جدیدترین مدل های تونیک مجلسی زنانه

در مهمانی‌های خانگی نمی‌توان مانتو یا تاپ و پیراهن کوتاه پوشید. مانتوها دست و پاگیر هستند و پیراهن‌های کوتاه پوشیدگی لازم را ندارند. خب چه باید کرد؟ راه حل، استفاده از تونیک‌ مجلسی زنانه است. تقریباً هر خانم خوش‌سلیقه‌ای چند تونیک مختلف در کمد لباسش برای مراسم‌های مختلف دارد. درواقع تونیک‌ها یکی از راحت‌ترین لباس‌هایی هستند که می‌توانید با توجه به مدل، آنها را در انواع مراسم‌های مختلف رسمی و غیررسمی بپوشید. این لباس با انواع آیتم‌های دیگر به‌راحتی ست می‌شود و اولین گزینه برای هر مراسمی نیمه رسمی است. در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع تونیک مجلسی زنانه، نحوه ست کردن و راهنمای خرید آن‌ها آشنا شوید.

انواع مدل تونیک مجلسی زنانه

تونیک مجلسی زنانه قرمز چهارخانه

تونیک‌ها زیرمجموعه‌ای از لباس‌های مجلسی و پیراهن‌های زنانه به‌حساب می‌آیند که انواع مختلفی دارند و می‌توان آن‌ها را در دو دسته‌بندی کلی اسپرت و مجلسی تقسیم کرد. درواقع تفاوت چندان زیادی بین آن‌ها وجود ندارد، ولی با توجه به شکل، نوع دوخت و جنس پارچه، برخی از آنها را می‌توان در مجالس رسمی‌تر و برخی را در دورهمی‌های معمولی یا در خانه استفاده کرد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

تونیک‌ها انواع مختلف کوتاه، بلند، تنگ و گشاد دارند و می‌توان از بین آن‌ها انتخابی طبق سلیقه و استایل شخصی داشت. برخی از آن‌ها کمربندی دارند که برای اندام‌های ساعت شنی بسیار مناسب است. طرفداران سبک بوهو هم می‌توانند تونیک‌های آزاد، گشاد و چین‌دار با آستین‌های کلوش بپوشند. تونیک‌هایی با طرح‌ها و گل‌های رنگارنگ هم گزینه مناسبی برای این افراد است.

تونیک اسپرت

تونیک اسپرت

به تونیک‌های راحت و آزاد که معمولاً جنسشان نخی است و می‌توان آن‌ها را در خانه یا دورهمی‌های غیررسمی پوشید، تونیک‌های اسپرت یا خانگی می‌گویند. تونیک‌های خانگی باید پوشیده، راحت و زیبا باشند. علاوه بر این، در فصل‌های مختلف برای زیر مانتو یا پالتو هم استفاده می‌شوند. جنس این نوع تونیک‌ها بیش‌تر در زمستان، بافت و در تابستان ویسکوز و نخی است. تونیک‌های نخی در تابستان به دلیل خنک و سبک بودن از بهترین جایگزین‌های مانتو هستند. به‌خصوص به افرادی که فعالیت بدنی زیادی دارند یا کار می‌کنند، استفاده از تونیک‌های نخی در تابستان پیشنهاد می‌شود. در زمستان نیز تونیک‌های بافت و بلند کمک می‌کنند تا در صورت گرم شدن محیط بتوانید مانتو یا پالتو خود را به‌راحتی دربیاورید و هم‌چنان لباستان پوشیده باشد.

تونیک مجلسی

تونیک مجلسی زنانه جیگری

تونیک‌های راسته و اندامی یا گشاد با جنس حریر، گیپور، مخمل، ریون و … را تونیک مجلسی زنانه می‌گویند. در فصل‌های سرد و مراسم‌های رسمی می‌توانید تونیک‌ زنانه مجلسی شیک و کوتاه را با بوت‌های بلند بپوشید. هم‌‎چنین کفش‌های رسمی ساق دار هم می‌توانند گزینه‌ی مناسبی باشند. در فصل‌های گرم کفش‌های پاشنه بلند ساده یا صندل‌های تخت و پاشنه بلند زیبایی بیش‌تری به استایل شما می‌دهند.

نحوه ست کردن تونیک

نحوه ست کردن تونیک

تونیک را می‌توانید به‌عنوان یک لباس مستقل به‌تنهایی، با کفش و اکسسوری‌های جانبی مانند گوشواره و گردنبند بپوشید که مناسب مجالس است. برای پوشیده‌تر شدن هم از جوراب‌شلواری‌ها می‌توان استفاده کرد. در غیر این‌ صورت، به دلیل آزاد و بلند بودن اکثر تونیک‌ها بهتر است آنها را با جین‌های جذب یا لگ‌ها بپوشید.

 

خرید تونیک و بلوز زنانه

 

راهنمای خرید

استایل بوهو

تونیک‌ها، شومیزها و سارافن‌ها از لباس‌های محبوب خانم‌ها هستند که در مهمانی‌ها و مجالس مختلف استفاده می‌شوند. اگر قصد خرید تونیک مجلسی دارید، باید با توجه به فرم اندام خود آن را انتخاب کنید. برای خانم‌های لاغر با جثه‌های ریز، تونیک‌های طرح دار و رنگ روشن و برای خانم‌های تپل و درشت، تونیک‌های ساده بدون طرح با رنگ‌های تیره مناسب است. علاوه بر این، پوشیدن بلوز و تونیک‌ گشاد و کلوش و هم‌چنین خیلی تنگ به خانم‌های تپل پیشنهاد نمی‌شود. لباس این افراد باید دقیقاً اندازه سایز خودشان باشد. اندام‌های گلابی شکل هم باید از پوشیدن تونیک‌هایی با آستین‌های پفی و کلوش خودداری کنند.

از دیگر نکات در زمان خرید، قیمت تونیک مجلسی است که به جنس پارچه آن بستگی دارد. برای مثال قیمت تونیک زنانه مجلسی حریر با تونیک مجلسی زنانه مخمل متفاوت است. در آخر رنگ تونیک است که باید آن را با توجه به رنگ و تناژ رنگی پوستتان انتخاب کنید. برای انتخاب یک تونیک با رنگ مناسب رنگ پوستتان می‌توانید از مقاله اصول انتخاب رنگ لباس متناسب با انواع پوست کمک بگیرید.

لباس مجلسی چه رنگی خوبه

 

خرید مدل لباس مجلسی زنانه

تونیک مجلسی زنانه با مانتو صورتی

قبل از انتخاب و خرید تونیک باید بدانید که می‌خواهید از آن در چه جاهایی استفاده کنید، زیر مانتو، مهمانی‌های خودمانی یا مهمانی‌های رسمی؟ در نهایت با رعایت نکاتی که در این مقاله اشاره کردیم، تونیک مجلسی زنانه و لباس شب مناسبی تهیه کنید. در فروشگاه مدیسه می‌توانید انواع تونیک مجلسی زنانه جدید و ترند 1400 را با قیمت‌های مناسب و کیفیت بالا تهیه کنید. از این ‌که تا انتهای مقاله با ما همراه بودید سپاس‌گزاریم.

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *