بازیگران و سلبریتی‌ها نقش پررنگی در دنیای مد و فشن دارند؛ نقش این سلبریتی‌ها در همه‌گیر کردن بعضی از ترندها و کمک به رشد آن‌ها انکار ناپذیر است. بسیاری از بازیگران معروف و پرطرفدار تنها با یک بار پیروی از برخی ترندها باعث ترویج گسترده آن می‌شوند؛ اما نقش بازیگرها در شکل‌گیری این ترندها تنها پیروی و همه‌گیر کردن برخی ترندها نیست. برخی از ترندهای آرایشی با توجه به استایل این بازیگرها به وجود آمده و شکل گرفته است.
در این مطلب با 12 ترند دنیای فشن که توسط بازیگرها ایجاد شدند آشنا می‌شویم.

1

• بریژیت باردو- تاپ و تی‌شرت آف شولدر

در اواسط قرن 19 پوشیدن لباس‌های زنانه که در آن‌ها شانه‌ها مشخص بودند متداول بود؛ اما تاپ‌های آف‌شولدر مدرن به وسیله بریژیت باردو ترند شدند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

بلوز زنانه آف شولدر قرمز Diverse​

بلوز زنانه آف شولدر قرمز Diverse​

2

• مدونا- شلوارهای فاق‌کوتاه

قبل از مدونا جیم موریسون و میک جگر شلوارهای فاق کوتاه می‌پوشیدند اما شهرت این شلوارها را به مدونا مدیون هستیم. این شلوارها که توسط طراح لباس مدونا الکساندر مک کوئین طراحی شدند در دهه 90 میلادی توسط مدونا به شهرت رسیدند.

 

استایل بهترین بازیگران زن معروف

 

3

• کیت ماس- چاپ پوست پلنگ

طرح‌های چاپ پوست پلنگ که از ترندهای امسال هم هستند در ابتدا توسط کیت ماس ترند شدند. او این طرح را با لباس‌ها و رنگ‌های مختلفی ترکیب می‌کرد که بعضی از آن‌ها در ابتدا به نظر نامناسب می‌رسیدند اما همواره استایل بی‌نظیری برای او می‌ساختند.

4

• پاریس هیلتون- سویشرت مخملی

این سویشرت ها در سال 2000 پرطرفدار بودند و بیشتر این شهرت مدیون پاریس هیلتون و استایل‌هایش با این سویشرت بود.

5

• بریتنی-بندهای لباس

مشخص بودن بندهای بلند لباس که در شوهای برند گوچی در سال 2000 دیده می‌شد، بیشتر شهرت و همه‌گیری خود را مدیون بریتنی است که در کنسرت‌ها و استایل‌هایش از این مدل لباس‌ها استفاده می‌کرد.

6

• ریحانا- صندل و جوراب

پوشیدن جوراب‌های ساق بلند همراه صندل یکی از ترندهای سال‌های اخیر است که ریحانا یکی از آغازگران آن به شمار می‌رود. او برای اجرا کردن این ترند از جوراب‌های گران قیمتی استفاده می‌کرد.

صندل زنانه پاشنه بلند پلاتینی سورا

صندل زنانه پاشنه بلند پلاتینی سورا

ادامه دارد…

12 استایل که به وسیله بازیگران ترند شد (بخش دوم)

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *