رنگ سال 2021

انستیتوی رنگ پنتون هر سال رنگ‌هایی را که به بهترین شکل بیانگر وضعیت سال هستند معرفی می‌کند و رنگ سال 2021 توسط این انستیتو، طوسی و زرد انتخاب شده است.

ترکیب این دو رنگ بر اساس اعلام انستیتوی پنتون بیانگر انعطاف، خوش‌بینی، امید و مثبت بودنی است که این روزها به آن احتیاج داریم. این اولین باری است که یک سایه رنگی آکروماتیک، طوسی، به عنوان رنگ سال انتخاب شده است. این دو رنگ به عنوان رنگ‌هایی همراه یکدیگر انتخاب شده‌اند که به اهمیت حفظ همبستگی در سال آینده اشاره دارند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

 

1- رنگ سال 2021

 

این دو رنگ مستقل نشان می‌دهند که چطور المان‌های مختلف می‌توانند در کنار یکدیگر قرار گرفته و پیام قدرت و امید را منتقل کنند. تنها باری که این رنگ زرد روشن و خوشبینانه پیش از این به عنوان رنگ سال انتخاب شده بود در سال 2009 و دوران رکود اقتصادی بود.

این رنگ زرد درخشان، پرانرژی و شادی است و حس گرمابخشی خورشید را منتقل می‌کند. این رنگ به دلیل حس تخیل و روشنگری که دارد با نور خورشید شناخته می‌شود. این رنگ در بیشتر فرهنگ‌ها نشانگر دانش، معرفت، نور خورشید، زیبایی و گرما است. زرد دارای طیف‌های مختلفی است که از آن جمله زرد تیره، زرد روشن و زرد لیمویی است. هر کدام از این رنگ‌ها یک نماد منحصر به فرد دارند. رنگ لیمویی که به عنوان رنگ سال در 2021 انتخاب شده است نماد شور و اشتیاق برای زندگی است.

 

2 - رنگ سال 2021

 

طوسی از دسته رنگ‌های آکروماتیک خنثی است. این رنگ نگاهی مدرن و بی‌مهابا دارد که به همین دلیل در دنیای فشن به‌طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به این که گفته می‌شود رنگ خاکستری با خلق و خوی منفی مانند غم، ترس و ناامیدی مرتبط است، انتخاب رنگ خاکستری شاید اندکی پیچیده به نظر برسد اما پنتون اعلام کرد که این یک سایه خاکستری متوسط است و نه سایه‌ای سنگین؛ این رنگ به دلیل مقاومت، قدرت و تکیه‌پذیری آن انتخاب شده است.

رنگ لباس هایمان را چگونه ست کنیم؟

 

3 - رنگ سال 2021

 

کارشناسان رنگ می‌گویند در سال 2021 ما باید احساس کنیم که همه‌چیز روشن‌تر می‌شود، این برای روح انسان ضروری است. این دو رنگ به عنوان رنگ سال 2021 با امید به نوری در انتهای تونل تاریک معرفی شده‌اند.

 

قیمت لباس زنانه جدید

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *