خرید لباس نوزادی

برای خرید لباس نوزاد لازم است اطلاعات جامعی درباره نوع لباس‌ها، سایز، جنس و تعداد آن‌ها داشته باشیم تا هنگام خرید لباس نوزاد با آگاهی آنچه لازم داریم را بخریم و با آزمون و خطا وقت و پول خود را تلف نکنیم. پیش از ما آزمون‌ها و خطاها انجام شده است؛ وقتی می‌توانیم از تجربه دیگران در این زمینه استفاده کنیم چرا مسیر طی شده را دوباره برویم و خودمان به تجربه مشابه برسیم؟ در این مطلب هرآنچه برای خرید لباس باید بدانید دسته‌بندی کرده‌ایم تا خریدی راحت و مقرون به صرفه برای فرزند تازه به دنیا آمده‌‌تان داشته باشید و بخاطر نگرانی و هیجانی که برای عضو جدید خانواده‌تان دارید در خریدن لباس‌های غیر ضروری زیاده‌روی نکنید و ملزومات را از یاد نبرید.

خرید لباس نوزادی - 7

لباس خواب

نوزادتان بیشتر ساعات روز و شب را خواهد خوابید؛ برای اینکه هم او احساس راحتی کند و هم شما برای عوض کردن پوشک و تمیر کردن او دسترسی راحتی داشته باشید بهتر است چند عدد از این روپوش‌های بلند یا به اصطلاح لباس‌های خواب برای او تهیه کنید تا خیالتان برای مراقبت از او در چند هفته اول تولد راحت باشد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

خرید لباس نوزادی - 6

سرهمی

هنگام خرید لباس نوزاد این سرهمی‌ها را فراموش نکنید. در این لباس‌ها هم نوزادان احساس راحتی می‌کنند و هم شما مانند لباس‌های خواب که در بخش قبل به آن اشاره شد برای عوض کردن پوشک آن‌ها دسترسی آسانی خواهید داشت. این سرهمی‌ها معمولا از یک ماهگی نوزادان استفاده می‌شود و بهتر است هنگام خواب شبانه آن را به نوزادان نپوشانید.

خرید لباس نوزادی - 5

جلیقه

برای خرید لباس نوزاد مناسب حتما آب و هوا را در نظر بگیرید. طبیعتا نوزادان بدن ضعیف‌تری دارند و راحت‌تر مریض می‌شوند. از این جلیقه‌ها برای نوزادتان تهیه کنید تا در فصل‌های سرد آن را روی لباس اصلی بپوشانید. این جلیقه‌ها طوری طراحی شده تا گردن نوزاد در آن آزاد باشد و شانه‌ها فضای کافی برای گردش داشته باشد.

 

خرید لباس نوزادی

خرید لباس نوزادی - 4

پتو

به جای خریدن پتوهای نوزاد معمولی از این لباس‌های سرهمی با جنس پتو بخرید. نوزادان در خواب زیاد جا به جا می‌شوند و به خاطر همین لازم است شما بر خواب او نظارت کنید تا هر چند دقیقه یک بار با کنار رفتن پتو دوباره آن را روی او بگذارید. با این نوع لباس نوزاد خیالتان تا حد زیادی راحت خواهد شد. این سرهمی‌ها از جنس پتو برای گرم نگه داشتن نوزادان ساخته شده و این مشکل را حل کرده است.

خرید لباس نوزادی - 3

جوراب

اگر نوزادتان در فصلی گرم به دنیا آمده است باز هم در مجموعه لباس نوزاد خود حتما جوراب داشته باشید. دمای خانه در روزهای گرم تابستان با کولر تنظیم می‌شود و باد ملایم کولر هم می‌تواند برای نوزادان خطرآفرین باشد. چند جوراب نازک پارچه‌ای بخرید و پاهای فرزند تازه به دنیا آمده خود را همواره گرم نگه دارید.

خرید لباس نوزادی - 2

کلاه و سویشرت

چه نوزاد یک ماهه داشته باشید و چه چند ماهه به هر حال فرزند شما یکی از فصل‌های سرد را در نوزادی تجربه خواهد کرد و برای اینکه هنگام خروج از خانه خیالتان از کامل بودن لباس نوزاد راحت باشد حتما کلاه و سویشرتی پشمی برای او تهیه کنید تا وقتی از خانه خارج می‌شوید نگران سلامتی او نباشید. سایز سویشرت او را بسته به سنی که فصل‌های سرد را تجربه می‌کند انتخاب کنید.

خرید لباس نوزادی - 1

 

لیست ضروری خرید سیسمونی

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *