دست سازه های دوست داشتنی

ایده‌های DIY مدت زیادی است که طرفداران خاص خود را پیدا کرده‌اند. این ایده‌ها به مخاطبان خود کمک می‌کنند که بتوانند دست سازه هایی را با توجه به سلیقه خود بسازند. از نکات مثبت ساخت دست سازه ها این است که می‌توانید تمام جزئیات مورد استفاده در محیط زندگی خود را شخصی‌سازی کنید و با توجه به سلیقه خود شکل دهید. از طرف دیگر استفاده از ایده‌های دست سازه نسبت به خرید آن‌ها اقتصادی‌تر است. در دوران فعلی که درگیر یک قرنطینه طولانی مدت هستیم این ایده‌ها می‌توانند به ما برای گذراندن وقت و دادن حال و هوایی مثبت به خانه و محل زندگی هم کمک کنند. در این مطلب با ایده‌هایی برای تغییر دکوراسیون خانه و ساخت لوازم دکوری آشنا می‌شویم.

ایده‌های برای ساخت لوازم دکوری - 1

برش‌های پرتقال خشک شده برای دست گلی زمستانی

یک دست گل زیبا بر روی میز ناهار خوری حال و هوای همه اعضای خانواده را عوض می‌کند. حالا که در روزهای آغازین فصل زمستان به سر می‌بریم فرصت مناسبی است که به این دست گل هم رنگ و بویی زمستانی بدهیم. برای این کار استفاده از برش‌های پرتقال خشک شده ایده‌ای کاربردی و زیبا است. می‌توانید برش‌های پرتقال خود را در فر خشک کنید و با استفاده از سیخ‌های چوبی آن‌ها را میان دسته‌گل زمستانی خود قرار دهید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

ایده‌های برای ساخت لوازم دکوری - 2

ظروف دکوری سفالی با قالب قلب و برگ

ساخت ظروف دکوری مینیاتوری و کوچک با استفاده از سفال از دیگر ایده‌های دست سازه مناسب برای دوران قرنطینه است. شاید از قبل با ایده ساخت این ظرف‌ها با قالب قلب برای روز ولنتاین آشنا باشید، اما این ظروف با هر قالبی اگر رنگ‌آمیزی مناسبی داشته باشند می‌توانند تبدیل به عضو دائم بوفه دکوری شما شوند.

ایده‌های برای ساخت لوازم دکوری - 3

کاغذ کادو و یا جعبه کادو خود را شخصی سازی کنید!

قرنطینه فرصت بسیار مناسبی است که در آن قالب کاغذ کادو و یا جعبه کادوی مخصوص به خود را طراحی کنید و آن را شخصی‌سازی کنید. ویدیوها و ایده‌های دست سازه مختلفی برای انجام این کار وجود دارند. اگر دوست ندارید که بخش بیشتری از کاغذ کادو و جعبه را خودتان طراحی کنید می‌توانید به انتخاب نخ کنف و گل‌های خشک مورد نظر خود و یا پوشال‌های با تم رنگی خاص اکتفا کنید. برای کسانی که دوست دارند این ایده‌ها را بیشتر بسط دهند، طراحی و نقاشی خاص روی کاغذ کادو و یا جعبه کادو، طراحی گل‌های مصنوعی خاص و یا استفاده از لاک مهر و موم می‌تواند ایده‌های خوبی باشد.

ایده‌های برای ساخت لوازم دکوری - 4

حلقه گل با تم زمستانی

حلقه‌های گل در فرهنگ‌های مختلف مفاهیم متفاوتی دارند. در بسیاری از کشورها از این حلقه‌ها در هنگام برگزاری جشن ازدواج و یا در هنگام تعطیلات استفاده می‌شود. می‌توانید این حلقه‌ها را با تم برگ‌های زمستانی برای پشت در اتاق‌ها درست کنید و به خانه خود رنگ و بویی زمستانی دهید.

ایده‌های برای ساخت لوازم دکوری - 5

خانه را پر از گل و گیاه کنید

گل‌ها و گیاهان به خانه حال و هوایی مثبت می‌دهند. خصوصا اگر نحوه چینش آن‌ها را تغییر دهید و برای آن‌ها گلدان‌هایی جدیدی درست کنید. یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای این موضوع بافتن یک آویز مکرومه برای آویزان کردن گل‌ها از سقف خانه است. این ایده برای گیاهان رونده، ایده‌ای مناسب و خوب است.

 

خرید شلف و طبقه دیواری

۵ ایده کم هزینه برای تزئینات ساختمانی

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *