رنگ‌های سال 2016 یا سال 1395

هر سال کمپانی پنتون رنگی را به عنوان رنگ سال انتخاب می‌کند که مفهومش چیزی بیشتر از یک شگرد بازاریابی برای ایجاد هیجان و فروش بیشتر در دنیای مد، زیبایی و طراحی است. بر اساس این انتخاب رنگ سال 2015 عنابی (شرابی خاکی) و رنگ سال 2014 بنفش درخشان و عجیب گل ارکیده بود.

این بار موسسه رنگ پنتون برای اولین بار دو رنگ را برای یک سال معرفی کرد، دو سایه ملایم و کمرنگ آبی (Serenity) و صورتی (Rose Quartz) رنگ‌های انتخابی برای 2016 خواهند بود.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

شاید در نگاه اول این دو رنگ خاص کمی بچگانه به نظر برسد، اما پنتون می‌گوید که ابدا این نیست. کوارتز یک تُن قانع‌کننده و در عین حال ملایم دارد که یکی از بهترین انتخاب‌ها در دایره رنگ برای انتقال آرامش به حساب می‌آید و سِرنیتی یک آبی بی‌وزن و سیال است که مانند گستره‌ی آسمان بالای سر، حتی در انبوهی از آشفتگی‌ها، آرامش و روشنی را به ارمغان می‌آورد.

این جفت جذاب و دوست‌داشتنی، بر روی هر سطحی که قرارمی‌گیرند؛ چه سخت و چه صیقلی، آرامش و تمدد اعصاب را ایجاد می‌کنند و با رنگ‌هایی مثل سبز و بنفش، قهوه‌ای و تمام سایه‌های زرد و صورتی هم خوب کنار می‌آیند.

 

رنگ‌های سال 2016

باید توجه کنید که داستان رنگ‌های سال، تنها مختص مد و فشن نیست و می‌توان آنها را در تمامی داستان‌های مربوط به چیدمان، دکوراسیون داخلی، محصولات زیبایی و حتی ظرف و ظروف هم به خوبی به کار برد و البته از منظر کسب و کار هم وجود دو رنگ فرصت بیشتری برای ایجاد ترکیبات متنوع ایجاد می‌کند.

این انتخاب جذاب همچنین نشان دهنده‌ی روند دلپذیر رنگ‌های پاستلی است که در فصل‌ اخیر دیده شده است. به نظر می‌رسد و با وجود آن که رنگ‌های ملایم ویژگی‌های درخشان رنگ‌های جسور را ندارند، به راحتی توانسته‌اند در بسیاری از مجموعه‌های فصل بهار ظاهر شوند.

انتخاب‌های پنتون تداعی‌کننده‌ی صلح و آرامش در میان تمامی بحران‌هایی است که این روزها در جهان شاهدش هستیم و مهربانی و صلح درست همان چیزی است که امروز بسیاری از مردم به دنبال آن هستند. پنتون در اعلامیه خود رنگ‌های سال را با عنوان “رنگ‌هایی دارای احساس ثبات، امنیت و آرامش” توصیف کرده و می‌گوید که آنها سفیر ایجاد تعادل در جهان پر هرج و مرج امروز هستند.

 

خرید لباس زنانه

 

رنگ لباس هایمان را چگونه ست کنیم؟

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

1 دیدگاه در “رنگ‌های سال 2016

  1. soroush گفت:

    عجب مطلب جالبی! ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *