلاسیک همیشه انتخاب مطمئنی بوده است. امسال نیز در شو برندهای معتبر دنیا، شاهد استفاده از رژلب قرمز کلاسیک بودیم. رژلب قرمز کلاسیک حالتی سرزنده و باطراوت به چهره می‌بخشد. اما بهتر است اگر از این رژلب استفاده می‌کنید آرایش چشم ملایمی داشته باشید.

سایه‌های پاستلی

سایه‌های پاستلی

در سال‌های گذشته سایه‌های پاستلی جای خود را درمیان انبوه ترندهای آرایشی باز کردند و در بهار نیز شاهد این نوع سایه‌ها هستیم. این سایه‌ها در عین ملایم بودن، ظاهری باطراوت و بهاری به آرایش شما می‌بخشند.

مطالب مرتبط :  20 مدل سایه چشم ترندی که حتما باید امتحان کنید

 

آشنایی با ترندهای آرایشی بهار 2024

هر سال ترندهای مختلفی برای استایل ترندهای آرایشی بهار، مدل مو و حتی رنگ مو محبوب می‌شوند و همواره درحال تغییر هستند؛ لذا بهترین کار این است که انتخاب آرایش بهاری شما مناسب با حالت چهره، ویژگی‌های پوست و جنس موهایتان باشد تا بتوانید همواره از داشتن استایلی ترندی لذت ببرید.

 

منبع : lorealparisusa

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *