کادو دخترونه

چند خاطره از هدیه‌های کودکی‌تان به خاطر می‌آورید؟ از این خاطره‌هایی که در ذهنتان مانده چند مورد وابسته به هدیه‌هایی است که گران‌قیمت بوده‌ است؟ کودکان ارزش‌های معنوی را بیشتر به ذهن می‌سپارند؛ اگر بتوانیم در روز دختر لبخندی از ته دل روی لب‌های دخترمان بنشانیم هرگز آن لحظه را فراموش نخواهد کرد. روز دختر به فرزندمان لبخندی از جنس محبت هدیه دهیم. این راه‌ها را برای غافلگیر کردن فرزندتان در روز دختر امتحان کنید.

کادو دخترونه 01

اتاق خواب دخترتان را تزیین کنید

تصور کنید دوباره کودک شده‌اید. یک روز که از مدرسه به خانه بازمی‌‎گردید و وارد اتاقتان می‌شوید با چراغ‌های رنگی، بادکنک، ریسه و پیامی روی دیوار مواجه می‌شوید که می‌گوید: «روزت مبارک دخترم»؛ چنین لحظه‌ای را فراموش خواهید کرد؟ روز دختر را با این کار برای دخترتان به یادماندنی کنید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

کادو دخترونه 2

به او اجازه دهید به مدرسه نرود!

هرچند حالا کلاس‌های درس به صورت مجازی برگزار می‌شود اما همینکه صبح از خواب بیدار شوی و بدانی که بازهم فرصت خوابیدن داری می‌تواند خیلی لذت‌بخش باشد. این فرصت را در روز دختر به فرزندتان بدهید؛ وقتی صدای زنگ ساعت کوک شده‌اش را شنیدید بیدار شوید، روز دختر را به او تبریک گفته و با لبخند به او بگویید اگر بخواهد می‌تواند در کلاس‌هایش شرکت نکند و این از نظر شما اشکالی ندارد.

کادو دخترونه 3

شب را کنار او بگذرانید

روز دختر را برای فرزندتان به روزی ویژه تبدیل کنید. اگر دیگر به سنی رسیده است که شب‌ها جدا از شما می‌خوابد در این شب به خصوص کنارش باشید؛ برایش قصه بخوانید، گپ بزنید یا با هم فیلم تماشا کنید و مهر خانواده را در دل او بنشانید.

کادو دخترونه 4

عجیب ترین روزهای جهانی: از روز جهانی چرت زدن تا توالت

برایش نامه بفرستید!

با وجود پیام‌رسان‌های اینترنتی و شبکه‌های مجازی نامه فرستادن کار بیهوده‌ای به نظر می‌آید اما لذت نامه گرفتن را به خاطر می‌آورید؟ حسی که به دخترتان دارید را روی کاغذ با دست‌خط خودتان بنویسید و همراه با عکسی خانوادگی در پاکت نامه بگذارید و به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید که این نامه در روز دختر به دست او برسد. او هرگز این نامه، دست‌خط شما و آن عکس خانوادگی را فراموش نخواهد کرد.

کادو دخترونه 5

هرچند هدیه خریدن برای فرزندتان در این روز رسم زیبا و دلپسندی است اما در کنار هدیه‌ای که به عنوان کادو روز دختر به فرزندتان می‌دهید کارهایی از این دست نیز می‌تواند دلنشین و به یاد ماندنی باشد. یقینا این کارها به چندموردی که به آن‌ها اشاره شد محدود نمی‌شود و شما می‌توانید با توجه به سن، موقعیت و شخصیت فرزندتان ایده‌های بهتر، دلنشین‌تر و خلاق‌تری را برای شاد کردن دل فرزندتان در روز دختر پیشنهاد کنید.

کادو دخترونه 6

 

خرید لوازم کادو و هدیه

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *