ترکیب استایل رسمی و خانگی در کالکشن بهار 2021 دیور

با فرا رسیدن پاییز 2020 بسیاری از برندها از کالکشن بهار 2021 خود رونمایی کردند. برند دیور نیز یکی از این موارد بود. شوی مربوط به این کالکشن در روز 29 سپتامبر برگزار شد. طراح این کالکشن ماریا گراتسیا چیوری است. این فشن شو در برابر پنجره‌های 7 متری برگزار شد که در هرکدام آثار کلاژ چیوری به چشم می‌خورد.

 

آشنایی با تحولات طراحی در کالکشن 2021 برند دیور - 1

 

او درباره این کالکشن می‌گوید که این لباس‌ها باید چیزی بیشتر از یک لباس ساده باشند. در ماه‌های اخیر همه ما بیشتر وقت خود را در خانه میمانیم و در بی‌قیدی خلوت خود زمان سپری می‌کنیم. این کالکشن از نظر او باید به گونه‌ای انعکاس دهنده این سبک از زندگی باشد. او اعتراف کرد دیور به عنوان خانه مد شناخته می‌شود و عمل کردن به چنین ایده‌ای بسیار از ظاهر معمول آن دور است.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

 

آشنایی با تحولات طراحی در کالکشن 2021 برند دیور - 2

 

چیوری عقیده دارد که در دورانی لباس‌های ما بیان‌گر شخصیت ما بودند و به شیوه‌ای نظرات و عقاید ما را به دیگران انتقال می‌دادند اما حالا لباس‌ها بیشتر از این که چنین نقشی داشته باشند مربوط به رابطه ما با خودمان هستند.

 

آشنایی با تحولات طراحی در کالکشن 2021 برند دیور - 3

 

طراح این کالکشن از کلاژ برای ترکیب المان‌های مختلف و خلق ترکیبی جدید استفاده کرده است. در طراحی‌های مختلف این کالکشن استفاده از کمربند نازک دو دور بند به وفور دیده می‌شود. علاوه بر این به طور کلی طرح‌های این کالکشن حال و هوایی مردانه دارند. در این استایل‌ها از اکسسوری‌ها مختلف و متفاوتی همزمان استفاده می‌شود که با شلوغی و پر بودن کلاژهای استفاده شده در لباس‌ها همخوانی دارد.

 

آشنایی با تحولات طراحی در کالکشن 2021 برند دیور - 4

 

فروش فوق العاده برندهای معروف زنانه

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *