ترند دبل دنیم

⁣از ترندهای داغ تابستان امسال دبل دِنیم Double Denim یا استفاده از دوتکه لباس جین است. این ترند که از دهه 90 در حال برگشت به دنیای مد است را می‌توانید به سبک جسیکا آلبا Jessica Alba سوپراستار هالیوودی برای فراهم کردن یک تیپ #کژوال به کار بگیرید.

Double Denim

ایده‌های مناسب برای تیپ زدن به استایل دبل دنیم، پوشیدن یک کت جین گشاد روی یک تاپ نیم‌تنه با شلوار راسته جین و ست کردن شومیز جین با دامن چسبان جین است. اگر بخواهید به سادگی جسیکا آلبا یک ست کلاسیک شومیز و شلوار جین بپوشید، می‌توانید با قانون اختلاف رنگ جین این کار را به زیبایی انجام‌دهید. قانون اختلاف رنگ جین می‌گوید برای ست کردن بالاتنه و پایین تنه جین اختلاف دو درجه تیرگی و روشنی را رعایت‌کنید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

 

خرید لباس مجلسی زنانه

 

به سبک ریانا Rihanna دبل دنیم را ست کن

⁣چند روز پیش از ترند دبل دنیم Double Denim  برایتان گفتیم؛ ببینید روز گذشته ریانا Rihanna خواننده و سوپرستار هالیوود با استفاده از این تکنیک چه تیپ جالبی را به‌نمایش گذاشته‌است!

 

Rihanna
همان‌طور که اشاره کردیم، قانون کلی پوشیدن دو آیتم از جنس دِنیم یا جین آبی به این صورت است که لباس‌هایی را انتخاب می‌کنیم که تا دو درجه تفاوت رنگ با یکدیگر داشته‌باشند. ست لباس ریانا در این عکس با اینکه در واقع ترکیب یک پیراهن بلند و شلوار جین است، می‌تواند الهام‌بخش ست کردن مانتوی جین تیره با شلوار جین کمی روشن‌تر باشد. برای انتخاب شال پیشنهاد ما انتخاب رنگی متضاد همچون زرد، قرمز یا نارنجی است. کیف، کفش و اکسسوری‌های چرمی قهوه‌ای نیز هماهنگی جذابی با پارچه جین دارند.

 

راهنمای مدل لباس مناسب تیپ‌های مختلف بدنی

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

1 دیدگاه در “ترند دبل دِنیم چیست؟

  1. شیوا گفت:

    اووووف چه تیپی شود. از رنگ موها هم بگید لطفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *